Paljastakaas miehet mitä ajattelette runkatessanne?
Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!
Kommentit (706)
Useasti ajattelen että vaimoani panee vieras mies ja olen itse paikan päällä "katsomassa", toinen on että pukeudun vaimoni alusasuihin ja ajattelen miten kävisi jos vaimoni näkisi minut siinä. molemmissa kylläkin saan erittäin pikaisesti :)
Tai oikeastaan sen nuorta kiinteää persettä.
kuinka joku kavereistani naisi häntä edessäni,,kerrottuani tämän ajatukseni vaimolleni,hän antoi parasta seksiä ikinä. noh,ei kuulemma toteuta,mutta fantasia tasolla kiihottaa ja leikkii mukana jutellen milloin kenestäkin..ihana vaimo..
kuinka joku kavereistani naisi häntä edessäni,,kerrottuani tämän ajatukseni vaimolleni,hän antoi parasta seksiä ikinä. noh,ei kuulemma toteuta,mutta fantasia tasolla kiihottaa ja leikkii mukana jutellen milloin kenestäkin..ihana vaimo..
yleensä ajattelen jotain julkkista, esimerkiksi prinsessa Victorialle olen runkannut monta kertaa
Minä yritin tuota mieheltä kysyä (oltu yhdessä 2v), mutta sanoi että ei sellasia voi kertoa. Kysyin myöhemmin uudestaan ja suostui sanomaan edellisen lisäksi, että ajattelen sua esim. jollain reissulla kun näki minut sukkanauhoissa, tai jotain kokemuksiamme. Ei siis suostunu sanoo et, ajateeko kokonaisuutta vai jotain yksityiskohtia jne. Valaiskaa miehet vähän, olisi kiva tietää!
mietin jotain fantasiaa mikä on jäänyt toteuttamatta tai sit jotain mahtavaa seksikokemusta vuosien takaa.
sain vaimolta viimekesänä ekaakertaa poslaria - toivottavasi ei viimeistä - fantasioin siitä, kuinka nuolen spermaisen paljaan pillun
- klassisen musiikin sävelkulut (Hayden, Bach)
- saksan kielioppi, modaaliapuverbit eritoten
- Simenon Maigret ja haisaappaat
- konekirjoitusammattilaiset, eli typistit, työssään
- erilaiset kytkentäkaaviot
- VR:n vanhempi lipunvarausjärjestelmä
- äänestämisen tärkeys
Kyllä, veikkaisin olevani melko erikoinen yksilö.
ajattelen muutaman ( perhetutun) naisen persettä. Nuolisin anusta samalla kun hieron klitorista.
Myös anaaliyhdyntä samojen henkilöiden kanssa antaa fiboja.
Aikasta härskiä, vai mitä ? Oma vaimo on syönyt itsensä järkyttäväksi valaaksi - ei paljon heppi heilahda.
Olen syönyt itseni hirveäksi valaaksi, koska seksi oman miehen kanssa on niin perseestä, suhde muutenkin on ankea, ja tiedän, että jos olisin vetävässä kunnossa, lähtisin ensimmäisen kysyjän matkaan.
Jos mies jättää, laihdutan saman tien.
Useimmiten ajattelen naispuolisia työkavereita tai vaimon ystäviä..
runkkausfantasia:
vaimo ottamassa suihin. tyyliin nollasta sataan- ilman käsiä, kasvaisin suuhun. Ja juuri ennnen laukeamista hän kääntyisi ympäri, levittäisi pakarat ja sanoisi: runkkaa mun pakaroiden väliin. Karvaisten häpyhuulten välissä avautuu kiihottavasti märkä vittu. Kuinka ihanaa olisi runkata huulten väliin, ja nuolla soosit pakaroiden välistä. huh, pelkkä ajatus tästäfantasiasta saa munan jäykistymään
Joka on todellinen nelikymppinen pakkaus sukkanauhoissa ja hyvässä rusketuksessa tiukka kotelohame päällä. Kaksi luuseria kourii häntä. Vaimo on kiimassa täsät käsittelystä ja pyytä näitä panemaan häntä kovaa.
Minulla on läskifetissi. Runkatessani kuvittelen rakastelevani todella lihavien naisten kanssa.
Olen syönyt itseni hirveäksi valaaksi, koska seksi oman miehen kanssa on niin perseestä, suhde muutenkin on ankea, ja tiedän, että jos olisin vetävässä kunnossa, lähtisin ensimmäisen kysyjän matkaan. Jos mies jättää, laihdutan saman tien.
Juuri tällaisia lihavia naisia aattelen runkatessani, on noita tullut nussittuakin ja hyvää on tehnyt, molemmille.
silloisen opiskelukaverinsa kanssa meidän kotonamme. Jotakin esim. asennoista olen saanut urkittua, loput olen kuvitellut.
Ja toisella kerralla olivat opiskelukaverin autossa minulle tutussa paikassa.
Yahtoopa mulla lsti lentää, ennenkuin pääsevät kunnolla edes itse asiaan.
Silloin kun mälli on lentänyt, ajatukset on jo ihan muualla. Siinä jää vaimon hoitelut ym. Siksi ne pitää hoitaa ennen kuin lentää.
Kuinka ihanaa olisi runkata huulten väliin, ja nuolla soosit pakaroiden välistä. huh, pelkkä ajatus tästäfantasiasta saa munan jäykistymään
omaa vaimoa ...
ja huippuhetkiä mitä ollaan koettu
ja haaveillen hänen pillusta karvattomana
Sinällään olen samaa mieltä että ei kannata kertoa kaikkea koska vaarana on että toinen loukkaantuu vaikka kuinka vannoisi muuta
itse ajattelen yleensä vaimoani ja yhteisiä huippuhetkiä, mutta välillä myös kuvittelen alistavani häntä esim piiskaamalla ja sitomalla yms. Tiedän että näistä hän ei varmaankaan pitäisi yhtään.
Joskus harvoin ajattelen entisiä hoitoja.
jos satun näkemään kaupungilla naisen jonka hameenhelma lentää korviin, tai helma tarttunut kassin alle nin että pikkarit vilahtaa, niin se on takuuvarma fantasia kun tyydytän itseni seuraavan kerran. Puen joskus itse hameen päälle kun tumputan, menen tuuliselle paikalle ja odotan että helma lentää korviin. Tulee ihan vatsanpohjaa hivelevä orgasmi!