Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi ei kiinnosta oman miehen kanssa

Vierailija
18.04.2010 |

koskaan se ei ole ollut mitään hyvää ja lasten saannin jälkeen olen ollut tosi haluton. Mies vihjailee ja yrittää saada mua syttymään esim näyttämällä munaansa(YÖK, ei oikeesti nappaa)tai kopeloimalla. Mua ei vaan vois vähempää kiinnostaa. Pakosta suostun 2kk välein pikapanoon josta en saa mitään. Pitäis vaihtaa miestä mut seki on niin työlästä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen muna ja kopelointi ei kiinnosta niin jospa kertoisit hänelle mikä kiinnostaa.

Vierailija
2/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika lähellä että liitto olisi loppunut. Mies ällötti ja raivostutti, joskus pelkkä katsekin sai minussa aikaan inhoa ja vihaa. Ajan kanssa siitä selvittiin ja nyt taas menee paremmin. Tosin miestä en ole himoinnut sen jälkeen kun lihoi muodottomaksi ja leikkasi kauniit hiuksensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hoida seksitarpeet muualla.

Vierailija
4/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää koko tyyppi. Ihme tapa vongata seksiä, ei voi suoraan ehdotella vaan just vilauttelee muniaan (joo tosi kiihottavaa) tai tunkee kättään jalkoväliin yhtäkkiä esim. kesken syömisen, tosi ihanaa (not)! Toisaalta on eräskin mies joka saisi mut ihan raiteiltaan ja läpimäräksi jos tunkisi kätensä jalkoväliini ihan missä tilanteessa vaan, joten ehkä ongelma on pahempi kuin vain miehen kömpelöt seksipyrkimykset.

Mä en jotenkin kestä sitä. Kaljamahainen, sänkinaamaninen löllykkä, housut puoliperseessä eikä itse tajua miten plösähtänyt on. Vinkuu ja kitisee että pitäis lenkkeillä ja syödä vähemmän, miksei tee jotain? Mulle valittaa kun "en viihdy kotona" eli teen tunnin juoksulenkin joka toinen tai joka kolmas päivä. Kateellinen on siitä että kroppani on kunnossa. "Ketäs varten sä kuntoilet oikeen?"

Kyllä tekis mieli sanoa sen yhden kuuman tuttavamiehen nimi!

Niin, vielä lisää miehen viettely-yrityksiä: saattaa vaikka saunassa puristaa kankusta ja vinkaisee samalla "iiik!" pienellä äänellä. Ketä kiihottaa? Tai sitten nysvää ja nysvää ja nysvää sängyssä, silittelee takapuolta tai tissinsyrjää vaikka puoli tuntia, odottaen kai että heittäydyn himosta huokaisten hänen päälleen. Muutenkin on laiska, aina haluaa olla kyljellään tai alla, kerran kunto petti totaalisesti kun yritti olla päällä. Yök. Oon monesti nukahtanut sen nysvätessä kun kestää ja kestää että pääsee asiaan. Sit oon helpottunut kun saadaan suoritus pois alta. Ajattelen joka kerta sitä toista miestä...

Vierailija
5/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se sitten on se sielunmaisema, jonka anonyymiys paljastaa. Kyllä on kaunis tuo ihmisen sisäpuoli.

Vierailija
6/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä tämä tilanne oikeasti naurata.

ärsyttää koko tyyppi. Ihme tapa vongata seksiä, ei voi suoraan ehdotella vaan just vilauttelee muniaan (joo tosi kiihottavaa) tai tunkee kättään jalkoväliin yhtäkkiä esim. kesken syömisen, tosi ihanaa (not)! Toisaalta on eräskin mies joka saisi mut ihan raiteiltaan ja läpimäräksi jos tunkisi kätensä jalkoväliini ihan missä tilanteessa vaan, joten ehkä ongelma on pahempi kuin vain miehen kömpelöt seksipyrkimykset.

Niin, vielä lisää miehen viettely-yrityksiä: saattaa vaikka saunassa puristaa kankusta ja vinkaisee samalla "iiik!" pienellä äänellä. Ketä kiihottaa? Tai sitten nysvää ja nysvää ja nysvää sängyssä, silittelee takapuolta tai tissinsyrjää vaikka puoli tuntia, odottaen kai että heittäydyn himosta huokaisten hänen päälleen. Muutenkin on laiska, aina haluaa olla kyljellään tai alla, kerran kunto petti totaalisesti kun yritti olla päällä. Yök. Oon monesti nukahtanut sen nysvätessä kun kestää ja kestää että pääsee asiaan. Sit oon helpottunut kun saadaan suoritus pois alta. Ajattelen joka kerta sitä toista miestä...

Vierailija
7/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä on hyvä päästellä ne ei-niin-kauniit ajatukset, jotta jaksaa elellä sen oman ukonmörkönsä kanssa taas eteenpäin.

Vierailija
8/11 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille voi jos ukko on röhjäke eikä kiihota enää? Ei kai sitä voi pakottaa itseään kiihottumaan ja innostumaan sellaisesta miehestä? Vaimo pitää silmät kiinni, suostuu seksiin ja unelmoi naapurin komeasta isännästä. Kaikki hyvin niin kauan kuin nainen vaan jaksaa kuviota.

Itse olen hyvin kiintynyt mieheeni enkä pettäisi häntä, vaikka parikin muuta miestä vetäisi enemmän puoleensa fyysisesti. Mutta se fyysinen vetovoima ei ole kaikki kaikessa!

Rehellinen tunteiden purkaminen, vaikka sitten anonyymisti on vain hyväksi. Mutta ehkä ketjun arvostelijalla on täydellisen kaunis sisäinen maailma eikä yhtään pahaa ajatusta ikinä pääse mieleen, onnea siitä!

Vierailija
9/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää koko tyyppi. ---

sinä et pidä siitä, että miehesi käy suoraan asiaan, etkä siitä, että hän yrittää jotain esileikkiä harrastaa? Taidat kaivata täältä vain luvan käydä vieraissa. Minä kehottaisin mieluummin päästämään sen miehen vapaaksi. Saisi etsiä itselleen naisen, jonka kanssa toimii.

Vierailija
10/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli maailman surkein sängyssä. Se vilautteli muniaan (se on muuten itsensä paljastelemista) ja mikä on ihan normaalia että naista sellainen yököttää. paljasteli muniaan myös jossain uimarannalla lapsille ja kuvitteli ihan tosissaan että naisia ja lapsia kiihottaa itsensäpaljastelija. Ihmetteli suureen ääneen ja vuolaasti miksi minä en kiihotu hänen paljasteluyrityksistään.

seksi oli sitä ettei mitään esileikkejä, kuivaan jalkoväliin vain ja nylkytystä kesti kolme sekuntia. Sen jälkeen siltä tuli. Minä en saanut siitä 'seksistä' mitään. Hänellä oli periaate ettei anna mitään, ottaa vain.

Kaksi vuotta kestin, sitten vittuunnuin täysin. Erosimme ja mies porasi minua takaisin. Aika pian eron jälkeen löysin miehen joka oli todella taitava sängyssä. Aivan kuin uusi maailma olisi avautunut eteeni. En käsittänyt miten olin jaksanut niin kauan niin huonoa seksiä.

Ex soitteli ja vinkui minua takaisin, ja sitten meni hermo. Kerroin hänelle suoraan kuinka huono ja ala-arvoinen hän oli sängyssä ja etten koskaan enää alistu sellaiseen. Hän vain itki etten rakasta häntä... voi sääliä ja surkeutta.

Ja muistakaa; jos mies on huono sängyssä, te naiset ette ole rumia sisältä vaan kauniita. Asioista saa purnata, kaikkeen paskaan ei tarvitsen suostua, te ette ole vain miesten tyydyttäjiä vaan vaatikaa myös itsellenne jotain. Jos ette saa, älkää antako.

Vierailija
11/11 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa; jos mies on huono sängyssä, te naiset ette ole rumia sisältä vaan kauniita. Asioista saa purnata, kaikkeen paskaan ei tarvitsen suostua, te ette ole vain miesten tyydyttäjiä vaan vaatikaa myös itsellenne jotain. Jos ette saa, älkää antako.

Olipa voimaannuttavaa siskopuhetta.

Ihan naisena voin sanoa, että sisäisesti ruma on sisäisesti ruma, ja sellaisia tämän ketjun naiset ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä