Kannattaako edes harkita suhdetta tällaiseen mieheen?
Olen raskaana ja tämä raskaus sai alkunsa yhden illan jutusta. Kyseinen mies oli varattu, en tosin tiennyt sitä sillon, myöhemmin sain sen tietää ja sillon päätin, etten kerro tälle miehelle raskaudestani. Tämä mies otti kuitenkin itse minuun yhteyttä myöhemmin, kertoi että oli/on ihastunut minuun ja että on eronnut avovaimostaan. Tiedän miehen puhuvan totta tuosta erosta ym, mutta mietin siis sitä, että kun mies pystyi pettämään exäänsä niin mistä tiedän, ettei pettäisi minua jossain vaiheessa. Ihastuin itsekin tuohon mieheen sillon, mutta en tiedä haluanko alottaa suhdetta. Raskauteni on nyt menossa rv 35.
Kommentit (3)
Eihän sun silti tarvitse yrittää mitään romanttista kun sulla on epäilyksesi, etkä selvästi ole mieheen ihastunut. Mutta luo jonkinlainen suhde lapsen takia.
Kuten sanoin olin tuolloin ihastunut mieheen, oisin voinut ehkä jopa rakastua, mutta sain tietää kyseisen miehen olevan varattu ja sen jälkeen olen yrittänyt unohtaa koko miehen siinä kuitenkaan onnistumatta.
Lapsen takia tulemme olemaan tekemisissä, mutta en haluais taas pettyä (tämä riski on kyllä jokaisessa suhteessa), varsinkaan kun tällä kertaa myös lapsen elämä muuttuisi eron sattuessa.
ap
tietääkö mies vieläkään raskaudesta?
Miksi mies petti vaimoaan, oliko suhde jo huonossa jamassa vai oliko hetken hairahdus jne. Tiedän pariskunnan, jonka suhde alkoi syrjähypystä ja ovat nyt siis virallisesti yhdessä ja ainakin naisen mukaan onnellisia eikä kumpikaan ole pettänyt.