Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten synnytyksen saisi käynnistymään?

Vierailija
22.04.2010 |

sauna ja seksi ovat pois laskuista ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa vaikka.. imuroit tehokkaasti huoneita tai kävelet joitakin rappusia edes takasin.

Vierailija
2/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastosta(kerrostalossa,asun ekassa,varasto 3:ssa krs)vauvan tavaroita..oon myös kävellyt tänään ja eilen parin kilsan lenkkejä..imuroitua tulee lähes joka pvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti käyntiin kun harrastettiin seksiä ( makasin varmaan puoli tuntia sen jälkeen jalat kattoa kohti :) ) ja lähettiin sen jälkeen kävelylle, pitkälle sellaselle. Kun rupes supistelemaan niin en missään vaiheessa menny lepäämään vaan liikuin ja oli sellasissa asennoissa missä supisteli. Vajaa 10 tuntia ja poika oli maailmassa.. :)

Vierailija
4/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnistyäkseen, vaikka mitä tekisit.

Itse tein lumitöitä, kävelin, paistoin ja leivoin, sekstailtiin useamman kerran, gyne teki kovakouraisen alatutkimuksen - laskettu aika oli mennyt siis. Ei edes supistellut!

Sitten käynnistettiin 2 päivää sairaalassa ja viimein lähti!

Vierailija
5/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi hätäilet?

Jos uhkana käynnistykseen joutuminen, sitten ymmärrän, muuten en.

Vierailija
6/6 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoa koti ja rentoudu... HEMMOTTELE ITSEÄSI, kohta ei ole aikaa. Nauti vapaudesta täysin rinnoin. Synnytys on niin rankka kokemus, että on hyvä levätä rauhassa. Tiedän, että odotus on tukalaa, mutta silti. Mulla käynnistettiin synnytys ja sanon, että luomu ois kivempi. Käynnistetty on paljon paljon kivuliaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi