Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pieni pyyntö kiittää
03.05.2010 |
Ilmeisesti viestini on poistettu, koska en sitä enää löytänyt. Kiitän äänestäjiä ja jatkan taistelua uudesta katosta ;)
Kommentit (2)
oli mielestäni epärehellinen tapa osallistua kilpailuun.
Ja miten luulet toisten keräävän ääniä? Odottamalla et jos ny joku vaik sattuis äänestämään? Luulen et aika moni sen jälkeen kun kaverit ja suku on äänestänyt, pyytää vierailta apua!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oli mielestäni epärehellinen tapa osallistua kilpailuun.