Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eroko ainut vaihtoehto? OV

Vierailija
21.04.2010 |

Aika paska tilanne kaiken kaikkiaan..MIehellä ja minulla molemmilla 1 lapsi entisestä suhteesta. Miehen lapsi jo kouluikäinen tokaluokkalainen, omani on vielä päiväkoti-iässä.

Eli, asumme tällä hetkellä erillään. Molemmat hoitavat omaa lastaan periaatteessa 50/50 ajasta. Minun on säännöllisesti viikko-viikko ja miehen lapsi miehellä vähän epäsäännöllisemmin, mutta kuitenkin tasan puolet ajasta.

Miehen lapsi kun on miehen luona, hän lähinnä vain pelaa ja katsoo televisiota, koska kaikki kaverit ovat siellä missä äitin koti ja koulu. Siellä ollessaan on paljon ulkona kavereiden kanssa koulun jälkeen luonnollisesti. Tuo jaettu vanhemmuus onkin tosi hankalaa toteuttaa, jos eivät kouluikäisen vanhemmat asu aivan toistensa vieressä niin, että lapsi voi mennä ja tulla miten huvittaa.

Tätä miehenikin haluaisi, eli muuttaa lapsen äidin viereen. Ongelma, minun lapseni käy omalla asuinalueellaan päiväkodissa ja isänsäkin asuu suht lähellä kohtuullisen matkan päässä. Lisäksi en missään tapauksessa tahdo muuttaa tuonne miehen lapsen äidin viereen, alue on ihan kamala enkä halua oman lapseni menevän siellä kouluun.

Myoskin oman lapseni isä, miten hän, pitäisikö hänenkin muuttaa sitten kaikkien perässä?

Hankalaa on. Taitaa ero olla ainut ratkaisu..

Sorry sekava teksti :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistan nyt vielä, kun jäi vähän epäselväksi: Onko teillä suunnitelmissa muuttaa yhteen miehesi kanssa? Kuinka kaukana tämä "kamala alue" sijaitsee sieltä missä asut nyt?

Vierailija
2/2 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieneltä asialtahan tuo vaikuttaa jos oikeasti rakastatte toisianne ja haluatte olla yhdessä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla