Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me & I -kutsuista

Vierailija
19.04.2010 |

Kuuluuko emännälle viedä jotain (kukkia tms.) kutsuille mentäessä? Vai eikö ne saa Me & I:lta jotain kun järjestää kutsut?

Ja otetaanko sinne lapset mukaan?

-neitsytvieras-

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lastenvaatekutsut eli lapset mukaan!

kaikilla kutsuilla, joissa olen ollut äidit ovat antaneet lastensa sanoa mielipiteensä minkä paidan haluaa ym. lisäksi lapset toimivat mannekiineina.

Emäntä saa alen tai lahjan joten viemisiä ei tarvita.

Vierailija
2/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite ottaisin lapset mukaan jos ei erikseen muuta mainita.

viime syksynä olin jesper & jonathanin kutsuilla ja onneksi oli lapsi mukana ni oli helppo sovittaa oikean kokoinen kypärämyssy ja hanskat.

joten lapsi voisi itse sanoa siellä kutsuilla oman mielipiteen vaatteista ja mahdollisuus juuri sovittaa.

itseä ei todellakaan häiritse lastenvaatekutsuilla muut lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testaan

Vierailija
4/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuilla on äkkiä lähemmäs 30 tenavaa jos kaikki kymmenen mammaa tuo omansa.

Usimmiten äidit ostelevat muutenkin vaatteita ilman lapsia. Aika rankkaa lapsellekin jos jokaikisenT-paidan ja trikoomekon joutu sovittamaan.

Itse olen ollut 3 eri äidin järjestämillä kutsuilla, paikalla ei ole ollut muita lapsia kuin imetettävät sylivauvat.

Vierailija
5/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä lapsia mukaan, jossei erikseen asiasta ole sovittu.

Vierailija
6/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset tarvitse erillistä kutsua!

HALOO! Ne on LASTENvaatekutsut. Lapset valitsevat ja sovittavat paikanpäällä vaatteita. Niin ainakin esittelijä suosittelee kutsuilla, että lapset saavat itse vaikuttaa valintaan ja sovittaa vaatteita.

Vierailija
7/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkäämillä kutsuilla. He ovat kuitenkin tehneet aina hienot tarjoilut.

Itse kun pidin kutsut, sain viinipullon, kynttilän, kukkia tms.

Jos otan lapset mukaan, olen siitä ilmoittanut.

Vierailija
8/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kutsuilla on usein yli 10 osallistujaa. Jos jokainen tuo lapsensa ilmoittamatta, kaaos on täysin hallitsematon.

Mistä emäntäkään yhtäkkiä tempaisee tarjottavat usealla kymmenelle kutsumattomalle lapselle.

JOO, on ne lastenvaatekutsust, mutta ÄIDIT ne vaatteet ostavat, ei lapset.

Ei lapset tarvitse erillistä kutsua!

HALOO! Ne on LASTENvaatekutsut. Lapset valitsevat ja sovittavat paikanpäällä vaatteita. Niin ainakin esittelijä suosittelee kutsuilla, että lapset saavat itse vaikuttaa valintaan ja sovittaa vaatteita.

Vierailija
9/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kukaan järkevä äiti ota lapsiaan mukaan, jos niin ei ole sovittu.

Vierailija
10/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen on monesti lukenutkin että ei lapsia mukaan, joskus jollain on ollut vauva mukana.. mua ainakin häiritsee toisten lapset, samoin emännän omat lapset on joskus olleet paikalla. huutavat juoksevat vaativat huomiota. ei kuule mitään mitä esittelijä sanoo ja koko ajan juttu keskeytyy kun nicopetteri kiipeää kirjahyllyyn tms. sitten räkäisille kullanmuruille sovitellaan niitä tuotteita ja pian ne on räässä/limassa/suklaassa/keksinmuruissa YÖK.

Vierailija
11/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen iloinen jokaisesta vieraasta, enkä todellakaan odota mitään vierailta. Lapset ovat kutsuille tervetulleita ainakin esittelijän puolesta ja useimmat emännätkin ottavat mielellään myös lapset vastaan, onhan tuotteet pääasiassa heille tarkoitettukin. :)

Vierailija
12/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vuorotellen olemme kutsuja pitäneet on ollut itsestään selvää, että lapset tulevat valkkaamaan vaatteita. Muksut leikkii lastenhuoneessa esittelyn ajan ja äidin tehdessä tilausta lapset tulevat mukaan valitsemaan. Tosi rauhallista ollut aina eikä muksut ole jaloissa. ihme riiviö mukuloita teillä on ellei voi mukaan ottaa!

Vierailija
13/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen toivonut tietoa mahdollisesta lasten mukaan ottamisesta. Näin ihan sen takia, että osataan varata tarpeeksi tarjottavaa JA myös siksi, että jos lapsia on tulossa paljon omien lisäksi, pitää miehen tai jonkun muun käytännössä katsoa heidän peräänsä. Ja tosiaan hulinaksi menee jos ihan kaikki tuovat koko pesueensa, monet tosin mielellään tulevatkin ihan rauhassa katsastamaan tarjontaa. Itsekin mielelläni menen ilman lapsia, ainakin välillä.

Sinuna kysyisin kutsujen emännältä onko ok ottaa lapset mukaan.

Vierailija
14/20 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse järjestin kutsut juuri viime viikonloppuna, ja kaikilla oli lapset mukana! Kutsuun kirjoitin, että myös lapset ja miehet ovat tervetulleita, ja onneksi sitten pari miestäkin oli oman mieheni lisäksi paikalla, niin he sitten katsoivat lapsia vaate-esittelyn ajan. Ja emännälle ei tarvitse viedä mitään. Me&I:n puolesta kyllä emännälle tarjotaan etuja.

Vierailija
15/20 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu pankkitili riittää:-). Emäntä saa ainakin alennusta omasta tilauksestaan vierasmäärän mukaan, muistaakseni...

Vierailija
16/20 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tuo lapsensa, niin sitten menee liian levottomaksi ja varsinaisesta vaate-esittelystä ei tule mitään, joten meillä on ollut käytäntönä, että jos vain mahdollista niin lapset jää kotiin/hoitoon.

Vierailija
17/20 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaateita voi sovittaa ja usimmilla kutsuilla lapset toimii mannekiineina. Ja ihan kiva kuunnella siätä lastakin mistä tykkäis ja mist ei.

Vierailija
18/20 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim. suklaalevy tms), koska minusta ei ole mukavaa mennä kylään tyhjin käsin. Yleisesti kai kotikutsuille mennään ilman viemisiä. Ei siis paineita. Itse en ole kutsujen emäntänä vierailta tuomisia saanut ja se on mielestäni myös ok.

Minusta on mukavampi olla kylässä, jos omat lapset jäävät kotiin. Toisten lapset eivät minua häiritse, mutta kun omat on mukana, täytyy jotenkin olla aina skarpimpi. Kun menee itsekseen ei tarvitse hävetä, että omat sikailisivat kahvipöydässä :)

Lasten tuomisesta kannattaa aina kohteliaasti kysyä myös emännän mielipidettä. Toiset laittavat omat lapsensakin (miehen kanssa) pihalle kutsujen ajaksi.

Vierailija
19/20 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä jo kutsussa ilmoitettu, jos voi tulla lasten kanssa. Usein on just emännän mies valjastettu pitämään huolta lapsista lastenhuoneessa.

Mun mielestä ei välttämättä tartte viedä mitään. Sehän on myyntitilaisuus, jossa sulle kaupataan tuotteita ja emäntäkin hyötyy, jos tilataan paljon. Mutta toki aina voi jotain viedä, jos haluaa.

Vierailija
20/20 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset mukaan! Kaikilla kutsuilla, joissa olen ollut lapset ovat saaneet pukea ja esitellä vaatteita ja ovat siitä hyvästä saaneet jonkin pienen palkkion (tarra yms). Emäntä saa joko alennusta tai lahjatuotteen, joten ei tarvitse viedä mitään.

Meandi kutsuilla ei ole väliä kuinka paljon esittelijä saa myytyä, sillä emäntä saa alen vierasmäärän mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi