Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, olen ollut työttämän 2 viikkoa ja olen jo

Vierailija
22.04.2010 |

ihan paniikissa jos en löydäkään töitä! Jelpatlaa että pääsen tästä ahdistuksesta eroon!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa vielä vähän aikaa sitten olleena annan semmoisen neuvon, että koko ajan ei kannata etsiä töitä.

Itse stressaantuneena tutkin mollin sivut monta kertaa päivässä, samoin muut rekrysivustot :(

Siihenhän se aika sitten enimmäkseen kului, vaikka oikeasti olisi ollut aikaa olla lasten kanssa ja käydä kaupungilla ja kyläillä yms. yms.

Ihan hyvin olisi riittänyt jos olisi kerran päivässä katsonut ne kaikki ilmoitukset läpi ja parina päivänä viikossa tehnyt hakemuksia.

Kyllä sinä vielä sen työpaikan löydät :)

Vierailija
2/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa vielä vähän aikaa sitten olleena annan semmoisen neuvon, että koko ajan ei kannata etsiä töitä.

Itse stressaantuneena tutkin mollin sivut monta kertaa päivässä, samoin muut rekrysivustot :(

Siihenhän se aika sitten enimmäkseen kului, vaikka oikeasti olisi ollut aikaa olla lasten kanssa ja käydä kaupungilla ja kyläillä yms. yms.

Ihan hyvin olisi riittänyt jos olisi kerran päivässä katsonut ne kaikki ilmoitukset läpi ja parina päivänä viikossa tehnyt hakemuksia.

Kyllä sinä vielä sen työpaikan löydät :)

muutta tapoja :) t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajat ovat niin huonot, että kuinka kauan kotona pitää ollakaan...

Vierailija
4/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuutonen muruttelee?

ja miksi?

Vierailija
5/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämä ei ole ensimmäinen kerta kun olen työttömänä. Olen yrittänyt opiskella ja harrastaa. Oikeastaan ihan kivaa kun voi tehdä mitä haluaa, vaikka tulevaisuus ja asuntolaina koko ajan painaa takaraivossa. Minun pitäisi keksiä ihan uusi ammatti, jotta työllistyisin, vaikka kaksi ammattia jo onkin ja lisäksi taidan olla jo vähän vanha työmarkkinoille kun 35 v tuli täyteen.

Vierailija
6/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkisti juuri sähköpostinsa ja siellä oli kutsu työhaastatteluun! oJoten pitää uskoa ettei peliä ole menetetty! \o/

Vierailija
7/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lapsenhoidon ohella ollut pari kuukautta työttömänä, eikä ole työnhausta huolimatta lykästänyt. Mutta olen ihan varma, että kyllä se oikea paikka tulee vastaan. Taatusti sinullekin. Nyt vain yrität nauttia vapaudesta!

Vierailija
8/8 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt tässä kyllä keksiä järkevää tekemistä ja tehnyt kaikkia kodin rästitöitä pois ja liikkunutkin pitkästä aikaa ilman kiirettä, mutta takaraivossa kaihertaa koko ajan pelko, että jospa joudun olemaan työttömänä pitkäänkin. Taloudellisesti ei ole vielä hätää, mutta ei monen kuukauden työttömyys rahallisesti ole mukavaa. t.ap