Mitäs tuumaatte uudesta äitiyspakkauksesta?
Kommentit (64)
Minusta se "Sydänkäpynen"-haalari oli ällöttävä.. Muuten pakkaus oli aika samaa kauraa, neutraalit ja maanläheiset värit muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Ainoa, mikä 2009-pakkauksessa oli selkeästi parempi oli ruokalappu.. Tykkäsin todella paljon siitä sammakko-kuosista, tämä 2010-pakkauksen retro-kuviointi tuo mieleen mummolan vanhat tapetit.
Ja makuupussit on molempien vuosien pakkauksissa yhtä karmeat!
mielestä tässä uudessa on paljonpaljon enemmän vaatetta, kun 2009-pakkauksessa...
suostuiskohan tuo mies vielä viitoseen....? on meinaan niiiiin upee tää uus pakkaus!!!
Varmaan ihan vitsillä heität :D
En kuitenkaan ota pakkausta, koska edellinen on vuoden 2008 pakkaus ja siitäkin vaatteet jäivät osittain käyttämättä. Makuupussin ostanen erikseen tulokkaalle, vaikka noita 08-pussejakin meillä on kaksi.
että meille tulee poika. Ihan vaan ton pakkauksen takia. En todellakaan ole mikään tytöille vaaleanpunaista/pojille vaaleansinistä-tyyppi, mutta mun silmään kaikki noi vihree-harmaa-ruskea-jutut on kyllä selvästi poikamaisia. Laittaisivat sitten edes jotain punaista/lilaa tms. joukkoon, ettei kaikki olisi noita "poikien värejä".
Viime vuoden pakkausta en olisi ottanut, siinä ei ollut kivaa kuin nuo samat ruskeat housut ja raidallinen body.
Haalari on kerrankin oikeasti neutraali, ja tuo on helppo asustaa sekä tytölle että pojalle.
Olen todella tyytyväinen! Ainoastaan kestovaipat jäävät käyttämättä, enkä ymmärrä miksi ne pitää tunkea äitiyspakkaukseen, menee kauheasti energiaa hukkaan kun jäävät käyttämättä. Eikä noita näytä kukaan kirppareiltakaan ostavan, kun pöydät notkuu ImseVimsejä.
Makuupussi on tosi kiva, lähes yhtä kiva kuin vuoden 2004 koira-kuosinen pussi.
että meille tulee poika. Ihan vaan ton pakkauksen takia. En todellakaan ole mikään tytöille vaaleanpunaista/pojille vaaleansinistä-tyyppi, mutta mun silmään kaikki noi vihree-harmaa-ruskea-jutut on kyllä selvästi poikamaisia. Laittaisivat sitten edes jotain punaista/lilaa tms. joukkoon, ettei kaikki olisi noita "poikien värejä".
ITse tykkään harmaasta ja ruskeasta sekä tytöillä että pojilla. tytölle yhdistäisin siihen omina hankintoina vaaleanpunaista, violettia ja punaista, pojalle vihreää ja sinistä ja punaista. Minusta ihan sukupuolineutraali paketti.
Mielestäni tämän vuoden pakkaus on ehdottomasti paras tähänastisista. Tykkään kovasti harmaasta, ruskeasta ja noista seiskytluvun oransseista sävyistä. Muutama vaatekappale on, joista en niin välitä, mutta pääosin pakkaus on todella hyvin onnistunut. Ei ole lainkaan niitä ällöttäviä persikanvärejä ja ylikirjavia kuvioita, joihin aiemmat pakkaukset on syyllistyneet.
Ja minä onnekas saan tämän pakkauksen omakseni :)
nim. tuleva esikon äiti, joka eksyi kestovaippaviidakkoon
Ites käytin kyllä tyytyväisenä. Joidenkin mielestä ne ei ime hyvin, mutta se johtuu varmaan usein siitä ettei olla pesty niitä tarpeeksi usein ennen käyttöä. Imukyky kun paranee pesujen myötä. :)
onko niissä imsevimseissä jotain vikaa?nim. tuleva esikon äiti, joka eksyi kestovaippaviidakkoon
Niitä oli viimevuoden "eko-paketissa" muistaakseni 6kpl, joten jos ei käytä kestoja, aika paljon ylimääräistä turhaa heille paketissa.
Minusta toi uusi paketti oli täynnä hirveitä/mitäänsanomattomia vaatteita, mutta eihän aina voi onnistua. Viimevuotinen oli niiin paljon parempi, oli vähän enemmän väriä, ihanaa vihreää jne. Varsinkin toi uusi sienibody on ihan järkyttävä. Noh, katsotaan millainen ensi vuonna :) Huomasin kanssa, että helistin ja kylpymittari, jotka olivat olleet samanlaiset jo minun vauvana ollessa, olivat nyt sitten muuttuneet. Eräs aikakausi ohi :)
marinaa. nyky äipöille ie mikää kelpaa ei ees ilmaset vaatteet. ottakaa rahana ja ostakaa mieleisenne ei tarvii marista!
enkä ole ostanut yhtään harmaata vaatetta koskaan!!
t. #50
ens vuoden pakkauksessa onkin sitten hennolla vaaleanpunaisella kuvioidut sukat ja tumput sekä kevyttoppahaalari, ja kaikki poikavauvojen äidit pukee ne lapsilleen mukisematta, onhan pakkaus siinäkin tapauksessa iiihanan neutraali. Makuupussi, patja sekä toppahaalari saavat mieluusti myös olla hennon punasävyiset. Eiks niin..?
ens vuoden pakkauksessa onkin sitten hennolla vaaleanpunaisella kuvioidut sukat ja tumput sekä kevyttoppahaalari, ja kaikki poikavauvojen äidit pukee ne lapsilleen mukisematta, onhan pakkaus siinäkin tapauksessa iiihanan neutraali. Makuupussi, patja sekä toppahaalari saavat mieluusti myös olla hennon punasävyiset. Eiks niin..?
siihen minut ainakin lapsena puettiin eikä vaal. punaiseen.
ja patja saa minusta olla vaikka neonkeltainen, laitan siihen lakanan päälle.
Ei niitä helistimiä ole missään autotallissa tehty. Neuvolantäti kertoo omiaan. Ihan palkatulla työvoimalla ja kenties vielä joku ostaa koko tuotannon. Lue vaikka www.vantaanlauri.fi/arkisto/2005/2005-05-26/paivaelamaa/helistimet_elam…
Niitä on tehnyt joku vanha pariskunta tyyliin autotallissaan ja nyt kun jäivät eläkkeelle, ei kukaan jatkanut. Surullista :(
Pakkauksesta tykkäsin todella paljon. Erityiosesti ruokalappu ja AIO vaippa olivat kivoja. Haalarista en sen sijaan kyllä pitänyt, ei tuo lila kuulu lemppareihin ollenkaan.
En kyllä ymmärrä yhtään, miten pakkaus voi olla niin monien mielestä poikamainen?! Minusta oli kyllä todella neutraali.
missä on helistin??? se kuuluu pakkaukseen!mun vauva rakasti sitä helistintä ennekuin se katosi niisk, ja missä on punainen?? miksei käytetä värejä??
Niitä on tehnyt joku vanha pariskunta tyyliin autotallissaan ja nyt kun jäivät eläkkeelle, ei kukaan jatkanut. Surullista :(
Pakkauksesta tykkäsin todella paljon. Erityiosesti ruokalappu ja AIO vaippa olivat kivoja. Haalarista en sen sijaan kyllä pitänyt, ei tuo lila kuulu lemppareihin ollenkaan.
En kyllä ymmärrä yhtään, miten pakkaus voi olla niin monien mielestä poikamainen?! Minusta oli kyllä todella neutraali.
missä on helistin??? se kuuluu pakkaukseen!mun vauva rakasti sitä helistintä ennekuin se katosi niisk, ja missä on punainen?? miksei käytetä värejä??
ja tykkäsin todella paljon. Haalari on tosi nätti, paaaljon kivempi kuin vuoden 2009.
Haalari on siis paljon nätimpi oikeasti kuin kuvassa, siihen on helppo yhdistää mieleisiään värejä.
Ja fakta on, ettei millään pakkauksella saada kaikkia akkoja tyytyväisiksi, joten on hyvä että se voi ottaa myös rahana. Ugh!
Tän nähtyäni olen entistä tyytyväisempi saamaani pakkaukseen. Vaikka oli siinä 2009 pakkauksessakin hirveitä ne 70cm vaatteet, siis oloasu sekä ne potkarit. Ja vihreä oli vähän poikamainen vihreä (nätti kuitenkin), mutta kotivaatteena ollaan joskus käytetty. Makuupussi oli meijän pakkauksessa ihana! Ja toppahaalari ihan kiva, kivempi kuin uudessa.
Uudessa oli hyvää kestoliivin suojat sekä varsinkin 50cm vaatteet! Koska noi ovat oikeasti aina reilun kokoisia, niin aivan varmasti mahtuvat yli 95% vastasyntyneistä. Se 2009 muka-56cm body meni meijän likalla puolivuotiaaksi ja tällöin likalla mittaa 64cm. Mä olisin niin kaivannut niitä pieniä vaatteita sinne omaan pakkaukseen! En enää isommalla vauvalla enää niin käytä potkareita, jne, mutta vastasyntyneellä olisin voinut käyttää!
Aivan liian isoja nuo jättikokoiset 60-senttiset, menevät vieläkin likalle, kun on kohta 7kk ja siis kuukausi sitten jo 64cm.
Vaatteista uudessa pakkauksessa kokovalkoiset (koristesaumat ok) vaatteet, ruskeat housut, sienibody. Haalari, makuupussi, vihreänsävyiset bodyt ok pojalle. Pikkukuviolliset karmeita, raitapotkarit ja oloasu hirveät, leijonahaalareistakaan en tykännyt. Oranssi body liian räikeän värinen. Villahaalari on hyvä, mutta kamalan värinen, en ymmärrä, miksi tollaista ankean harmaata tungetaan vauvalle? 2009 luonnonvalkoinen villahaalari nätimpi. Ruokalapusta en tykännyt, kestovaipat meille turhakkeita.
Ehdottomasti ottaisin rahana, jos ois uus tulossa. 2009 pakkauksessa sentään suurin osa vaatteista oli kivoja, vaikkakin vähän poikamaisia.
Nyt kylläkin rumempi vanupuku ja itse pakkauslaatikko (lieneekö sillä sitten niin väliä? :D)
Aika nättejä ja käytännöllisiä vaatteita kyllä! Ja vihdoinkin nykyaikaisen näköisiä! Ainakin bodyt ja parit housut näyttävät lindeksin vaatteita muistuttavan, eikä 90-luvun kamalta kuten osa vaatteista aiemmissa pakkauksissa! Vihdoinkin pakkaus saatu 2000-luvun tasolle jopa kestovaipan ansiosta!
makuun...harmaa on nimittäin väri, joten en käyttäisi en tytöllä enkä pojalla, YÖKS!:(
Muutenkin pidän värikkäistä vaatteista haaleanvaaleilla suomalaisvauvoilla, joten meillä ei tuosta pakkauksesta tulisi käyttöön kuin tuo makuupussi, oranssi body, kärpässienibody, oranssiraidalliset potkarit ja leijonahaalari sekä ehkäpä ruokalappu...
mielestä tässä uudessa on paljonpaljon enemmän vaatetta, kun 2009-pakkauksessa...
suostuiskohan tuo mies vielä viitoseen....? on meinaan niiiiin upee tää uus pakkaus!!!