Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHMISSUHDETUNTIJAT! Eikö mies välitä minusta kun sanoi näin?

Vierailija
21.04.2010 |

Minä: Tässä suhteessa ei ole mitään järkeä.

Hän: Ei niin.

Minä: Miksi sitten tämä jatkuu ja haluat sitä.

Hän: Juuri siksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin nyt miehet yleensäkin haluaa sitä

Vierailija
2/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteella ei ole mitään järjellä selitettävää syytä, niin se ainakin on aitoa rakkautta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet helposti saatavilla ja siksi suhde jatkuu ja jatkuu, ja hänkään ei ole kasvanut vielä aikuiseksi.

Vierailija
4/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö itse välitä miehestä, kun aloitit tuollaisen keskustelun? jos välität niin kaipa mieskin voi välittää.

meillä oli vähän vastaava keskustelu tässä taannoin, kun meillä oli pitkä kausi, jolloin tunnuimme vain riitelevän. sanoin miehelleni, että "sun pitäisi jättää mut, kun olen tällainen" johon mies vastasi, ettei hän voi, koska pelkää, ettei koskaan löydä mistään toista yhtä vaikeaa tapausta.

Vierailija
5/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö itse välitä miehestä, kun aloitit tuollaisen keskustelun? jos välität niin kaipa mieskin voi välittää.

meillä oli vähän vastaava keskustelu tässä taannoin, kun meillä oli pitkä kausi, jolloin tunnuimme vain riitelevän. sanoin miehelleni, että "sun pitäisi jättää mut, kun olen tällainen" johon mies vastasi, ettei hän voi, koska pelkää, ettei koskaan löydä mistään toista yhtä vaikeaa tapausta.

Toivottavasti saitte sovittua... mut tollanen kommentti olisi ainakin sulattanut heti :)

Vierailija
6/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies tarkoitti ensimmäisellä kommentillaan "Voi helvetti, taasko tämä keskustelu alkaa. Minkä v¤%&n takia tätä pitää taas jauhaa?"

Toinen kommentti tarkoitti "No kai tämä olisi lopetettu jos tämä suhde niin paska olisi. Ihan hyvninhän meilä menee, vähentäis akka vaan tuota jankkaamista suhteen tilasta. Lopettais jo, niin pääsisin katsomaan lätkää. "

Vierailija
7/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse rakastaja & rakastajatar -suhteesta, jota on yritetty lopettaa n. tuhat kertaa koska se on niin väärin kaikkia kohtaan eikä sen olisi koskaan pitänyt alkaakaan.

Vierailija
8/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se tosiaan on maailman yksinkertaisin olento. Arvasin jo tämän ketjun avatessani, minkälaista ihmissuhdeasiantuntemusta täältä löytyy. Eli ei minkäänlaista.

:D

Vierailija
9/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siksi kun hän haluua sitä, siis sitä niinkuin nyt miehet yleensäkin haluaa sitä

Vierailija
10/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä huolissani, jos avioliittoni olisi syntynyt pelkästää järkiperustalta. Eihän suhteissa tarvitsekaan olla järkeä - mitä nyt nimeksi. Tunne ja tahto ovat tärkeämpiä.

Vierailija
11/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt uudestaan?

Vierailija
12/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen kyllä yritin, mutta sivusto tökki enkä saanut kysymystä lähetettyä. Olikohan se sittenkin tullut tänne?

ap

Vierailija
14/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa sitten aika yleisiä aiheita nämä jutut näissä suhteissa. Mikä ei kyllä mulle hirveesti valaise miksi mies näin sanoi. ap

Vierailija
15/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi nyt se henkevin keskustelu mihin pystytte?

Vierailija
16/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelusta? Kiitti muutamalle fiksusti vastanneelle! :)

ap

Vierailija
17/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: Tässä suhteessa ei ole mitään järkeä. Hän: Ei niin. Minä: Miksi sitten tämä jatkuu ja haluat sitä. Hän: Juuri siksi.

Mahtava mies, minä ainakin pussaisin ja hymyilisin ja jatkaisin vihellellen suhdetta.

Vierailija
18/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yleensä ilmaistaan muuten kuin sanomalla että olen suhteessa siksi, ettei siinä ole järkeä... Hyväksikäytölle haiskahtaa.

Vierailija
19/19 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan