Tulipa taas huudot yhdeltä äidiltä, kun päiväkotini
Kommentit (67)
Mä ainakin huolestuisin jos mun tenavat olis puhtaita kun ulkoleikeistä haetaan.
Mä usein sanon lapselle, että oletpa ihanan kurainen kun on oikein päässyt kuralätäköissä leikkimään. Mikäs sen mukavanpaa.
Meillä on aina kotimatkaa varten puhtaat vaatteet. Lapset on tehty leikkimistä varten ja vaattet hommataan sen mukaisesti.
Siis eräs äiti sai raivarin kun tuli hakemaan lastaan päiväkodista,koska olimme ulkoilemassa sateessa. Lapsella sateenkestävä ulkoiluasu mutta se oli tietenkin tosi kurainen. Ehdotin äidille kuravaatteiden hankkimista tai toista asua kotimatkaa varten. Sain huudot, että hän ei osta kuravaatteita kun on kalliin puvun hommannut. Joutuvat nyt kuulemma kävelemään kotiin, sillä lasta ei voi ottaa bussiin.Ja vika on kuulemma minun!
Että karkaa se sammakko suusta:) Virtsa ei karkaile, ainakaan vielä.
Enkä nyt todellakaan sano etteikö sateella voisi ulkoilla mutta kiinnostaa että menettekö iltapäivällä ulos oli keli mikä tahansa AINA?
jos sataa. Periaatteemme on, että kerran päivässä ulkoillaan säässä kuin säässä. t.ap
meidän 6-v oli just. fudisharkoissa kokonaisen tunnin sadetakki päälle vaan ja juoksuun!
Äitin oma häpeähän tuo on jos ei hanki kuriksia lapselle, turhaan sinua syyttää, mutta jos teillä vaikka olisi päiväkodissa lainakuriksia, voisitte välttää noita epämukavia tilanteita.
lapsia rypemään kurassa. Mitä kalliimmat vaattet lapsella sitä enemmän tädit innostaa kuraleikkeihin.
eikö lastenvaatteet ole leikkejä varten siis että rapatessa roiskuu ja lapsilla on tapana iloita leikeistään eikä varoa vaatteita. Tommoset idiootti äidit on tainnu itse jäädä pienenä paljosta paitsi. Ja mitä väliä sillä on millasissa kurasissa vaatteissa se lapsi sinne bussiin menee?? Onhan siellä hielle haisevia, kusihoususia yms aikuisiakin! :-)
eikö lastenvaatteet ole leikkejä varten siis että rapatessa roiskuu ja lapsilla on tapana iloita leikeistään eikä varoa vaatteita. Tommoset idiootti äidit on tainnu itse jäädä pienenä paljosta paitsi. Ja mitä väliä sillä on millasissa kurasissa vaatteissa se lapsi sinne bussiin menee?? Onhan siellä hielle haisevia, kusihoususia yms aikuisiakin! :-)
Jos ei halua penkkejä tahria
päiväkodeissa. Ne lapset joilla reimaa ja ticketiä yllytetään lätäköihin, välillä oikein kaadamme kuravelliä päälle! T. lto ei ap
lapsia rypemään kurassa. Mitä kalliimmat vaattet lapsella sitä enemmän tädit innostaa kuraleikkeihin.
että voivat rymytä ja mennä mielensä mukaan vaikka kaikki kuralätäköt läpi.
säällä kuin säällä. Oma häpeä, jos ei hanki lapselleen kuriksia. Meidän pk:sta ainakin tulisi vanhemmille tiukkaa palautetta, jos ei ole ulkoilukamppeet kunnossa.
Mikään ei oo niin raivostuttavaa kuin vanhemmat, jotka ostavat paaperoilleen niin hienoja vaatteita, että lapsi ei saisi tehdä muuta kuin seisoa tumput suorassa. Monilla parivuotiaillakin näyttää nykyisin olevan talvella housu+takki yhdistelmä. Onhan se hyvänäköinen joo-o, mutta yritäppä pyöriä hangessa niin ettei mee lunta selkään ja lisäksi näyttävät tosi jäykiltä.
terveisin 12. Siellä seurasin teidän touhujanne.
ei ole ollut harjoittelijoita kymmeniin vuosiin!
mutta sen verran on vuosia kertynyt että kunnon ammatin olen siinä välissä ehtinyt hankkia.
Myös sateella