Kuka tykkää piikkimatosta?
Minä ainakin.
Ihana.
Kommentit (12)
Kaverilla on kamalan näköinen kynsisieni sekä käsissä että jaloissa. En tajua miksei hoidata niitä pois. Hän esitteli minulle piikkumattoansa ja kehotti kokeilemaan. Katsoin kaverin paljaita jalkoja koppuraisine kynsineen matolla ja ajattelin etten ikimaailmassa uskalla laittaa jalkoja tolle matolle, lopulta en kehdannut olla kädellä pikkusen kokeilematta. Toivoin etten nyt vaan saa jotain silsaa tai kynsisientä. En menny kauan kun havaitsin että mulla on käsisilsa ja nyt olen tapellut sen kanssa jo monta kuukautta kun EI. VAAN. LÄHDE. vaikka mitä tekis :(.
Olen kuullut kehuja kuinka kivut lähtee. Itsellä on selkäkipuja lähinnä vauvan kantelemisesta johtuen.
Ostan hetij jos todellista tietoa tulee. Mihin esimerkiksi se auttaa.
Ostan hetij jos todellista tietoa tulee. Mihin esimerkiksi se auttaa.
että
-lihaskivut vähenee, kun lihakset rentoutuu
-unen laatu paranee, kun olen matolla illalla
-näen enemmän unia, jos olen ollut matolla (en osaa selittää!)
olen ajatellut että sellaisen voisi hankkia, mutta onko merkitystä toimivuuden kannalta ostaako kalliin vai halvan maton? Näyttää hinnat vaihtelevan aika paljonkin, halvimmat 19e ja justiinsa lehdessä mainos jostain 50e maksavasta.
olen ajatellut että sellaisen voisi hankkia, mutta onko merkitystä toimivuuden kannalta ostaako kalliin vai halvan maton? Näyttää hinnat vaihtelevan aika paljonkin, halvimmat 19e ja justiinsa lehdessä mainos jostain 50e maksavasta.
Muka virallisesti piikkien määrällä on väliä ja se vaihtelee eri hintaisissa, mutta minulla ainakin halvin on toiminut loistavasti rentoutumiseen!
Auttaako myös niskan alueen jännitteisiin?
ja muotoilla just sopivaksi omalle niskalle niin että ottaa ihoon tasasesti! Suosittelen!!
Ohutkin kangas vie idean pois. Aluksi sattuu niin stanasti, mutta ah sitä ihanaa oloa, kun vaan malttaa ne parit ekat minuutit. Ja aikaa myöden se ei satukaan alussakaan, mutta ihana tunne säilyy... !!