Olen 28v ja harrastanut seksiä vain neljää kertaa elämässä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (27)
kehitellä melkoisia haaveita potentiaalisesta miesystävästä, eikä kukaan niitä tule saavuttamaan, ellet vähän rentoudu ja tutkiskele itseäsi. Pitkään yksin olleena alkavat odotukset saavuttaa epärealistisia mittasuhteita, eikä kukaan sitten enää kelpaakaan. Mieti omia huonoja puoliasi ja sitä, ettet ole itsekään täydellinen. Mieti, mistä voisit tinkiä odotuksissasi, anna ihmisille mahdollisuus lähestyä sua ja tutustu itsekin heihin kunnolla. Älä jännitä.
Tuntuu kyllä oudolta toi homma,olet 28 ja alkoholi maistuu...kuvitellaan että 13-vuoden aikana sinulle olisi tullut vuodessa 30 iskuyritystä eli 13v aikana 390 miestä olisi yrittänyt tehdä lähempää tuttavuutta sinuun ja 4 vaan olet päästänyt todella lähietäisyydelle! Mikä niissa miehissä on ollut vikana (?) ja älä pliis ala selittään mitään että ei vaan natsannut koska oikeasti jos tapaat 10 henkilöä ( miestä kuin naista) niin aivan varmasti jonkun kanssa tulet toimeen...
Miten oikeen lasket?? 30 iskua vuodessa, jos AP vaik käy baaris kerra kuus. Kolme iskuu illas. Kylhän niitä tulee roimasti enemmä!!!
kehitellä melkoisia haaveita potentiaalisesta miesystävästä, eikä kukaan niitä tule saavuttamaan, ellet vähän rentoudu ja tutkiskele itseäsi. Pitkään yksin olleena alkavat odotukset saavuttaa epärealistisia mittasuhteita, eikä kukaan sitten enää kelpaakaan. Mieti omia huonoja puoliasi ja sitä, ettet ole itsekään täydellinen. Mieti, mistä voisit tinkiä odotuksissasi, anna ihmisille mahdollisuus lähestyä sua ja tutustu itsekin heihin kunnolla. Älä jännitä.
Teen töitä koko ajan tunne-elämän lukkojen kanssa.
minä,eli laskija luulen että ap ei kuitenkaan hirveän usein käy missään vaikka silloin tällöin alko maistuukin...yritin pitää mies kandidaatti homman pienenä ettei ap lisää ahdistu!
Ap,onko sut raiskattu tai hyväksikäytetty lapsena?Pahoittelen että pitää kysyä...
Viimeinen seksikerta oli väkivaltainen ja sen jälkiä korjailen.
Käyn 2-3 kertaa kuussa ulkona.
Miehissä ei siis ole vikaa, joskaan ei tarpeeksi hyvääkään.