Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöintä mitä miehesi on tehnyt?

Vierailija
24.04.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroppa ekaks oma juttuis!

Vierailija
2/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssämme minun ollessani vieressään KUN on LUULLUT että nukun. Mielestäni se oli loukkaavaa ja törkeää.

(kaikille avautujille: kyllä harrastamme seksiä monesti viikossa ettei siitä ollut kiinni)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosi kyllä jälkensä ja avasi tukoksen.

Vierailija
4/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkannut sängyssämme minun ollessani vieressään KUN on LUULLUT että nukun. Mielestäni se oli loukkaavaa ja törkeää.

Vierailija
5/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskeli estottomasti. Jatkoi ruoanlaittoa maistelulusikalla.

Vierailija
6/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin mun vanhempien mökillä jossa on ulkohuussi. Mies sairastui vatsapöpöön ja ripulihan siitä seuras. Päivä meni ihan ok, huussi lähellä, mies lepäili pihalla ja välillä kävi huusissa. Yöllä heräs taa hätään ja päätti lähteä huussiin, ei vaan kerennyt ja hätäpäisssä paskas tuhkaämpäriin.

Vierailija
7/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta opiskelujen lopettamisen jälkeen päiväsaikaan mökillä, isuin kavereideni kanssa huovilla rannalla siihen aikaan päivästä vielä aika akateemisissa tunnelmissa ja selvin päin. Miehet meni saunaan ja juoksivat sieltä uimaan. Uimahousuissa. Kaikki paitsi mun mies, joka kirmaisi kelteisillään veteen siitä mun kaverien silmien edestä. AAAARGHHH.

Vierailija
8/8 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies änkyräkännissä oksentaa ja ripuloi huoneen nurkkaan. Ei tajunnut mennä sitten vessaan. Mun vanhempien piti irrottaa seinälistat jotta sai putsattua paskat... Me tietysti autettiin putsaamisessa. Todella noloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme