Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko visa electron ulkomailla? Italiassa? ev

Vierailija
22.04.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla electroni on toiminut jokapaikassa minne olen matkustellut! UK, USA, eurooppa, aasia! laittakaa verified by visa ominaisuus päälle, niin onnistuu hotellien ja autojen buukkaus netin kautta! ja ainakin jenkeissä muistakaa valita/sanoa credit, niin kortti pelaa! sit tietty rajat tappiin, muistaakseni käteinostot n.1600 ja maksut päälle 16 tonnia päivässä! ja siis kortti käy kaikkialla missä lukee visa ja on nettiyhteys! ja kyllä se nykyään melkein kaikkialla on, ainakin isoimmissa paikoissa! En ymmärrä miks monet aina valittaa kuinka huono kortti se on, mut itellä on AINA toiminut moitteettomasti! Ehkä johtuu siitä että porukka ei tiedä tosta verkkomaksu-ominaisuudesta ja että noi rajat saa kohtuu korkeiksi ihan kirjautumalla verkkopankkiin ja säätämällä sieltä! mä ainakin tykkkään kun tili on ajantasalla koko ajan!

Vierailija
2/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii! Katso etukäteen pankin nettisivuilta missä on käteisautomaatteja, joista pystyy nostamaan. Isommissa kaupoissa toimii ja esim. tunnetuissa ketjuissa yleensä. Joka paikassa ei kelpaa, mutta kun tuo nostaminen toimii noin kätevästi, electronilla pärjää pitkälle. Meillä on lisäksi ollut aina visa varuiksi mukana, mutta ei juuri sitä luotto-ominaisuutta ole käytetty.

Vierailija
4/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 16:48"]

Mulla electroni on toiminut jokapaikassa minne olen matkustellut! UK, USA, eurooppa, aasia! laittakaa verified by visa ominaisuus päälle, niin onnistuu hotellien ja autojen buukkaus netin kautta! ja ainakin jenkeissä muistakaa valita/sanoa credit, niin kortti pelaa! sit tietty rajat tappiin, muistaakseni käteinostot n.1600 ja maksut päälle 16 tonnia päivässä! ja siis kortti käy kaikkialla missä lukee visa ja on nettiyhteys! ja kyllä se nykyään melkein kaikkialla on, ainakin isoimmissa paikoissa! En ymmärrä miks monet aina valittaa kuinka huono kortti se on, mut itellä on AINA toiminut moitteettomasti! Ehkä johtuu siitä että porukka ei tiedä tosta verkkomaksu-ominaisuudesta ja että noi rajat saa kohtuu korkeiksi ihan kirjautumalla verkkopankkiin ja säätämällä sieltä! mä ainakin tykkkään kun tili on ajantasalla koko ajan!

[/quote]

Kokeile joskus tehokeinona pistettä huutomerkin sijaan.

Vierailija
5/7 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleskelin aikoinani paljon ulkomailla ja Suomi oli se paikka, missä kortti heikoiten toimi vielä noin 10 v sitten, laitteet tulivat tänne aika lailla jälkijunassa.

Vierailija
6/7 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuppasi toimimaan suomessakin heikosti, ei ota aina yhteyttä pankkiin, suosittelen visakorttia ulkomaille

Vierailija
7/7 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kaupoissa kokeillut kuin tukholmassa muutaman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi