Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisunaiset 19.4.

19.04.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos antibioottikuurin: vaaka näytti tänä aamuna 79,5kg!!! Eli paino alkaa ekaa kertaa varmaan vuoteen seiskalla! Olipas pikkuinen yllätys - mutta erittäin iloinen sellainen!!! :D

On tosiaan maha niin sekaisin siitä kuurista, että vessassa on saanut juosta...no, jotain iloa siis siitäkin, hih!

ALLAKKAkin oli käynyt moikkaamassa, heips vaan! Ja onnittelut - vaikka sanoitkin, ettei laihdutus ole oikein onnistunut, niin viime lukemiin täällä kuitenkin miinusta, ja kaikkiaan jo 10kg pudotusta. Hienoa siis! :)

Laitoin sinutkin tuohon haasterinkiin - eli halutessasi saat keksiä vkolle 19 jonkinlaisen haasteen, mitä me kaikki sitten yritetään suorittaa. Pakko ei tietenkään ole, ja aiempia haasteitakin saa käyttää. Haasteen saa myös ilmoittaa etukäteen, jos sen on keksinyt :)

Ensi viikolle olisi sitten LEIDIn vuoro keksiä. Eli ilmoittele, jos keksit - muutoin jatketaan Pumpernikkelin haasteella, tai jonkun muun ehdottamalla :)

Oi että, onkin nyt hyvä mieli tuosta pudotuksesta...!!! Enhän mä mitään ruokalistaa itselleni edes loppuviikoksi laatinut...*hävetys* Mutta eiköhän tästä saa nyt hyvän alun tällekin viikolle! Taidanpa minäkin ryhdistäytyä Kiloklubin suhteen, ja mennä pitkästä aikaa merkkaamaan syömisiä - helpottaa tosiaan myös Pumpernikkelin haasteen suorittamisessa.

Hyvää viikon alkua!!!

Vierailija
2/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 17) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

Allakka-

94.8 kg, 82 kg, ( 62 kg), 84.9 kg, -0.7 kg, 9.9 kg, 2.9 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 30.8 , 1.66 m

Körömölli

95 kg, 82.5 kg, ( 68 kg), 87.9 kg, 0.0 kg, 7.1 kg, 5.4 kg, 14 vkoa, ( Heinäkuu ) , BMI: 32.3 , 1.65 m

Minlee

84.6 kg, 85 kg, ( 75 kg), 88 kg, 0.0 kg, -3.4 kg, 3 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 27.8 , 1.78 m

Sarapäkki

79.1 kg, 68 kg, ( 57 kg), 71.9 kg, -1.1 kg, 7.2 kg, 3.9 kg, 7 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 24.3 , 1.72 m

Marge

81.1 kg, 69.8 kg, ( 64 kg), 74.8 kg, 0.0 kg, 6.3 kg, 5 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 28.9 , 1.61 m

Leidi

95 kg, 92.1 kg, ( 75 kg), 93.9 kg, 0.3 kg, 1.1 kg, 1.8 kg, 11 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 31.4 , 1.73 m

Temmi

81.8 kg, 76.9 kg, ( 59 kg), 80.9 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 4 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 32.8 , 1.57 m

Pumpernikkeli

92.4 kg, 84.8 kg, ( 82.4 kg), 90.3 kg, -0.2 kg, 2.1 kg, 5.5 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 28.5 , 1.78 m

Tupujatoivo

66 kg, 60.8 kg, ( 56 kg), 65.8 kg, 0.0 kg, 0.2 kg, 5 kg, 9 vkoa, ( Kesäkuu ) , BMI: 25.7 , 1.60 m

Suurin pudotus viime kerrasta:

Allakka : -0.7 kg

Ajallisesti lähinnä vko 17 (su 2.5) välitavoitetta

1. sija =>… 7 …vkoa:.. sarapäkki

2. sija =>… 7 …vkoa:.. Minlee

3. sija =>… 9 …vkoa:.. Allakka-

4. sija =>… 9 …vkoa:.. Marge

5. sija =>… 9 …vkoa:.. Temmi

6. sija =>… 9 …vkoa:.. Pumpernikkeli2010

7. sija =>… 9 …vkoa:.. tupujatoivo

8. sija =>… 11 …vkoa:.. Leidi

9. sija =>… 14 …vkoa:.. Körömölli

Laihduttajia: 9

Painon muutos viime viikosta: -0.6 kg

Matkaa vkon 17 tavoitteeseen: 36.5 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon haaste ei toteutunut. Viikko meni hyvin, mutta viikonloppuna ei tullut juotua vettä juuri lainkaan.

Voin jo etukäteen todeta, että tuo kasvishaaste ei myöskään toteudu, mutta jospa vaikka tulee samalla syötyä enempi kasviksia kuin normaalisti, joka sekin on jo jotain.

Vierailija
4/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikko pyörähtänyt kivasti käyntiin..viikonloppu ei menny taas ihan niinkuin suunnittelin:( miten hemmetissä se voi olla niin vaikeeta? pysyä herkuista erossa, en ymmärrä!

Kasvishaasteen 1. päivä voitettu, piti kyllä syödä vielä yksi porkkana että sain sen täyteen:)

5/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän osalta ksvikset syöty, vaikka muuten en jaksanut merkkailla syömisiä niin ne kävin äsken merkkaamassa ja kurkkaamassa määrän, joka oli 540g ;)!!

Onnea Temmi huikeista lukemista..muistan tuon fiiliksen, kun 80kg tuli alitettua..aivan mahtavaa se kyllä on!!Mutta pidä huoli, ettei sulle käy niinkuin mulle, että oon taas pitkälti kolkuttelemassa noita 90kg rajoja enempi ku 80kg rajoja :(!!!

Ei tää päivä oo ihan putkeen menny muuten kun noiden kasvisten osalta..muttei kyllä ihan pyllylleenkään, mut oon vaan niin väsynyt aina näin aamuvuorojen jälkeen, ettei jaksa aatella täysillä laihista ja varsinkaan sitä merkkaamista..huomenna koitan kyl tsempata taas ihan täysillä..saas nähä miten käy ;)!

Mukavaa viikkoa kaikille ja kovasti tsemppiä!!

Köris

Vierailija
6/13 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tuo kasvishaaste ;) Tältä päivältä kyllä suoritettu: päivälliseksikin söin vain lämminsavulohta ja salaattia.

Mutta taidan jo valmiiksi tietää, ettei koko viikko onnistu. Mutta ei se mitään - jos pystyn edes lisäämään joka päivä, niin olen tyytyväinen! :D

KÖRIS, joo, nyt pitää olla tarkkana painon kanssa... "Mukavasti" vaan menkatkin tällä vkolla alkamassa, joten liekö ois parempi pompata taas vasta kahden vkon päästä vaa'alle... Ääh!

Nyt iltapalalle ja nukkumaan!

7/13 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on syöty runsaasti kasviksia/hedelmiä, sillä kilari näytti äsken määräks 720g :)!!

Ei mul muut..moi :)!!

köris

8/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänkin päivän osalta kasvis/hedelmähaaste suoritettu, sillä niitä tuli syötyä 760g :)!

Muuten en oo kyl syömisiäni merkkaillu, ku ei vaan jaksa tuon painon junnailun/nousun takia kiinnostaa niin yhtään, mutten oo mitään mässäillytkään kyllä :)!

Köris

Vierailija
9/13 |
21.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon tulos 84,6kg. Pikkasen siis miinusta.

Mun kasvisten syönti ei ole onnistunut tällä viikolla.Eikä muutenkaan mikään järkevä syöminen. Mutta periksi en anna siitäkään huolimatta.

Vierailija
10/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihan vaan näppituntumalla sen kummemmin punnitsematta oon mennyt, niin uskon ainakin puoli kiloa menneen joka päivä. Ikävä kyllä se ei kuitenkaan tuottanut puntarilla tuloksia; +/- 0... Mutta toisaalta, ei tullut plussiakaan!

Tätä haastetta koitan jatkaa edelleenkin, kuten myös veden juontia.

Taitaa olla mun vuoro keksiä ens viikon haaste? Se on Merkkaushaaste: Valitse yksi päivä, jolloin kirjoitat ylös kaikki syömisesi ja juomisesi. Ja ne, jotka haluaa/jaksaa/viitsii, voivat kopsata raportin tänne, siitä vois muut kerholaiset saada samalla mm.ruokavinkkejä. Ei tarvii mittailla mitään, ihan vaan tyyliin "kourallinen rusinoita" jne.

Mä tiedän, että tää on ihan helppo juttu monille teistä, kun jo merkitsette kaikki ylös muutenkin, mutta mulla on vähän oma lehmä ojassa; mulla kun on paha tapa syödä ihan huomaamatta ja ikäänkuin vahingossa, ja ajattelin tällaisen auttavan skarppaamaan...

Vierailija
11/13 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut noista rehumääristä -hieno homma!!

Vierailija
12/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa tuli muutama sata grammaa viime viikosta (viikkolista ei tällä viikolla jostain syystä ole minun kohdallani päivittynyt). Mutta ei ole yllätys tuo nousu. Jouduin olemaan monta päivää yksin lasten kanssa ja samaan aikaan oli yhden kirjoitustyön dead line. Pyöritin kotisirkusta päivisin ja kirjoitin öisin, en päässyt lenkille ja enkä pystynyt niin tarkkaan miettimään, mitä syön. Niin näkyyhän se. Ja jostain syystä myös se, jos olen valvonut, tuo lisää painoa, vaikka syömiset olisivat menneet ihan ok (mitä ne nyt eivät siis edes mennneet). No, paremmalla tsempillä ensi viikkoon!

13/13 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on kasvishaaste tosiaan sujunut..tosin tänään, kun oon ollut kotosalla niin en oo syönyt vielä yhtään mitään haasteeseen..huih ;), mutta teen ittelleni salaattia iltapalaks ja syön jossain välissä pari hedelmää niin se on siinä sitten luultavasti :)!!

Uusi haastekin on kiva..josko itsekin tulis merkkailtua ylös taas muutkin kun ne kasvikset eli ehdottomasti mukana!!

Kaikille mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä toivottelee köris, joka just tilaili mieheltä suklaata, kun kotituu töistä eli semmonen "laihdutuspäivä" tänään :)!!