Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, sinnittelettekö vanhoilla kuluneilla vaatteilla?

Vierailija
18.04.2010 |

Meillä ainakin nyt rahasta tiukkaa ja itse välttelen uusien vaatteiden ostamista. Kotona pidän niitä kaikkein kuluneimpia t-paitoja ja säästän ne vähän parempikuntoiset sitten esim kyläilyreissuille tms. Olen onneksi saanut kavereilta ja sukulaisilta joitakin vaatteita ja kirpputorilta olen joskus ostanut jotain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vain paska fiilis, kun sellaisissa näkee peilistä itsensä. Haluan olla kotonakin kivoissa vaatteissa.

Vierailija
2/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alesta tai kirpparilta ostan uusia. Miehen tulot noin 500 euroa/kk tällä hetkellä, mikä selittänee paljon. Minun tulot 2000 euroa/brutto, mutta työmatkat, hoitomaksut yms, nielee paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kuukauden päästä onneksi alkaa palkanmaksu ja työelämä, joten ehkä sitten suuntaan vaatekaupoillekin pitkästä aikaa. :)

Vierailija
4/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska rahaa on nyt kotiäitinä niukasti niin olen ostanut vaan hm hintaluokan kuteita ja mulla on vaan pari kivaa vaatekertaa ei kaapillista. Nyt myin huutiksessa ja kirpparilla melkein kaikki merkkivaatteeni ajalta ennen lapsia, eivät enää mahdu lantiosta, ja sain 460euroa, ostin henkkamaukasta kahdelle lapselle ja kahdelle aikuiselle kevät ja kesävaatteet yht. 300e ja jäi vielä rahaa lasten kesäkenkiin:)

Vierailija
5/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rahaa olisi kuinka, inhoan niin paljon tätä erittäin synnyttäneen näköistä (nuorimmainen puolitoistavuotias!) kroppaani etten halua ostaa vaatteita tälle kropalle. Menen vanhoilla rytkyillä.

Vierailija
6/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt vielä vähemmän, kun rahaa tosiaan on vähemmän. oma työnikin on kyllä sellainen, ettei siinä tartte erityisesti vaatteilla koreilla, mutta harvemmin nyt kotiäitinä tulee uusia osteltua. harrastan kyllä ompelua, ja teen joskus vaatetta itse ihan huvin vuoksi.

Vierailija
7/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pukeudun ihan itseäni varten, eli sen ei väliä olenko kotona 4 seinän sisäpuolella, vai menossa, aina vaatteissa jotka on mukavat päällä ja näyttääkin kivalta.Mulla sama kuin tuolla jollain edellisellä vastaajalla, eli muutama mieluinenm vaatekerta, ei kaapillista epä-mieluisia kulahtaneita rytkyjä.Hintaluokka just Hm:ää, ja usein teen kirppariltakin löytöjä.

Vierailija
8/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun kyllä trendikkäästi ja uusiin vaatteisiin kotonakin. Se on hyväksi itsetunnolle ja piristää mieltä.

Vierailija
9/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan inhoan vaatteiden ostamista ja pitkitän sitä viimeiseen tippaan.

Vierailija
10/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan inhoan vaatteiden ostamista ja pitkitän sitä viimeiseen tippaan.

Sitä paitsi masennun aina siellä sovituskopissa. En oo ollenkaan tyytyväinen itseeni tai kroppaani, joten käyn ostamassa vain kun aivan pakko. No kunhan tää kuopus sitten syksyllä syntyy ja toivottavasti vuoden päästä siitä oon jo jonkinlaisessa kondiksessa, ajattelin käyttää ihan pukeutumisneuvojan apuja. Omin voimin en osaa omalle kropalle katsoa sopivia vaatteita, mikä masentaa entisestään.

Vierailija
11/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kotiäitinä, tingin omista vaatteistani, ykkäsin tiettyjä vaatehankintoja, ja käytin vaatteet loppuun. Lastenvaatteista en tinkinyt. Kun menin hoitovapaan jälkeen töihin, niin kirin menetetyt vaateostokset takaisin ;)

Vierailija
12/12 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen siihen, että minun ei tarvitse miettiä pukeutumistani vaan saan olla ihan millä rytkyillä huvittaa.

Töissä ollessa pitää aina miettiä tarkkaan vaatetuksensa (ja muukin ulkonäkö). On ihanan rentouttavaa olla lökäreissä ja vanhoissa t-paidoissa.

En siis osta uutta, paitsi jos tarvitsen esim. juhlavaatteita tai ulkoiluasuja. Rahasta ei asia ole kiinni.

Mainittakoon että mieheni pitää rennosta "kotilookistani" jopa hieman enemmän kuin kovemmasta työlookistani. Samoin minä tykkään katsella häntä niissä lökäreissä enemmän kuin puvussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä