Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden naisen kanssa kivaa!

Vierailija
02.05.2013 |

Minulla on unelma: saada joskus olla kahden  naisen kanssa sängyssä! En ole koskaan sitä kokenut, vaikka olen seksiä harrastunut monien naisten kanssa, vaikka olenkin aviossa. Onko kokenut sellaista? Miltä se tuntui? Kertokaa miehet! Mistä löytää halukkaita naisia kolmen kimppaan?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan harvasta miehestä on tyydyttää kahta naista joten ei kannata haaveilla tuollaista.harva saa mut edes tyydytettyä. Suurin osa hätäisiä ja tulee nopeasti. Kuulemani mukaan on muitakin mutta harmi ku ei mun kohdalle satu.

Nää neropetterit ei tajua että ne kaksi naista osaa tyydyttää ihan kahdestaankin toisiaan, sen ukon ei tarvitse olla 100% ajasta siinä kiehnäämässä munansa kanssa. Osaatko ajatella muuta kuin omaa munaasi kun kaksi naista on toistensa kimpussa? Mitä jos vaikka runkkaisit ja vain katselisit, liikaa vaadittu varmaan sekin. Ehkä sun kumminkin pitäs mennä työntää sormes sen toisen pyllyyn kun et osaa.

Vierailija
42/64 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitäkun lukee niin naisten pitää olla bi että tällainen kimppa onnistuu ja se näyttä olevan ihan ok. Mutta jos tilanne olisi toisinpäin 2m 1n niin sehän olis pelkää homostelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 n + 1 m harvoin onnistuu, luonnollisista syistä kun miehellä on vaikeaa tyydyttää kahta naista ja panna kahta putkeen peräkkäin. Sen sijaan yksi nainen ja kaksi miestä toimii hienosti, olen kokeillut! Paljon luonnollisempaa niin.

Kerran kokeillut ja onnistuin laukasemaan molemmat naiset ja vasta toisen kanssa itse laukesin.

Vierailija
44/64 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ihan sama tyydyttääkö mut mies vai nainen kimpassa. Tai tyydytänkö jopa itse! Meidän vakiokimpan mies, ei kummankaan naisen partneri, kyllä aika usein runkkailee loppuun asti meitä katsellessa, mutta jaksaakin sitte paremmin panna sen jäljiltä. Yleensä molempia. Mutta se missä kohtaa kukin laukeaa ja kenen avulla on ihan merkityksetöntä. Muna seisoo, vitut litisee joka tapauksessa meillä!

Vierailija
45/64 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin baari-illan jälkeen kahden naisen välistä, en tiedä miten siihen olin joutunut, mutta siinä olin. Mimmit keksivät alkaa kutittaa minua, ei se auttanut oloon, sitten muuten vaan hiplaamaan, eivät antaneet itseään hiplattavan. Kädet kävivät housuissa, alkoi kalu kovettua ja sehän oli heidän mielestä hauskaa. Housut vedettiin pois ja alkoivat pidellä sitä, kohta uskalsivat runkata. Yritin kopeloida heitä, eivät antaneet, joten tyydyin osaani. Pussasivat, hyväilivät ja  runkkasivat vuorotellen, oli oikein mukava olla hoidossa. Kaikki loppuu aikanaan, sitten se tuli ja mimmit seurasivat minua ja hymyilivät, kuvasivat mällit peittoon. Orgun jälkeen oli vähän noloa, mutta pian nauratti.  Tarjosin tehdä heille vastapalvelusta, olivat varattuja, eivät panoja. 

Vierailija
46/64 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että kaksi naista keskenään ei kaipaa miestä kolmanneksi.

Onko kaikki naiset enemmän tai vähemmän kykeneväisiä lesboseksiin? Itse miehenä olen 100% hetero ja ajatuskin miesten välisestä etoo.

Vierailija
47/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkyä.

Kaksi toisiaanussivaanaista sängyllä..

Ja puikkaa toinentoistaan vuoronperään?

..oke, wootEwö.

Vierailija
48/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä unelma alistua jollekin lesbopariskunnalle. Uskoisin että lesbot eivät halua että mies dominoi heitä niin alistuvalle miehelle olisi kenties paikka tarjolla kolmantena pyöränä.

Vierailija
49/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useaan kertaan saanut olla kolmistaan kahden naisen kanssa, kiitos upean vaimoni. Kolmistaan oleminen on kyllä todella ihanaa ja on äärettömän kiihottavaa nähdä oma nainen toisen naisen kanssa. Olemme kokeilleet kaikenlaisia asentoja kolmistaan mutta ehdottomasti paras on se, kun vaimoni on selällään sängyllä, toinen nainen nuolee häntä ja itse panen tätä naista takaapäin samalla katsoen vaimoani silmiin. Tuota ei vain tahdo kauaa kestää, kun tulen lähes välittömästi. Aivan parasta! Harmillista, ettei nyt ole hetkeen ollut tällaisia hauskanpitoja sopivan naisen puuttuessa.

Vierailija
50/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä unelma alistua jollekin lesbopariskunnalle. Uskoisin että lesbot eivät halua että mies dominoi heitä niin alistuvalle miehelle olisi kenties paikka tarjolla kolmantena pyöränä.

Oletko koskaan miettinyt syvemmin tuon sanan "lesbo" merkitystä?

Vierailija
51/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.

Oliko se saari kreikassa?

Vierailija
52/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.

Oliko se saari kreikassa?

No ei ollut kuten tiedätkin, se on Lesbos. Ehkäpä tuossa kehoitettiin pohtimaan mahdollisuuksia päästä miehenä kolmanneksi pyöräksi lesbojen seuraan, ja sanan merkitystä erityisesti siitä näkökulmasta. Ja tässä ei nyt tarkoiteta siinä merkityksessä kuin siinä "Lesbian Step Sisters Catch Their Step Brother Masturbating" -videossa jota kahvitauolla konttorin vessassa katselit.

Näsäviisastellaan nyt sitten oikein puolin ja toisin.

Vierailija
53/64 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kyllä varmaan kivaa olla kahden naisen kanssa. Naida molempia niin kauan kuin kestäis, sitten ruiskia vaikka molempien rinnoille. Ja tovin päästä seuraavalle ja pitempään kestävälle rundille.

Vierailija
54/64 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä varmaan kivaa olla kahden naisen kanssa. Naida molempia niin kauan kuin kestäis, sitten ruiskia vaikka molempien rinnoille. Ja tovin päästä seuraavalle ja pitempään kestävälle rundille.

Se on juuri näin! Aina vaimoni kanssa kolmistaan ollessa otetaan useampia kierroksia. Naiset saavat nauttia ja itselläkään ei ole mitään vaikeuksia laueta kolmea tai neljää kertaa.

Vierailija
55/64 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihan sama tyydyttääkö mut mies vai nainen kimpassa. Tai tyydytänkö jopa itse! Meidän vakiokimpan mies, ei kummankaan naisen partneri, kyllä aika usein runkkailee loppuun asti meitä katsellessa, mutta jaksaakin sitte paremmin panna sen jäljiltä. Yleensä molempia. Mutta se missä kohtaa kukin laukeaa ja kenen avulla on ihan merkityksetöntä. Muna seisoo, vitut litisee joka tapauksessa meillä!

Tällainen rento asenne varmasti paras kimppaan kuin kimppaan. 

Vierailija
56/64 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut kahden tutun naisen kanssa yhtäaikaa. Se oli hieman erikoinen yhdistelmä, kun toinen nainen oli bi ja toinen ei ja sillä ei-bi -naisella oli joku juttu pimppansa kanssa, lääkekuuri tms. eikä antanut panna tai nuolla, mutta oli innokas ottamaan suihin mutta ei nuolemaan. Lopulta se oli kuitenkin minun kannalta todella tyydyttävä sessio, varsinkin kun molemmat olivat (oikeasti!) hoikkia, pitkäsäärisiä ja kauniita kolmekymppisiä. Bi ratsasti tai nuoletti minulla itseään, toinen samalla suuteli, hyväili ja tarjosi isoja rintojaan hyväiltäväksi tai otti suihin kun bi nuoletti jne. Myös pillusta suuhun toimi heidän kanssaan, koska ei-bi oli niin innokas.

Vierailija
57/64 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän 40v ikään mennessä päässyt 2 krt. kahden naisen kanssa samaan sänkyyn. Tosin kummallakaan kerralla naiset eivät keskenään tehneet mitään. Molemmat kerrat meni lähes samamalla kaavalla, että toinen naisista masturboi kun naitiin. Pieni huili ja tupakan mittainen tauko drinksun kera ja jatkettiin toisen naisen kanssa toistakierrosta. Yhden kerran olin sellaisessa ns.seka saunassa ja silloin näin livenä kun nainen nuolee naista. Kiihoittavaa katsottavaa. Silloin oli liikaa porukkaa samassa kylppärissä/tilassa että jäin katsojan rooliin. Pokasin kyllä myöhemmin yöllä tämän nuoltavana olleen daamin ja mukavaahan meillä aamuun asti oli. Aamulla kaikilla pikku morkkis, kun oltiin melkein kaikki parisuhteessa. Itse jäin kiinni omalle vaimolle kun tämä daami viestitteli myöhemmin koko ajan. No tämä syrjähyppy loi uusia seikkailuja ja yhdessä edelleen ollaan vaikka 6 vuotta mennyt aikaa.

Vierailija
58/64 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaimoni ja hänen parhaan ystävänsä Annen kanssa mnn kimppaa muutaman kerran. Ystävätär on yksinhuoltaja, joten hänellä ei ole säännöllistä seksielämää. Vaimoni sitten kerran kolmistaan mökillä saunoassamme ehdotti pienessä hutikassa, että minun tulisi päästää ystävätär pahimmista paineista. Kysyin vaimolta että mitä oikein tarkoitat? Hän siihen, että kyllähän sä tiedät ettei Annella ole ollut suhdetta pitkään aikaan, ja on selvää että tervettä naista panettaa. Olivat joskus aikaisemmin jutelleet keskenään Annen seksielämästä, tai sen puutteesta, ja Anne oli sanonut ettei hän kuitenkaan ihan randomin kanssa halua seksiä. Tällöin vaimoni oli ehdottanut että kysytään joskus sopivalla hetkellä minulta, josko suostuisin avittamaan asiassa. Tässä yhdessä saunoessamme vaimo sitten rohkaisi mielensä asiasta. Kysuin Annelta mitä mieltä hän asiasta on, johon hän vastasi että mielellään harrastaisi seksiä kanssani jos vaan haluan. Halusinhan minä, sillä Anne on oikein mukavan rintava ja muutenkin ihan hotin näköinen ikäisekseen. Ehdotin että mennään pesuhuoneeseen, mutta vaimoni sanoi että olkaa tässä vaan, hän haluaa katsella. Pyysin Annen kuitenkin alalauteille, jottei olisi niin kuuma. Siinä Annen istuessa aloin puristelemaan ja imemään hänen rintoja, josta valuin jalkoväliin pimpan kimppuun. Nuolin pimppaa kunnes hän alkoi lähestyä orgasmia ja siksi käski minua työntymään äkkiä sisään. Kiltisti tottelin ja aloin naimaan Annea vaimoni katsoessa ylälauteilta touhuamme. Vaimoni oli kiihottunut ihan älyttömästi, koska hän hengitti huohottaen. Anne sai nopeasti orgasminsa, jolloin vaimoni sanoi että nyt on hänen vuoro. Vaimo istui Annen viereen ja levitti häpynsä minulle ja komensi pane mua! Tämä oli eka kerta kun olimme kolmistaan.

Tämän jälkeen olemme harrataneet kimppakivaa kolmistaan parin kuukauden välein kun Annen lapset ovat olleet isänsä luona hoidossa ja Anne meillä hoidettavana. Harmikseni naiset eivät ole suostuneet lesboilemaan keskenään vaikka kuinka olen yrittänyt heitä houkutella siihen. Ovat kuulemma yhden miehen naisia!

Vierailija
59/64 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 n + 1 m harvoin onnistuu, luonnollisista syistä kun miehellä on vaikeaa tyydyttää kahta naista ja panna kahta putkeen peräkkäin. Sen sijaan yksi nainen ja kaksi miestä toimii hienosti, olen kokeillut! Paljon luonnollisempaa niin.

Kerran kokeillut ja onnistuin laukaisemaan molemmat naiset ja toisen kanssa sitten itse.

Vierailija
60/64 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyttäneet kortsua vai paljaallako on pantu molempia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän