Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan hassun paheeni... Onko sinullakin sellainen?

Vierailija
21.04.2010 |

Siis onko sinulla hassu, salainen pahe?

Minä ostan usein lähse päivittäin mangon ja syön sen salaa itse. Joskus ostan pussillisen ja piilotan kotiin kaappiin ja syön taas itse vain. Muille perheenjäsenille ostan muita hedelmiä ihan reilusti ja erilajisia, mutta mangot säästän itselleni. Taitaa joku lapsistani olla vähän kärryillä tästä äidin "mangoilusta".

Joskus on aikoja, jolloin en mangoja syö, mutta nyt on taas menossa kausi, jolloin ostan lähes päivittäin. Tätä salailua on siis kestänyt jo kauan.

Paheensa kullakin, sanoisin :)

Tulipahan tässä nyt tunnustettua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein kauppareissulla (kun pääsen ilman muksuja) kahvilla tai grillillä mässäämässä :)

Vierailija
2/7 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä hulluna ja harrastan sitä ainakin kolmasti päivässä, siis yhdyntää, muuta kivaa sitten ajoittain lisäksi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läträän sitä ruokaan hirveät määrät aina kun kukaan ei ole näkemässä ja nautin :)

Vierailija
4/7 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mangoaddikti , sulosta!

Vierailija
5/7 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tein siitä hedelmäsalaattia (ja muista hedelmistä siis myös). Tuli hyvää. Ei ois kyllä varaa mangoaddiktioon, sen verran tyytriitä on;)

Vierailija
6/7 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peitän hajun sitruunalla ja suuvesillä. Hän ei huomaa mitään :D Tupakointi on seksikästä ja rikkaiden huvi.

Vierailija
7/7 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tein siitä hedelmäsalaattia (ja muista hedelmistä siis myös). Tuli hyvää. Ei ois kyllä varaa mangoaddiktioon, sen verran tyytriitä on;)

Nykyään saa tosin välillä tosi edullisestikin mangoja, euron kilo ei enää ole paha! Usein hinta tosin lähenee neljää...

Siksipä en koko perheelle niitä ostakaan. Mangot olkoon minun paheeni =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän