Miten ajelette perskarvat?
Ihan vakavasti kysyn? Kyllähän ton posliinin edestä ja vielä melkohyvin häppäreittenkin ympäriltä onnistuu sheivaamaan. Mutta millä kumman ilveellä se onnistuis hyvin persreijän ympäriltä? Ei siellä onneks mitään isoa pehkoa ole, mutta jokunen karva kuiteski. Suihkussa yleensä ajelen, kun on siellä kätevintä... mut peilin käyttö suihkussa taas ei oikeen onnistu kun höyrystyy ja kastuu. :(
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Sokerointi 👍
Sama! Brassissa kerran kuussa
N51 M40
Ei ihan tähän kuulu, mutta meikkaako joku peräreiän ympäristöä? Esim huulipunalla. Karvoja voisi meikata. silmäripsimeikeillä.
Puhutaanhan persesilmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokerointi 👍
Sama! Brassissa kerran kuussa
N51 M40
Suomessa saa halvemmalla. Ei tarvitse maksaa matkakuluja.
Tekeekö kukaan itse brassi kotona?
Esim. Sun sugaringin brassi setillä?
Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten itse onnistuu brassi teko kotioloissa.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö kukaan itse brassi kotona?
Esim. Sun sugaringin brassi setillä?
Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten itse onnistuu brassi teko kotioloissa.
Täällä ei taida olla brasilialaisia kommentoimassa.
Partahöylä ja parta vaahto saunan jälkeen.
Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Partahöylä ja parta vaahto saunan jälkeen.
Toimii!
Miten sinne mitään näkee? Siis peilillä joo mutta aika hankalaa. Bi mies ihmettelee vaan
Näppituntumalla menee alkuun
Sitten viimeistely että katsoo peilistä
Onko kukaan mun huomannut, että kun höylällä ajelee persvaon ja perskannikat niin hikoilun määrä lisääntyy ihan eksponentiaalisesti. Ihossahan on pientä nukkaa jonka tarkoitus on pitää alueiden iho vähän raikkaampana.
Karvaviha on melko älytöntä. Harva kai pystyy sanomaan ”minulla on ihanat pyllykarvat jotka tekevät vaosta raikkaan.”. Häpeä on niin suurta että kukaan ei noin sano vaikka se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan mun huomannut, että kun höylällä ajelee persvaon ja perskannikat niin hikoilun määrä lisääntyy ihan eksponentiaalisesti. Ihossahan on pientä nukkaa jonka tarkoitus on pitää alueiden iho vähän raikkaampana.
Karvaviha on melko älytöntä. Harva kai pystyy sanomaan ”minulla on ihanat pyllykarvat jotka tekevät vaosta raikkaan.”. Häpeä on niin suurta että kukaan ei noin sano vaikka se on totuus.
Ei ole.
Tämäkin on sinun mielikuvituksesi tuotetta.
Mikään "nukka" persvaossa ei vaikuta hikoiluun pennin vertaa. Saat tunkea villatumput persvakoosi ettei hikoilusi haittaa ja sittenkin hikoilu vain lisääntyy mutta villa imee sen tiettyyn rajaan asti
Harva kai pystyy sanomaan ”minulla on ihanat pyllykarvat jotka tekevät vaosta raikkaan."
Joo, tässä olet ihan oikeassa.
Itse asiassa yhtään kukaan ei pysty sanomaan paskaisten karvojen tekevän vakoa "raikkaaksi".
Paitsi se pentti joka avaa fetissistään 249 ketjua vuodessa.
Minä olen sytkärillä tupsauttanut! Kerran pääsi pieru, kun tupsuttelin! Kärähti vähän muutakin kuin perskarvat!
Panokaveri ajelee ja kielellä varmistaa, että on sileä. Joskus oma äijä on ihmetellyt, miten olen onnistunut.
En ymmärrä lainkaan seivaamista. Perskarvat tekevät mielenkiintoisemman ja seksikkäämmän näköiseksi takamukset. Karvattomasta tulee enemmänkin mieleen pikkulapset ja ällöttävät vaipanvaihdot.