Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallissa viikonloppuna nähtyä:

Vierailija
19.04.2010 |

Nainen meni uimaan täysissä meikeissä, pitkät tekoripset silmissä. Lisäksi omisti vielä silikonirinnat!

Rinnat olivat ihan kauniit, ei liian isot, enkä varmaan olisi niihin kovasti kiinnittänyt huomiota...mutta... kun suihkussa käynti ja saunassa käyminen oli niin vaikeaa näiden meikkien ja ripsien vuoksi, niin väkisinkin aloin kiinnittää huomiota tyyppiin.

Miten jotkut ihmiset voivat olla noin pinnallisia?

Kyseisen naisen liikkumisestakin huomasi, kuinka koko ajan kontrolloi itseään ja yritti näyttää täydelliseltä.

Mahtaa olla elämä melko vaikeaa ihmisparalla...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei saa pois uinnin ajaksi. Ovat muuten tosi hyvännäköiset ja huolettomat. Sääli jos jollakulla ulkonäkö hallitsee elämää, ulkonäkö kun on niin perin katoavainen luonnonvara.

Vierailija
2/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan oo sellaisiin aiemmin törmännyt...

Olikohan meikkivoide ja meikkikin jotain kestokamaa!?

Sen olen jo oppinut, että meikkejä voi tatuoida...

Joka tapauksessa, luonnottoman näköinen ilmestys oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan niin, että ap:lla se elämä on vaikeaa, kun toisen ulkonäkö noin huolettaa?

Meikit päällä tosin ei ole tapana mennä uimaan.

Vierailija
4/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kanssa aika järkkyä, kun välillä näkee tollasia! Onhan se on ihan järkyttävän epähygieenistä mennä meikit naamassa uimaan! Sekä itselle, että muille.

Ja surullinen olen myös toisaalta niiden puolesta, joille se ulkonäkö on niin tärkeää. Itselleni se ei ole. Toki on kivaa näyttää joskus nätiltä, mutta mielestäni ei tarvitse ihan joka paikassa olla täydessä tällingissä.

Pystyn viemään roskat ihan verkkareissa ja käymään kaupassa tuulihousuissa. =)

Vierailija
5/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun mielestä ole muiden asia arvostella siitä. Uskoisin elämän olevan vaikeampaa näillä arvostelijoilla kuin niillä arvostelun kohteilla. Varmasti ap:n elämässäkin on jotain sellaista tärkeää, josta joku voisi älähtää että mahtaa olla elämä vaikeaa kun sitä ja tätä.

Vierailija
6/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mun mielestä ole muiden asia arvostella siitä. Uskoisin elämän olevan vaikeampaa näillä arvostelijoilla kuin niillä arvostelun kohteilla. Varmasti ap:n elämässäkin on jotain sellaista tärkeää, josta joku voisi älähtää että mahtaa olla elämä vaikeaa kun sitä ja tätä.

Mut lähinnä tuo hygienisyys asia tuli mieleeni siellä uimahallissa ja kiinnitin sen vuoksi enemmän huomiota. Itse sitä yrittää ajatella myös toisten hyvinvointia ja noudattaa tiettyjä sääntöjä. Sitten alkoi suorastaan sälittämään kyseinen ihminen ja hänen lapsensa.

t.ap

Ps. Itse sitä yrittää ajatella myös toisten hyvinvointia ja noudattaa tiettyjä sääntöjä, joita opettaa myös lapsilleen. Ehkäpä sitten ajattelen liikaakin toista ja tämä tekee elämästäni usein vaikeaa... Olisi varmasti helpompi olla itsekkäämpi ja itsekeskeisempi ;)

Vierailija
7/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saisi järjestyssääntöjen mukaan uida meikeissä eikä kuivalla pesemättömällä tukalla.

Mutta ainakin Leppävaaran uimahallissa kaupungin työntekijöiden allasjumpassa on tätit meikattuina ja tukka laitettuina heiluttamassa pikkuvarpaitaan.. Eikä kukaan välitä säännöistä.

Espoon keskuksen uimahallissa on tiukempi valvonta tämän suhteen.

Pesemätön kuiva tukka on suurempi altaan saastuttaja kuin lapselta altaaseen päässyt pissa.

Vierailija
8/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaativat peseytymisen ennen uintia. Niin yksinkertaista se on. Meikeissä altaaseen ei saa mennä.

Vierailija
9/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää sit uinnin jälkeen meikatakin siellä hallilla.

Vierailija
10/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turisteja. heille tuntuu olevan vaikeaa pestä sitä meikkiä pois tai kastella hiuksiaan. mutta pysyypähän ryhti hyvänä porealtaassa, kun pitää yrittää suojata kasvoja roiskeilta.

jossain välissä uimahallin henkilökunta jaksoi kuuluttaa, että täytyy peseytyä ja kastella hiukset ennen altaille menoa, tämä oli melko yleinen kuulutus vielä viime vuonna. kaipa nuokin ovat vain kyllästyneet ja antaneet asian olla, kun asiaan ei enää kiinnitetä huomiota.

Vierailija
11/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen naantalin kylpylässä mummeli joka kiinnitti huomiota mun meikkienpesuuni. Pesin kasvot hyvin, olin muuten jo peseytynyt ja vedin uikkaria päälleni suihkussa... Tiukka täti ilmoitti "että likaisempi se alapääsi on, sieltä pitää pestä!"... Nauratti vaan ja kysyin, että näitkö että en tehnyt jo niin... Vastauksena oli "sähän seisot siellä uimapuku päällä!"... En jaksanut koko tätiä, vikaa päässä hänellä minkäs sille teet...

Vierailija
12/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ne silikonirinnat, tatuoidut kulmat, huulirajaus, ripsien kestovärjäys jne. että voi mennä uimaan?

Vierailija
13/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"että likaisempi se alapääsi on, sieltä pitää pestä!"

Vierailija
14/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ne silikonirinnat, tatuoidut kulmat, huulirajaus, ripsien kestovärjäys jne. että voi mennä uimaan?

mutta tukka pitää pestä ja hygieniasta huolehtia.. ;)

Vierailija
15/19 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä inhoan tätä pesukyttäystä, siksi mä kostan näille ja pissin altaaseen aina ennen kuin lähden sieltä pois, siinä on kyttääjille alapään hygieniaa"

Vierailija
16/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miksi oletetaan että ne hiukset ois likaset kun sinne menee? Minä ainakin pesen hiukseni jos jonnekin kylpylään ihmistenilmoille menen... Joten miksi ihmeessä se olisi saastuttava tekijä?? Puhtaat kuivat hiukset? Pitkien hiusten kuivaamiseen menee 1,5h joten koko aika menee hiusten kanssa sitten ja haluaisin keskittyä muuhunkin kuin hiuksiini siellä jote haluaisin pitää ne kiinni mutta kuivana... Eriasiahan se lyhyillä on ku ne kuivuu kun kerran päätä heilauttaa!

Vierailija
17/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika sulla täytyy olla paljon tukkaa! Mulla on niin paksut hiukset että niitä on usein oikein kommentoitu eikä niiden kuivumiseen pitkinäkään mennyt kuin ehkä 10 minuuttia. Siis jos kuivasin koneella. Itse en kyllä millään jaksaisi pestä hiuksia ennen kuin lähden jonnekin missä joka tapauksessa käydään suihkussa ja peseydytään. 

Vierailija
18/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä nyt on muka niin hirveetä, jos on meikit pesemättä? Jos jättää kasvot pesemättä, niin takuuvarmasti kyseinen ihminen myös pitää kasvonsa poissa vedestä. Ja jos vaikka kastelisikin kasvonsa, niin kyllä mua enemmän häiritsee ajatus siellä vedessä killuvista räkäklimpeistä, ihmiset syljestä, jaloista irronneesta karstasta...yök!

Vierailija
19/19 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on alaselkään asti olevat paksut värjätyt hiukset ja niiden kuivaamiseen mulla kotona ainakin menee yi tunti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi