Mitäs tuumaatte uudesta äitiyspakkauksesta?
Kommentit (64)
muuten mutta nuo oranssit olisi voinut jättää pois. Kelta-oranssiraitaisia ja jotain oranssia oli siinäkin paketissa jonka sain omalle lapselleni, aika vähän niitä tuli käytettyä.
Vauvoille väriä sen ällön vaaleansinisen ja -punaisen tilalle tai edes rinnalle!
Ei ois tainnu ykskään vaatekappale noista päätyä mun tyttövauvan päälle. Oranssit/keltaset ois jääny liian räikeinä tod.näk myös pitämättä ja muut on mun silmään liian selkeesti poikien vaatteita. Jonku bodyn ois ehkä voinu käyttää farkkumekon tms. alla. Henk.koht. en tykkää.
Ei ois tainnu ykskään vaatekappale noista päätyä mun tyttövauvan päälle. Oranssit/keltaset ois jääny liian räikeinä tod.näk myös pitämättä ja muut on mun silmään liian selkeesti poikien vaatteita. Jonku bodyn ois ehkä voinu käyttää farkkumekon tms. alla. Henk.koht. en tykkää.
Meillä ei ole vauvan sukupuoli tiedossa ja olen ostanut kaupoista just sellaisia vaatteita kuin tykkään. Nuo 2010-pakkauksen vaatteet ovat sellaisia, että olisin aivan varmasti ostanut kaupasta muutenkin, ja jo ostamani rimmaavat mainiosti pakkauksen kamojen kanssa.
Tosin melko poikamainen.
Ehdottomasto otetaan pakkaus!!!
Noi oranssitkin oli aivan ihania...en ole mikään kauhea retrofani, mut kiva välillä pukea kirkkaampiinkin väreihin tulevaa poikavauvaa.
Enemmän kirkkaita värejä, ei harmaata kiitos. Vihreää, keltaista, oranssia lisää.
Enemmän kirkkaita värejä, ei harmaata kiitos. Vihreää, keltaista, oranssia lisää.
Harmaa on hyvä kaveriväri kirkkaille perusväreille! Harmaa toistaa kirkkaat värit värikylläisinä, joten pakkauksen värimaailma on todella toimiva. Harva perhe käyttää vain ja ainoastaan pakkauksen vaatteita, vaan hankkii joka tapauksessa muutakin.
sukupuolen mukaan niin tulee aivan ihania ydistelmiä. Pojalle ostaisin limeä ja tytölle pinkkiä, suloisia!
Kaikki vaatteet käyttökelpoisia molemmille sukupuolille. Minäkin kyllä kaipaisin vähän lisää väriä pakettiin, mutta on tuokin todella hyvä.
vois kyllä olla isompia. Meillä ei olis mahtunut yhdenkään lapsen päälle ja 56cm ehkä muutaman viikon.
on ainoa kiva. Oma maku kun on mitä on, niin oon molemmille lapsille ottanut rahana.
mun vauva rakasti sitä helistintä ennekuin se katosi niisk, ja missä on punainen?? miksei käytetä värejä??
taitaa olla vain poikia. Vaikken minäkään tyttöjänin pinkkiin ainoastaan pue niin, noiista yksikään ei ole edes neutraali vaan täysin poikien vaatteita!
Kuinkan moni poikalapsen äiti pistäisi pastellivaaleanpunaista pojalleen jatkuvasti... jos kerta niin suvaitsevia ollaan värien suhteen niin 2011 paketti on sit pinkin sävyinen : )
Miten ne aina saa tosta haalarista niin ruman. Ikinä en oo niistä tykännyt. Kevyttoppahaalari on myös kamala. Perusvaatteet on kyllä kivoja, samoin ruokalappu. Voisin kyllä silti paketin ottaa.
mutta onhan se kyllä ankean väritön. Miksi ei ole heleitä värejä, omenan vihreää, keltaista jne.?
Minusta perusvaatteet sopii pojalle että tytölle. Minkä värisiä niiden pitäisi sitten olla ettei ne olisi tyttömäisiä tai poikamaisia?!
Oikein kiva paketti. Ja ehkä kivempi, kuin viimevuotinen. Ottaisin tuon paljon mieluummin. Ja mun mielestä käy ihan hyvin tytölle noi värit, ainakin omalle tytölleni pukisin kaikki noista päälle. Helistintä tosiaan jäin vähän kaipaamaan... meidänkin tytön suosikkilelu on tuo äitiyspakkauksen punainen helistin.
muuten mutta nuo oranssit olisi voinut jättää pois. Kelta-oranssiraitaisia ja jotain oranssia oli siinäkin paketissa jonka sain omalle lapselleni, aika vähän niitä tuli käytettyä.