Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa esimerkkejä, miten moukka käyttäytyy juhlissa?

Vierailija
18.04.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hauskaa seuraa, huoh!

Vierailija
2/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pöytätapoja. Nämä tuli ensin mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- puhuu vain itsestään ja omista asioistaan

- puhuu intiimeistä sairauksista

- juo liikaa

- syö liikaa

- arvostelee tarjoiluja

- tappelee muiden vieraiden kanssa

Vierailija
4/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei tervehdi kaikkia paikalla (samassa tilassa) olijoita, vain tuttujaan

- Ei esittele itseään tai sitten jättää puolisonsa esittelemättä omille tutuilleen

- Häipyy heti kun vaan mahdollista "halkopinolle" tupakoimaan ja naukkailemaan

- Pukeutuu tahallaan ali

- Puhuu itsestään/perheestään/omaisuudestaan rehvastellen, naljailee toisten huonolle tuurille/vaatimattomalle talolle/halvalle autolle muka "hyväntahtoisesti" , "läpällä"

- Keskeyttää toisen puhuessa tai poistuu paikalta kun oma suunvuoro päättyy

- Sikailee syödessään, huutelee koko ajan "missä se booli viipyy" "Viini hupenee huoelstuttavasti, kai sitä on lisää" jne

- Ja tosiaan, humaltuu nopeasti JA humaltuminen todella huomataan ympärillä

Vierailija
5/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöydässä rohmuaa, mässyttää, ei osaa pöytätapoja. Puhuu ruoka suussa, syö pelkällä haarukalla, mössää ruuat vauvanruuaksi. Mikäli käyttää veistäkin, niin nuolee sitä ja lappaa sillä sapuskaa suuhun.

Juo pään täyteen. Puhuu tyhmiä juttuja kännissä. Höhöttää, kertoo alapäävitsejä ja rasistivitsejä. Retostelee palkallaan ja omaisuudellaan, yrittää taputella ohikulkevia naisia takapuolelle. Loppuillasta könyää lattialla ja sammuu. Pahimmat tapaukset haastavat myös riitaa.

Vierailija
6/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesmoukilla. Naisnoukille on tavalli8sta arvostella tarjoiluja tai juhlapaikan sisustusta yms ulkonaista. Yleensä tällainen naisnmoukka on hyvin puettu ja noudattaa pöytätapoja, on olevinaan oikein hieno.

Vierailija
7/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kirkossa pulisee kännykkäänsä tai vieressä istujien kanssa kesken vihkimisen

- rehvastelee ja tuo muutenkin itseään esille koko ajan

- lappaa ruokapöydän antimia laukkuunsa

- nolaa toisia

- ei pysty käyttäytämään asiallisesti, vaikka läsnä olisi ex-puoliso tms. joihin kenties ei niin hyvät välit.

Vierailija
8/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häissämme kutsui minua toistuvasti miehen exän nimellä.

Vierailija
9/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli oikein moukkien moukka. Kun mentiin juhliin, jätti mut eteisaulassa omin nokkineni ja lähti etsimään kavereitaan. En sitten herraa nähnyt kun vilaukselta muutaman kerran päivän / illan aikana. Noloin tilanne on ehdottomasti tullut mieheni kaverin häissä, jossa en tuntenut ketään. Istuin ihan orpona pöydässä ja tuntui, että kaikki katsoivat mun päälle että #kukahan toi on" .. Oli kyllä tosi nolo tilanne ja kun tömäsin mieheeni oli hän ihan kännissä jo alkuillasta, nojasi tän parhaan kaverinsa -siis sulhasen- olkapäähän ja oli "niiiin onnellinen hänen naimisiinmenostaan".. Mua siis hävetti niin etten kehdannut mennä siihen tilanteeseen edes hakeman miestä pois.

ONNEKSI nykyinen mieheni on huomaaavainen ja hyvin käyttäytyvä sekä mua että vieraita kohtaan. Olen tosi ylpeä hänestä ja pidän liikkumisesta hänen kanssaan.

Muita moukkia on tietenkin ollut: liian humalaiset miehet yleensä aiheuttavat harmia, hääjuhlissa nuoret naiset pukeutuvat kokovalkoisiin, joka on mielestäni tosi moukkamaista ja epäkohteiliasta morsianta kohtaan.

Coctailtyyppisissä juhlissa jotkut moukat syövät "pkkusuolaista" kuin ruokaa, sitä siis haetaan sata kertaa lisää ja lipataan kukkurapäin lautaselle..

Etuilijat ovat myös törkeitä, ihan kuin tarjoiltavat loppuisivat juts tai oltaisiin jossain ruotsinlaivalla..

Moukkamaista eivät ole pienet kömmähdykset haarukoiden tms järjestyksessä, koska tekijä yleensä myös pahoittelee olemuksellaan tietämättömyyttään. Tekemällä oppii sitäpaitsi!!

Vierailija
10/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tutun tuttu nainen... puhuu kovalla äänellä työkiireistään, hienoista (?) harrastuksistaan ja erityisesti niihin käytetyistä rahoista (golfosakkeet jne), matkoista, lastensa hienoista harrastuksista ja koulumenestyksestä (illan mittaan heistä tulee suurinpiirtein maailmanmestareita :)). Sitten hän kertoo "hauskoja" vitsejä, ivailee miestään, naureskelee tarjottavien alkoholijuomien määrää ja laatua (viini ei ole mitään, olutta ja konjakkia menisi). Muutaman kerran ollaan tavattu sellaisilla ihan tyylikkäiksi tarkoitetuissa illanistujaisissa, joista on sitten poistunut mieheensä kovasti nojautuen ja lähes sammuneena.

Sitten vanhempi naishenkilö, joka puhuu kaikesta tyyliin "enhän minä mistään mitään tiedä, eikä mulla ole koulutusta, MUTTA on sitten hassua, että on laitettu tällaiset astiat ja tuollainen kukka-asetelma..", siis jossain häissä näin-

Vierailija
11/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ensin suureen ääneen selittää miten hyvin heillä on kaikki ja arvostelevat kovalla äänellä muita sekä itse juhlapaikkaa. Juhlien loppupuolella sama tyyppi kauheassa humalassa tilittää, miten puoliso pettää, lapset ei pidä yhteyttä, työpaikalla kiusataan jne.

Vierailija
12/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksi tuttu, joka illanistujaisissa aina mollaa miestään ja vittuilee "huumorilla". Eli nolaa miehensä muiden kuullen. Se on tosi kiusallista myös muille vieraille. Ei pelkästään sille miehelle.

Moukkamaista on myös kuvitella, että kaikki haluavat kuulla juuri MINUN juttujani, koko ajan.

Vierailija
13/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoittaako tämä sitä, että joku syö niin paljon, että sillä on huono olo eikä sitten jaksa seurustella tai liikkua? Vai sitä, että juhlanjärjestäjä on ollut pihi, eikä ruoka riitä kaikille? Miten siitä voi syyttää vierasta - eihä syöjä ole moukka vaan tarjoaja, jos tarjottavaa on liian vähän vierasjoukkoon nähden?

Vierailija
14/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. toisten palkkojen (suuruuden?) kauhistelu - aivan kuin se olisi itseltä pois. Ja sen johtopäätöksen vetäminen, että jos jollain on laadukkaampi talo/auto jne., niin tarkoittaa, että on automaattisesti rikas.

Vierailija
15/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa kaikin tavoin, miten rasittavaa oli tulla. Vaatii erityiskohtelua ja närkästyy sen puuttumisesta. Lähtee kiittämättä juhlista, ja ehkä huomattavan aikaisin. Sitä ennen on ehtinyt arvostella juhlat ja kutsujat monelta eri kannalta.

Vierailija
16/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa kutsuun ja laittaa oheen listan mitä HÄN ei sitten halua syödä juhlissa. WTF, mä tarjoan juuri sitä mitä haluan (todellisen allergiat huomioiden), jos ei kelpaa niin syököön kotona ennen tuloa! Näin siis viime vl illallisjuhlissa.

Toiset moukat takertuu mielenkiintoiseen ennalta tuntemattomaan vieraaseen ja järkkäävät itselleen esim illalliskutsun ko henkilön luokse. Mun mielestä on iljettävää että joku yrittää hyötyä mun ystävistäni. Nämä moukat hyödyntävät ystäviäni vielä vuosien päästä teettämällä kaikkea mahdollista "halvalla/ilmaiseksi kun kerran ollaan kavereita".

Vierailija
17/17 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännän 40v. päiville ,jossa kaikki muut oli ykkös vaatteissa,eräs mies tuli rikkinäisissä kulahtaneissa ja maalisissa vesrskoíssa. Niin ja muksuilla saman tyyliset vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi