Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkivuoto sektion jälkeen

Vierailija
22.04.2010 |

Onkohan jotain vikaa, kun jälkivuoto loppui jo viidentenä päivänä sektion jälkeen. Pari ekaa päivää oli ihan normaalia vuotoa, joka oli aika kirkastakin. Tämän jälkeen tuli pari päivää vain ajoittain limaista vuotoa ja sitten enää niukasti vuotoa, kunnes loppui kokonaan.

Vuodankohan jonnekin sisälle? Kipuja tms. ei ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes loppui kokonaan. Ja pitäisi olla ihan normaalia. Sektion jälkeen kohtu "kuivataan" ennen ompelua, joten vuotoa ei sen takia paljoa tule. Näin minulle lääkäri selitti. Menkat mulla alkoi jo muutaman viikon päästä sektiosta, vaikka imetin ja lypsin maitoa.

Vierailija
2/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla (kiireellinen sektio kummankin synnytyksen yhteydessä, imukuppiyritysten jälkeen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vuotanut tuotakaan vertaa- sektion jälkeisenä päivänä tuhrua ja sen jälkeen n joka toinen kertapompsina ihan pienesti. Kerran sairaalassa putsattiinkin kanavaa kun epäiltiin että on tukossa- jotain kalvonkappaleita ja vähän limaita eritettä tuli. Kohtu kuitenkin pieneni normaalisti ja kotiutuessa ajateltiin että se vuoto vaan on kertakaikkiaan niin vähissä, sektiossahan kuitenkin se kohtu putsataan huolella. Poikkeuksellisen niukkana mun vuotoa kyllä pidettiin, mutta neuvottiin vaan sitten hakeutumaan lääkäriin jos oireita tulee. Nyt 8 päivää sektiosta ja olo ainakin toistaiseksi ihan hyvä.