Paras hieromasauva/vibra masturbointiin?
Niin, mikä on paras? Hiljainen? Hintalaatusuhde? Mistä ostit? Sellainen, mistä et halua luopua, kun se vaan on niin hyvä?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista dildoa tai tekopenistä haluaisin kokeilla. Mikä olisi hyvä? Kumpi parempi? Eihän nämä mieskaveria korvaa, mutta tuo kyllä helpotusta jatkuvaan panettamiseen.
Mitä eroa on dildolla ja tekopeniksellä?
Eniveis, hyvä on sellanen mistä itse tykkäät. Ihmiset tykkää erilaisista asioista seksissä.
Saman tuoteen eri nimityksiä, joten turha kysellä kumpi on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista dildoa tai tekopenistä haluaisin kokeilla. Mikä olisi hyvä? Kumpi parempi? Eihän nämä mieskaveria korvaa, mutta tuo kyllä helpotusta jatkuvaan panettamiseen.
Eniveis, hyvä on sellanen mistä itse tykkäät. Ihmiset tykkää erilaisista asioista seksissä.Saman tuoteen eri nimityksiä, joten turha kysellä kumpi on parempi.
Vai, että pelkästään semanttinen on ero näiden kahden välillä? Onkohan todella näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniveis, hyvä on sellanen mistä itse tykkäät. Ihmiset tykkää erilaisista asioista seksissä.Saman tuoteen eri nimityksiä, joten turha kysellä kumpi on parempi.
Vai, että pelkästään semanttinen on ero näiden kahden välillä? Onkohan todella näin?
Minkä kahden välillä? Ihan sama asia.
Vibraattori ja dildo taas ovat keskenään eri asioita.
Ei noilla käytännössä ole mitään eroa.