Laadukkaita second hand lastenvaatteita
Tuusulaan on avattu Rok clothing myymälä.Tuovat Usasta todella laadukkaita ja edullisia lastenvaatteita.Itse olen tehnyt löytöjä 12 ja 9 vuotiaille tytöille ja 5 kk pojalle.Hinnat ovat todellakin kohdallaan ja vaatteet kuin käyttämättömiä.Löysin kaikille lapsille ensi kesän häihin juhlapuvut ja maksoin niistä murto-osan mitä kaupassa.Valikoimasta löytyi aivan keskosten bodyista aina alkavan teinini mieleen sopivia farkkuja.SUOSITTELEN.Ja palvelu on mukavaa.Kurkatkaa:Rok clothing,Hiekkakuopantie 1,04300 Tuusula.Löytyy myös fb:nkautta
Kommentit (21)
kirjoittaa. Ongelmia tulee, jos alkaa kauppoihin noin sivistymättömän ihmisen kanssa oman kokemukseni mukaan :(
kirjoittaa. Ongelmia tulee, jos alkaa kauppoihin noin sivistymättömän ihmisen kanssa oman kokemukseni mukaan :(
Anteeksi kun mielipahaa sain aikaseksi kirjotuksellani...aivan asiakkaana tässä kirjottelen en kauppiaana,eiköhän he mainosta aivan muualla ja oikein.Itehän olenkin "sivistymätön tavallinen pulliainen",älkäämme sotkeko tuon myymälän (Rok clothing)henkilökuntaa mun kirjoitusvirheisiin...=)
Olen ostanut edullisesti ison kasan vaatteita vauvalleni ja osa vaatteista on jopa vaikuttanut käyttämättömiltä (vaikka käytettyjä niiden pitäisi olla). Suosittelen lämpimästi kyseistä liikettä! :)
pesussa! En halua tehdä turhaa reissua haisevien vaatteiden perässä :D
Ite huomasin saman hajun toisissa vaatteissa,ei paha mutta erillainen mihin tottunut.Käsittääkseni pesevät vaatteet lähtömaassa ja taitaa olla jokin teollisuus pesuaine.Luulisin näin.Pesin aivan normaalisti vaatteet kotona eikä jäänyt mitään hajua jäljelle.
Ja jos tämä aloitus ei ole mainos, niin mikään ei ole.
Ja jos tämä aloitus ei ole mainos, niin mikään ei ole.
Hymyilyttää niin taas =)
Kyllähän tämä on mainos,haluun mainostaa löytämääni hyvää kauppaa..Ei tarvii sen kummoisempaa kuin kysyä myyjältä faktat ja ottaa esite kotia ja kirjoittaa saamansa info tänne.En usko että Rokin henkilökunta on pistänyt pahakseen.Pitäisköhän oikein tosissaan mun harkita laittavani jokin mainostoimisto pystyyn kun holdaan tän homman niin hyvin. =)
Onpas täällä kummaa porukkaa!!Heti ollaan syyttelemässä kun muut jakaa rahanarvoista tietoa hyvistä liikkeistä!!Ja mitä sitten jos vaikka kauppias mainostaa? Eikö pääasia ole, että tieto tulee perille??
Itsekin löysin kyseisen liikkeen muilta kuultuna ja heti soitin kaveripiiriä läpi kun on niin hyvä kauppa. Ja ajattelin tulla tänne mainostaa mut joku kerennyt ensin!Facebookista en vielä ole etsinytkään...Mutta kaikki siis katselemaan tarjontaa :) Liike on hyvä!!!
t.Kierrätyksen kannattaja
itsekin ko.kaupassa jäi todella hyvä fiilis.Menen toistekin.Ihania myyjiä ja todella panostavat asiakaspalveluun (voi esim soittaa ovatko paikalla silloinkin kun liike ei virallisesi ole auki, ja mennä silloin sinne).Löysin ihania ja uudenveroisia housuja tytöilleni.Suosittelen ehdottomasti :)!Ja tosiaan siitä tiskiltä saa ottaa tuon esitteen mukaan josta ap tuon tekstin lainannut.Ei tarvitse heti ruveta syyttelemään jos joku tekee asiallisen aloituksen!
tämän paikan Kaisastiinan Garderobi lastenvaateblogista ja aion ehdottomasti mennä heti kun sielläpäin liikun.
Mun mielestä on mahtavaa että sana hyvistä paikoista leviää :) Varsinkin kun itse olen ihan epätoivossa kun mistään kirppiksiltä ei löydy koon 122 ylittäneille kuin rikkinäisiä ja tahraisia kamppeita ihan ylihintaan.
Kiitos ap:lle.
englantia osaat hienosti, mutta miten on suomen luetun ymmärtämisen laita?
Second hand tarkoittaa käytettyä.
makuun yhtään mitään siellä tuusulassa. Odotukset olivat kovemmat, tarjonta ei todellakaan vastannut kysyntää mun kohdalla.
Mihin perustuu käsityksesi sivistymättömyydestä? Ei sivistys ole kirjakielen osaamista ja oikeinkirjoitusta. Eero Ojasen kirja "Sivistyksen filosofia" kiteyttää osuvasti: "Sivistys on ennen muuta asenne, tapa suhtautua maailmaan ja elämään, ei jokin tietty oppimäärä tai ulkoinen käyttäytymisen malli."
Järjestetäänkö äänestys, kumpi teistä, alkuperäinen vai sinä on se sivistyneempi :)
täytyypä lähteä retkelle sinne suuntaan.
heti sunnuntaina rynnätä sinne :)
Kauppa siisti ja vaatteet hienosti esillä, mutta ne vaatteet tuoksuivat oudolle. Ostin pari vaatetta ja toivon, että haju lähtee pesukoneessa...
No mikäs siinä mutta olisit reilumpi jos kirjoittaisit suoraan.