Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nelikymppinen ja naama kohta enää kaukaa kaunis

Vierailija
22.04.2010 |

Olen valmis maksamaan 100 euroa todella ihmeitä tekevistä hoidoista/voiteista, jotka oikeasti tuovat jotakin muutosta tähän väsähtäneeseen ilmeeseen. Mitkä sinulla ovat auttaneet - eivätkä vain vieneet rahoja?

Esim. clarinsin kallis younger longer balm ei kyllä puolen vuoden käytönkään jälkeen näy aamulla kasvoissa mitenkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurta muutosta ei ole tullut, pelkällä perusrasvalla mennään.. Ikää 4 6v.

Vierailija
2/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan sitten. Ihminen vanhenee, aivan jokainen, toiset tulevat tilalle. Miksi pyristelet vaastaan luonnonvoimia???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että olen vasta 33v. Tosi kuiva iho ja pysyviä ryppyjä/uurteita tullut tosi paljon vuoden aikana. Huvittavaa, kun kaukaa olen ihan baby face. Vinkkejä tänne siis!

Vierailija
4/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratalojen voiteet ei enää sinun iässäsi auta.

Vierailija
5/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiteet tehdään samoissa tehtaissa samoista raaka-aineista kun ne muutkin. Brändi vaan on halvempi. Minä nelikymppinen tykkään nykyään Lumenen time freeze sarjasta, erityisesti magig dropsit näkyy heti iholla.

Vierailija
6/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka piti siloittaa leukaperät. Maksoi Stockalla about satasen. Nooo - eipä tuo naamassa näy.

Etsin itsekin hyvää rasvaa. Ehkäpä menen apteekksiin seuraavan krn. Vichyllä oli muistaakseni jotain hyviä tuotteita. ENtäs se BM tai joku. Tietääkö siitä joku jotain?

Vierailija
7/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hiljattain löytänyt Skin Doctorsin tuotteet, suosikki on Eye tuck-silmänympärysvoide, tekee todellakin ihmeistä silmäpusseille! Suomesta ostettuna nuo on tosi kalliita joten suosittelen tilaamaan briteistä.

Vierailija
8/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ei kaikkia tuotteita tehdä samoissa tehtaissa esim.Mary Cohr:in tehtaalla tehdään myös toista HOITOLAkosmetiikkaa ei tavaratalokosmetiikkaa ja heidän tuotteensa tehdään hygienisesti jossa jopa ilmastointikin on tarkan valvonnan alla ja tuotteita tutkitaan tarkasti niin tehtaalla kuin kuluttajilla.. tehtaan työntekijät on sauojavaatetutettu täysin päästä varpaisiin ja jokaisesta valmistetusta erästä otetaan talteen yhtä tuotelajia jota säilytetään 10-vuotta jotta laatua voidaan tarkkailla myöhemminkin ja mahdollisia ongelmia kartoittaa...

Luulen että monella halpiskosmetiikka sarjalla ei ole yhtä suuria resursseja tuotteiden tutkimiseen,hygienisyyteen,säilömiseen ja ennenkaikkea LAATUUN....

siinä teille hiukan pohjaa hinta/laatu suhteesta ja näitä esimerkkejä olisi paljon enenmmänkin...yksi on se että halpiskosmetiikassa käytetään paljon suurimolekyylisiä ainesosia (pieni molekyylistä vaikea tehdä muuttamatta voiteen muita osia) jotka ei tee muuta kuin jää iholle pyöriin ja samantien haihtuu ilmaan kun taas paremmin tutkitussa tuotteessa molekyylit on saatu monien kokeilujen ja erehdysten jälkeen pienimolykyyliseksi ja täten edes se pieni osa vaikuttavista aineista saadaan syvemmälle ihoon....

Vierailija
9/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokeile Argan-öljyä! itse käytän sitä joka ilta ja olen todella tyytyväinen.

googlasin sinulle linkin hakusanoilla "argan öljy", ole hyvä!

http://www.ruusupuu.fi/Kauppa/p292/Arganoljyarganiaoljyargaan/

Vierailija
10/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kallista ja _saattaa_ vaatia matkan kauas

Vierailija
11/11 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme perusasiaa, jotka vaikuttaa todella paljon.

Mä olen 43-vuotias ja mielestäni nykyään fressimpi kuin muutama vuosi sitten, jolloin nukuin vähemmän. Mulla myös Dermalogican tuotteet säännöllisessä käytössä. Aika usein kuulen, että näytän ikäistäni nuoremmalta. Tosin ihoni on kuivahko, siinä on se hyvä puoli, ettei piirteet valahda niin helposti kuin jos olisi rasvaisempi iho. Pikkurypyt toki näkyy helposti.

Voihan asiaan tietty vaikuttaa sekin, että alkaa toi ikänäkö jo vaikuttaa suotuisasti itsetuntoon ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi