Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi elämääni on niin vaikea hyväksyä. Kateutta?

Vierailija
24.04.2010 |

Minulla on 3 lasta, kahdelle eri isälle, huiiiih! Seksielämäni on hyvin vilkasta enkä salaile sitä!!! Nautin elämästäni todella ja lapset ovat paljon isillään, mutta kun ovat minulla, ollaan täysillä yhessä.

Eivät perus"täydelliset naiset" muuta kuin juoruile minusta. En minä muista juoruile. Antakaa minun ja lasteni olla. En varasta miehiänne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ettei me kaikki ydinperhetavikset tuomita ja juruilla.

Vierailija
2/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne sitten kadehtisi, sitä että sinulla on lapsia kahdelle eri isälle? Koska siitähän ne juoruaa, tuskin vilkkaasta seksielämästäsi (jota et varmaankaan mainosta puolitutuille). Mutta eihän se nyt nykyään ole kummoinenkaan asia, että anna olla niiden omassa täydellisyydessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaa ainakin: en taatusti ole sinulle kateellinen!!!

Vierailija
4/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksielämäni on vilkasta enkä salaile sitä". Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Sitä että kertoilet siitä ympäriinsä? Jos se on se, sitä nimittäin pidetään omituisena jos puolitutuille kertoilee.

Vierailija
5/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
6/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksielämäni on vilkasta enkä salaile sitä". Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Sitä että kertoilet siitä ympäriinsä? Jos se on se, sitä nimittäin pidetään omituisena jos puolitutuille kertoilee.

Kiusallista kuunneltavaa. Välttelen keskusteluja tällaisen ihmisen kanssa. Ihan oikeasti, ketään ei varmaankaan kiinnosta seksielämäsi...

Vierailija
7/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintasi antaa jonkinlaista aihetta juoruiluun. Jos ihmisellä on kahdelle exäksi muuttuneelle lapsia ja on kovin vilkasta miesrintamalla ilmeisesti vielä jotenkin korostaen sitä, tottahan ihmiset varmaan jo odottavat, että kohta odotat uudelle miehelle uutta lasta, jonka jälleen annat isänsä hoidettavaksi. Noin esimerkiksi. Tuskin sentään ajattelevat omien miestensä siittävän sinulle lisää lapsia saatika kadehtivat, korkeintaan voivat ihmetellä tai sääliä lapsia.

Vierailija
8/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka tekemällä tekevät lapsia ilman että isä tulee olemaan kuvioissa ns. perinteisen mallin mukaan. Poikkeustapaukset erikseen, mutta lapsella on oikeus molempiin vanhempiinsa- etenkin poikalapsi tarvitsee lähelleen isää säännöllisesti! Meillä on ongelmana tässä maassa mm. yh-äitien (mitenkään syyllistämättä) pojat, jotka kipuilevat miehuuttaan oikein kunnolla eivätkä saa oikein mistään kunnon miehen mallia.

Vierailija
9/9 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkasta on seksielämä porvoossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi