Siis MITÄ pahaa/väärää on ostaa lapsille juhlavaatteita tarjoustalosta tms?
Itsekin ostin juuri pojille suorat juhlahousut Tokmannilta.
Liivit olen ostanut joskus jostain halpahallista tms.
Valkoiset kauluspaidat taas kirpputorilta.
Ja siis ihan siistejä ovat kaikki vaatteet, ei mitenkään halpiksen näköisiä eikä nuhjuisia (eihän ne miksikään mene, kun vaan pari kertaa vuodessa pidetään jos on juhlia)
Ja siis täällä av:lla on nyt monessakin ketjussa naureskeltu Satuhäät-sarjan morsiammelle, joka "osti lapsillekin juhlavaatteet TARJOUSTALOSTA!"
Niin mikä siinä nyt on niin väärää, jos haluaa lasten juhlavaatteista maksaa kolmasosan verrattuna johonkin kalliiseen lastenvaateputiikkiin.. kun ei loppujenlopuksi päältäpäin erota onko halpis vai merkkituote.
Selittäkää siis joku mulle, mitä pahaa on ostaa vaatteita lapsille (juhlavaatteita) halpatavarataloista?!
Kommentit (16)
kunhan nyt mukavasti kutkuttaa joidenkin mieltä...Ja voihan joku ajatella niin ulkokultaisesti, että pitää olla jostain lastenvaatemerkkiliikkeestä vaikka vierekkäin laitettuna kukaan ei välttämättä erota halpahallivaatetta ja merkkivaatetta toisistaan.
"...koska en voi ostaa vaatteita ketjuliikkeestä, jos joku sitten arvostaakin perhettämme/minua vähemmän. Ostan järjettömän kalliin paidan ja osoitan siten olevani ihailun arvoinen." Ja järjetön. Arvostushan hankitaan juuri ulkoisilla tekijöillä. LOL.
vaan se, että siellä sanoo myyjälle, että etsii jotain vähän erikoisempaa. Haloo - se on kauppa massoille, sieltä saa ihan OK vaatetta, mutta tuskin myyvät mitään design-mekkoja.
Viittaus siis siihen hääohjelmaan
huomas et se oli tarjoustalosta... punavalkosta kuvioo mekko, mut MUSTAA tylliä helmassa? oma ongelmani tarjoustalon kanssa on ainakin se etten ole koskaan nähnyt siellä yhtään kaunista vaatetta. ehkä sieltä voisin hakea wc paperia tai muita kodinhoitojuttuja tms, mutta vaatteita?
huomas et se oli tarjoustalosta... punavalkosta kuvioo mekko, mut MUSTAA tylliä helmassa? oma ongelmani tarjoustalon kanssa on ainakin se etten ole koskaan nähnyt siellä yhtään kaunista vaatetta. ehkä sieltä voisin hakea wc paperia tai muita kodinhoitojuttuja tms, mutta vaatteita?
vaate ei voi olla kaunis, jos se on tarjoustalosta? Jos et tarjoustalossa juurikaan käy, etkä ainakaan siellä vaateosastolla (näin tekstistäsi ymmärsin) miten voit tietää millaisia vaatteita siellä on?
Liike on aina todella sotkuinen ja ahdas. Mulla ei ole kotiäitinä ylimääräistä rahaa mutta oikeesti, jos kauppias tai työntekijät pitävät työpaikastaan niin huonoa huolta, en mä edesauta sen ylläpitämisessä.
Kaisaniemi on ok mutta sinne on reippaasti matkaa.
Se ei muuten edes ollut Tarjoustalo vaan Prisma... Halusi selostaja varmaan vähän maustaa tarinaa, tai ehkä he kävivät ostoksilla Tarjoustalossa silloin kun kamerat ei kuvanneet?
No se oli kyllä Tarjoustalo. Ja kyllä se minua ainakin ihmetytti siinä hääohjelmassa, että muut hääparit viedään kalliisiin design liikkeisiin tai vaatteet teetetään siinä ohjelmssa. Mutta nää vietiin vaan tarjoustaloon. Haluttiin selvästi lyödä juntti leima.
Se oli TARJOUSTALO No se oli kyllä Tarjoustalo. Ja kyllä se minua ainakin ihmetytti siinä hääohjelmassa, että muut hääparit viedään kalliisiin design liikkeisiin tai vaatteet teetetään siinä ohjelmssa. Mutta nää vietiin vaan tarjoustaloon. Haluttiin selvästi lyödä juntti leima.
Ja harvemmin niiltä juhlavaatteilta vaaditaan kauheeta kulutuksen kestävyyttä.
morsian on töissä tarjoustalossa, siks kävivät siellä. Oon meinaan nähnyt sen tyypin myyjänä kun olen tarjoustalossa käynyt. :D
lassietkin sai sieltä edullisemmin kuin anttiloista
--------
nyt satsaan laatuun, kun olen töissä
silti arvostan tarjoustalon lastenvaatteita yhä
olen minäkin ostanut vaatteita vauvalle, lähinnä kyllä bodeja tms. kun muulle ei ole ollut silloin tarve. Minuu ärsyttää tarjoustalossa se, että siellä hyllyjen väleissä ei mahdu kulkemaan normaalikokoisten rattaiden/vaunujen kanssa. Käytävät ovat kapeita ja yleensä vielä purkamatonta kuormaa, muovijakkaroita, pahvilaatikoita, tuoteständejä yms. aseteltu kaventamaan kulkuväyliä entisestään.
Meidänkin häissämme lapsen juhlavaatteet olivat jostain halpahallista. Varavaatteet KappAhlin puolihintapäiviltä:) Kengät huutonetistä. Halvaksi tuli.
Kyllä siellä pidetään huolta, ainakin minä. Sinne tulee joka päivä paljon kuormaa ja siellä ei ole varastoa, joten me työntekijät emme voi asialle mitään. Kauppa on muutenkin todella vanha, joten pitäisi varmaan uudistaa koko paikka, että tulisi vähän enemmän tilaa.