Miksi aukioloaikojen kertominen on kaupoille niin ylivoimaista?
Taas kerran etsin erään kauppakeskuksen aukioloaikoja. Halusin tietää, ehdinkö tänään käydä siellä vai en. Matkaa on sen verran, että ei huvita mennä paikan päälle katsomaan, että katos, kiinni on.
Kauppakeskuksella ei tietenkään ole omia nettisivuja. Monilla siellä olevilla myymälöillä on ketjujen kautta. Niissä auliisti kerrotaan puhelinnumeroita, osoitteita, sähköpostiosoitteita, mutta ei aukioloaikoja. Ei yhdessäkään. Kyseisen kauppakeskuksen ovissa ei myöskään ole aukioloaikoja, joten vaikka usein siellä olen käynytkin, eivät ole tarttuneet muistiin.
Onko oikeasti tarkoitus, että minä nyt sitten soitan esimerkiksi kauppakeskuksessa olevaan Vero Modan putiikkiin ja kysyn, että mitkähän teidän aukioloaikanne ovat? Ja kerron, että juu, en ajatellut tulla ostamaan mitään, vaan vain kokeilemaan farkkuja. Ja sattuisitteko tietämään, ovatko muut kauppakeskuksen myymälät auki samoilla aukioloajoilla kuin te? Ai, ette, kiitos kumminkin, minäpä soitan niihin kolmeen muuhunkin kauppaan, jossa ajattelin käydä...
Kommentit (8)
Kauppakeskuksen aukioloaika ei välttämättä ole sama kuin kaikkien kauppojen.
että kauppakeskuksen ovessa olisivat isolla sen omat aukioloajat ja lisäksi jokaisen myymälän kohdalla selkeästi sen omat aukioloajat. Ja että kauppakeskuksella olisi kotisivut, josta löytyisivät sekä kauppakeskuksen aukioloajat että siellä olevat kaupat ja niiden aukioloajat. Ja niillä kauppojen jo olemassaolevilla kotisivuilla olisivat tietysti myös ne aukioloajat.
Raision Myllyssä on kaikilla sama aukioloaika. Pisteet sinne.
Eikö nyt kun sunnuntait vapautui, niin enää ei ole pakko pitää auki? Ja tiedän ainakin yhden liikkeen Myllyssä joka on "omalla luvalla" pitänyt tiettyinä päivinä liikettä suljettuna.
Nyt löysin yhden siellä olevan myymälän aukioloajat (sivuilta, joita ei näköjään ole päivitetty ainakaan viime kesän jälkeen), mutta edelleenkään en tiedä niiden kauppojen aukioloja, joihin olisin menossa.
Mistä kauppakeskuksesta kyse?
ja löytäisi minulle ne aukioloajat. Kiitos jo etukäteen! Ap
olen joskus miettinyt samaa. Olinkohan joku sunnuntai-iltapäivä liikenteessä eikä ollut mtään hajua meneekö kaupat kiinni klo 16, 18, 20 vai 21! Yhden liikkeen ovella taisi olla aukioloajat näkyvillä!