Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että kohdunnapukka tuntuu??

Vierailija
21.04.2010 |

tuntuu ihan selkeästi aina esim. tamponia asettaessa, on siis aina tosi alhaalla... Olenko anatomisesti poikkeava? Apua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologihan sinne KATSOO tutkiessaan ja usein se on ihan helposti nähtävissä, joten toki se sa myös tuntua. Naisten anatomia kyllä vaihtelee suuresti, mutta normaali se on ellei nyt ihan ulos pullistu :)

t. gynekologi

Vierailija
2/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niin kaukana ettei sen tunteminen omin sormin ole mahdollista? t. terveydenhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku golfpallo olisi tuossa yläseinämässä..

Vierailija
4/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en tätä ole ennen tuntenut. Synnytyksen jälkeen se on vissiin laskeutunut tai jotain.. tosi alhaalla ja tuntuu selväsi eikä tarvitse edes kurottaa mitenkään syvälle..

Vierailija
5/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu mulla.

Tuntuu ihan selvästi, joskus yhdynnän jälkeen voi olla "kauempana".. Onko normaalia, vai laskeutunut pahasti? Koskaa ei oo gyne sanonu et ois jotenki liika alhaalla..

Vierailija
6/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin keskisormen mitan päässä tuntuu. Eteenpäin kallistunut kohtu mulla, mutta ei gynen mukaan mitään laskeumaa.

Vierailija
7/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelemällä että kuinka se voi jollain olla noin alhaalla et tuntuu...joskus se tuntuu yhdynnän aikana "muljahteluna". Ikinä ei gyne ole sanonu tosta mitään, ärsyttävää kun ei tiedä onko normaali vai ei.

juttu mulla.

Tuntuu ihan selvästi, joskus yhdynnän jälkeen voi olla "kauempana".. Onko normaalia, vai laskeutunut pahasti? Koskaa ei oo gyne sanonu et ois jotenki liika alhaalla..

Vierailija
8/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt, mutta minullakin tuntuu kohdunnapukka selvästi sormin.

Vierailija
9/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan emättimeensä saatikka sitten muiden. Kyllä kohdunnapukka jokaisella naisella on sellaisella etäisyydellä, että siihen omin sormin yltää. Itsellä tosin on kolmen synnytyksen jäljiltä kohdunlaskeuma ja kohdunsuu tuntuu olevan varsin alhaalla. Haittaa esim yhdyntää, mies ei valita, mutta itsellä käy kipeästi. Olenkin menossa kohdunpoistoon ja samalla kiinnitetään myös virtsarakkoa hieman alemmas. Eli gynekologille tiedoksi, että kyllä siitä voi olla vaivaa, vaikkei nyt ulkopuolella asti roikkuisikaan. Tosin itse menin hakemaan sterilisaatiota, mutta gynekologi oli sitä mieltä, että kohdunpoisto olisi edessä noin viiden vuoden päästä joka tapauksessa.

Eli ap:lle: kuulostaa ihan normaalilta ja jos ei muuten vaivaa kuin että mies ihmettelee muljahtelua, niin anna olla.

T. Asiaan muuten vain perehtynyt

Vierailija
10/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niin kaukana ettei sen tunteminen omin sormin ole mahdollista? t. terveydenhoitaja

Vierailija
11/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, näin teininä kun itteeni pelottaa hirveesti, että miltä se tuntuu? Onko se sellainen "Golfpallo" vai niinku tylppä "tikku" ?? Auttakaa mua

Vierailija
12/13 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaaaa kirjoitti:

kysyn, näin teininä kun itteeni pelottaa hirveesti, että miltä se tuntuu? Onko se sellainen "Golfpallo" vai niinku tylppä "tikku" ?? Auttakaa mua

No ei mielestäni tunnu kummaltakaan. On selvästi pienempi kuin golfpallo, mutta ei se mikään tikkukaan ole. Ehkä noin suurehkon rypäleen tuntuinen kaareva uloke, jossa on pieni reikä keskellä. Toki jonkin verran kokoeroja löytyy yksilöiden välillä.

Vierailija
13/13 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä helkutti tuo sitten on? Testasin uudestaan, enkä kyllä löydä tollasta "viinirypälettä". Ja kun pistän sormen, tunnen sellasen lyhyen tikun. Mikä tuo nyt sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme