Mies haluaa toisen lapsen, en vain tiedä haluanko itse...
Tämä asia on nyt vaivannut minua jo pouli vuotta. Mies haluaisi todella toisen lapsen (meillä on jo 2 vuotias tyttö), mutta en vain tiedä haluanko sitä itse. Ensinmäinen raskauteni oli todella vaikea, vuodelepoa, raskausmyrkytys, ehkä vain pelkään että joudun käymään taas tuon kaiken läpi, enkä jaksaisi sitä.
Rakastan lastani yli kaiken ja olisi ihanaa antaa hänelle pikkusisarus, varmasti myös pärjäisin kahden kanssa. Olisi myös ihanaa täyttää miehen toive ja alkaa yrittää sitä lasta, mutta... Välillä vain tuntuu, että tekisin sen mieheni takia, eläisin hänen unelmaansa, en omaani. En haluaisi tehdä lasta vain siksi että mies haluaa, eihän se olisi sitä lastakaan kohtaan oikein... T
Ostimme juuri ison omakotitalon, ajatuksella että tänne mahtuu lapsiakin. Miehen vanhemmat ja omani kysyvät melkein aina kun tapaamme, Et milloin tyttö saa pikkusisaruksia... Ne on tosi kiusallisia tilanteita...
Ajatukseni on nyt aika lailla sekaisin tämän asian suhteen. Haluan kyllä lisää lapsia, en vain halua niitä nyt... En tiedä onko aika väärä vain onko jopa mies väärä... Miten tästä tilanteesta pääsee ulos. Voisin sanoa miehelle että en halua nyt lapsia, ehkä en halua lapsia lisää koskaan sinun kanssasi. Silloin mies suuttuisi ja haluaisi todennökäisesti erota... Toisaalta voisin vain alkaa yrittää lasta hänen kanssaan, mutta miten saisin itseni haluamaan sitä?