Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahden naisen kanssa kivaa!

Vierailija
02.05.2013 |

Minulla on unelma: saada joskus olla kahden  naisen kanssa sängyssä! En ole koskaan sitä kokenut, vaikka olen seksiä harrastunut monien naisten kanssa, vaikka olenkin aviossa. Onko kokenut sellaista? Miltä se tuntui? Kertokaa miehet! Mistä löytää halukkaita naisia kolmen kimppaan?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kun joku olisi ohjaamassa kalun oikeaan reikään ja voisi käsillään tehdä jotain muuta samaan aikaan kun kalu menee sisään.

Vierailija
22/64 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 n + 1 m harvoin onnistuu, luonnollisista syistä kun miehellä on vaikeaa tyydyttää kahta naista ja panna kahta putkeen peräkkäin. Sen sijaan yksi nainen ja kaksi miestä toimii hienosti, olen kokeillut! Paljon luonnollisempaa niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 n + 1 m harvoin onnistuu, luonnollisista syistä kun miehellä on vaikeaa tyydyttää kahta naista ja panna kahta putkeen peräkkäin. Sen sijaan yksi nainen ja kaksi miestä toimii hienosti, olen kokeillut! Paljon luonnollisempaa niin.

10m + 1n on myös mukavan luonnollista ja kivaa puuhaa

Vierailija
24/64 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Toinen istuu naamalla, toinen kyrvällä, halujensa mukaan vaihtavat paikkoja ja reikiä. Nuolevat ja hyväilevät toisiaan samalla. Tällä on menty.

Vierailija
25/64 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:46"]

Minulla on unelma: saada joskus olla kahden  naisen kanssa sängyssä! En ole koskaan sitä kokenut, vaikka olen seksiä harrastunut monien naisten kanssa, vaikka olenkin aviossa. Onko kokenut sellaista? Miltä se tuntui? Kertokaa miehet! Mistä löytää halukkaita naisia kolmen kimppaan?

Se on todella mukavaa puuhaa. Ensinnäkin on varattava aikaa ja puhtaus on AjaO, Tästä tulisi pitkä juttu mutta lyhennän sen näin. Hieron ja hyväilen heitä kumpaakin josta he syttyvät. Etenen siten että nuolen kummankin pilluja, lopetan toisen naisen nuolemisen, nuolen toisen pillua kun toinen ottaa suihin ja jossakin kohtaa vaihto toisteppäin. Munaa annan kummallekkin eriaikaa, nain takaapäin toista kun toinen naisista nuolee toista, ja toisteppäin ja taas vaihtaen paikkaa. Orgasmitta ei jää ketään meistä kolmesta, mutta aikaa pitää olla. Kokeilunhaluisia kyllä piisaa.

Fantasiatasolla tuo yhdistelmä 2N+1M onnistuisi kyllä. Niinkuin tuossa kirjoitettiin ajankanssa, viikonlopuksi jonnekkin mökille jossa on sauna ja järvi. Uskoisin että onnistuisi koska tuona-aikana oppisi tuntemaan ja kokeilemaan uusia-asioita seksinmerkeissä, hellää ja rajua seksiä. Välillä uimaan ja saunomaan juomaan vaikka kahveet. Sitten taas myöhemmin hellyyttä naintia ja fistausta kielettämistä. Uskoisin monen naisen ja miehen pitävän tämmöisestä. Kokeilisin jos voisinM50+.

Vierailija
26/64 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty tyydyttämään edes yhtä naista.

Kuinka 2?!?

Vierailija
27/64 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljosta olet jääny vaille, käväse venäjällä, kyllä naisia löytyy sänkyyn useampikin....

Vierailija
28/64 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton kirjoitti:

Toimii. Toinen istuu naamalla, toinen kyrvällä, halujensa mukaan vaihtavat paikkoja ja reikiä. Nuolevat ja hyväilevät toisiaan samalla. Tällä on menty.

Tämä on mun fantasia. Naiset voisivat samalla suudella ja hyväillä toisiaan. Mun tehtävä olisi vain nuolla ja yrittää olla laukeamatta.

Vierailija
29/64 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden naisen kanssa ON tuplasti kivempaa , koin sen pari kertaa villinä poikamiesaikana parikymppisenä. Nyt on vieressä yhden miehen seksipeto.

Vierailija
30/64 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no täällä olisi yksi lesbo/bi-pari joka haluaisi miehen kolmanneksi pyöräksi... :)

Olin yli 10 vuotta tällaisen parin leikkikaluna. Toinen oli bi ja toinen halusi välillä kokeilla miestä, vaihtelua, kokemusta. Se, että katselin oli heistä kiihottavaa. Välillä sekstattiin, välillä katsoivat runkkaamistani ja leikkivät spermalla. Toimin myös avustavana kätenä jne ihan vaan tilanteen ja heidän fiiliksien mukaan. Homma toimi vain siksi, että osasin kunnioittaa sitä, että he määräsivät mitä tapahtuu ja se oli heidän hetkensä. Olin siis sivuosassa, mutta muutamia kertoja joku kuukausi. Käytiin myös lomilla, jolloin toki melkein päivittäin. Sittemmin he erosivat ja minä löysin naisen jota en halunnut näin "pettää" joten homma loppui. Olipa kivaa, en unohda niitä kokemuksia koskaan.

Vierailija
31/64 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin ajateltuna tosi tosi hienoa mut aamulla kun heräsi niin oli morkkis että mitä on tullut tehtyä ja millä mielellä vaimo on ku herää...toinen nainen oli siis vaimon ystävä ja oli morkkis myös siitä että tunnen hänen miehensä. Meni kauan aikaa että pysty rentoutumaan kun olimme tekemisissä keskenämme. Oli lopulta nostettava kissa pöydälle ja puhuttava tapahtuneesta jolloin sovimme ettei vastaavaa saa tapahtua enää. Lisänä huomannut että vaimo hieman mustasukkainen usein kun ystävänsä on meillä käymässä saatikka sitten kun jäämme kahden ystävänsä kanssa. Ymmärrän kyllä vaikka ei mitään mielitekoa vastaavaan ainakaan itsellä vaikka tosi kaunis nainen onkin. Jos saisi valita niin voisin jättää toteuttamatta sen kolmen kimpan...

Vierailija
32/64 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, kun kaikkien kolmen välillä on riittävästi kemiaa. Tämä on ihan avainkysymys samalla tavalla kuin jos hyppäisit sänkyyn yhdenkin ihmisen kanssa. Minulla ja puolisollani on kokemusta nyt noin kymmenen eri naisen kanssa NNM-kuviosta, ja on ollut joka kerta todella nautinnollista. Usein tilanne alkaa sillä, että naiset alkavat suutelemaan ja koskettelemaan toisiaan ja mieheni liittyy hetken päästä mukaan. Mielestäni kukaan ei näissä kuvioissa "määrää", vaan homma etenee täysin luonnollisesti ja spontaanisti.

Vähän kaikkea on kokeiltu. On nussittu vieraan kanssa sillä välin kun toinen on suihkussa tai hetken muualla ja "jääty kiinni" rysän päältä. Jos vieras on jäänyt yöksi, on herätty keskellä yötä siihen kun vieressä tapahtuu jotain ihan muuta kuin nukkumista. On leikitty kaksipäisellä dildolla kun mies katselee vieressä ja runkkaa. On tultu naamalle ja valutettu spermaa suusta suuhun. On annettu yhdessä oraalia kolmannelle osapuolelle kaikilla eri komboilla. On nussittu kaikissa mahdollisissa asennoissa varmaankin. Ei tule ihan heti mieleen, mitä ei oltaisi tehty :)

Nauttikaa ihmiset elämästä ja jättäkää turha moralisointi pois. Jos tekee mieli, kokeilkaa!

Vierailija
33/64 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 09:46"]

Se on todella mukavaa puuhaa. Ensinnäkin on varattava aikaa ja puhtaus on AjaO, Tästä tulisi pitkä juttu mutta lyhennän sen näin. Hieron ja hyväilen heitä kumpaakin josta he syttyvät. Etenen siten että nuolen kummankin pilluja, lopetan toisen naisen nuolemisen, nuolen toisen pillua kun toinen ottaa suihin ja jossakin kohtaa vaihto toisteppäin. Munaa annan kummallekkin eriaikaa, nain takaapäin toista kun toinen naisista nuolee toista, ja toisteppäin ja taas vaihtaen paikkaa. Orgasmitta ei jää ketään meistä kolmesta, mutta aikaa pitää olla. Kokeilunhaluisia kyllä piisaa.

Naisten lesboilu 69:sä välillä nain toista. Sitten nussin toista suuhun, sitten naisten asentojen vaihto. Spermani ruikin heidän rinnoilleen, menemme kaikki kolme suihkuun, ensin saan päälleni heidän kusta. Pesemme toisemme, ja joskus nussimme suihkun jälkeen. Aaaahhhhhh

Vierailija
34/64 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holvikaarella vai ilman?

Vierailija
35/64 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni on bi ja 12 vuoden aikana olemme harrastaneet seksiä kolmen kimppaa 18 eri naisen kanssa. Tytöt kyllä osaavat nauttia toisistaan, usein Katselen alkuun ja kuvaan heitä. Kuten viimeksikin.

Viimeksi Himoksella nussin molempia vasta toisena päivänä. Kolmas pyörämme oli 44 v 3 lapsen naimisissa oleva äiti, isoilla silareilla ja posliinilla.

Nussin 5 päivän aikana vaimoani 4 kertaa ja vieraanvaraisuuttani Rouvaa.8 kertaa.

Vierailija
36/64 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mieheni kirjoittamaan voisin vaimona todeta, että saan harrastaa myös tyttöhommis ilman miestäni. Moni bi-nainen vaan haluaa kokea kauniin ja rintavan 36 v brunetin ja 53 v mieheni varustelu taso on Mallia xxxl. Kortsut my size 60 mm.

Ja nyt kun olen raskaana, tuntuu se vain lisäävän kiinnostusta. Ja Himoksen Rouva oli kyllä kiimainen ja kun itse olen sub, niin fistasi multa tajun kankaalle. 2 h hyvää videota.

Vierailija
37/64 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ei onnistu mieheltä helposti panna kahta naista putkeen.  Vaatii aikaa, että alkaa uudelleen seisomaan, jos vaikka laukeaa ekan naisen kanssa melkein heti.

Vierailija
38/64 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan harvasta miehestä on tyydyttää kahta naista joten ei kannata haaveilla tuollaista.harva saa mut edes tyydytettyä. Suurin osa hätäisiä ja tulee nopeasti. Kuulemani mukaan on muitakin mutta harmi ku ei mun kohdalle satu.

Vierailija
39/64 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 45 v m/n pari. Olemme harrastaneet useamman vuoden 2n+1m siis minä.Mökki naapurimme vapaa 42 v nainen on meidän vakijuttu. Homma sai alkunsa kun naiset saunoivat keskenään aikoinaan ja naapuri oli tunnustanut olevansa bi seksuaali. Vaimoni sitten kertoi minulle naamapunaisena tästä. Heitin huumorilla tekiskö mieli naapurin Katia. Vaimoni sanoi antaisitko luvan, johon vastasin jos saan katsella teitä. Kului joku aika ja vaimo sanoi keskustelleensa naapurin Katin kanssa ja asia on ok. Iltamme alkoi saunomalla kolmistaan naukkaillen juomia. Sitten siirryimme isoon saunakamariimme jossa on iso jenkkisänky. Kati komensi minut lepotuoliin ja vei vaimoni sänkyyn. Voi luoja nyt tämä tapahtuu ajattelin, katselin naisten kiihkeää seksiä kulli pystyssä. Vaimoni makasi selällään Katin nuollessa häntä kun sain komennon Katilta, nai mua takaa. Menin Katin taa ja porauduin kerralla pohjaan. Sitten peuhasimme kolmistaan koko yön. Tästä kaikki alkoi ja nyt harrastamme kerran viikossa kimppaa. Ei mitään mustasukkaisuutta ja joskus tuntuu että olemme kun perhe kolmistaan, mahtavaa, ihan mahtavaa. Naiset hoitavat toisiaan ja minä saan tyydyksen siinä sivussa.

Mökkiläiset.

Vierailija
40/64 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olemme kaksi tämän kevään ylioppilas tyttöä, haluaisimme että joku kokenut mies naisi, nuolisi ja opettaisi meitä oikein kunnolla seksin saloihin, haluaisimme myös harjoitella suihinottoa ja ehkä myös kokeilla rimjobia. Emme ole neitsyitä, mutta ei paljon puutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä