Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vanhenee

Vierailija
17.07.2008 |

Ehkäpä avioseksin kiperin kysymys meille miehille on se kun mennään nuoruuden kiihkossa ihanan 2-3 -kymppisen naisen kanssa naimisiin ja huomataankin kohta olevamme naimisissa 5-6 -kymppisen kanssa.

Miehiltähän ei missään tapauksessa häviä nuoren seksikkyyden viehätys. Ei ainakaan itseltäni (45 v.). Mitä teet kun himot ovat tiukkaan takapuoleen ja se oman armaan peppu sen kun leviää ja löystyy? Eihän siinä tehdä muuta kuin ollaan ja rakastetaan. Tässä (siinä) iässähän rakkauden osoittaminen ja rakastaminen alkaa olla toisen laista.

Ihmisenä olo ei ole herkkua - eikä varsinkaan meillä miehillä.

w w w . heiniehole . c o m

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanan läskimahat taas  lötkyine letkuineen.

Vierailija
42/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän vanhat vaimot sitten löytävät sen seuralaisen, jos kyllästynyt aviomies haluaa nuorempaa? Miesystävänkö joutuu hakemaan sitten ulkomailta asti, kun oman ikäisiä miehiä ei löydy. Tulee vaan mieleen, miksei muuten alkaisi kimppaan jonkun miellyttävän naisen kanssa, olisihan sekin uusi ja jännittävä kokemus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanan läskimahat taas  lötkyine letkuineen.

No kyllähän miehetkin hankkii lääkkeet, että saa naisen tyydytettyä. (tai moni mies ainakin ) 

Vierailija
44/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia otin 12 vuotta vanhemman miehen ja itse harrastan liikuntaa 5 krt viikossa, ja olen hoikka ja siro, terveelliset elämäntavat. Minulla on myös DD-kupin silarit ja vatsan erkauma kiristetty. Hampaat on valkaistu, ja pidän huolta hiuksista ja ihosta, pitkä tukka ja pukeudun naisellisesti. 

Seksissä olen estoton ja halukas. Meillä on aktiivinen seksielämä ja teen usein aloitteita, ja myös tahallaan kiusaan miestäni seksuaalisesti, esim pyydän hieromaan paljasta pyllyäni treenin jälkeen ja pakatatreeni kipeyttönyt paikat, ja yleensä se hieronta johtaa seksiin, pyllymiehiä kun mieheni on. Tykkään myös seksiasuista ja -leluista. 

Hemmottelen miestäni yllätyssuikkareilla, ja peppuseksillä. Olen myös todella hyvä kokki, ja pidän mieheni hemmottelusta myös hyvällä ruoalla ja juomalla. 

Nauru ja huumori arjessa on myös tärkeää. Pidän miestäni eroottisesti ja psyykkisesti haluttavana. Puolisoni on miehekäs, luotettava ja miehekäs. Saunassa on ihana pestä saippualla hänen kroppaansa ja vähän kiusoitella niin että saa suihkussa seisokin. Sitten jatketaan siitä pitkin iltaa, syödään viikonlopun juhlava illallinen ja viinit. Aamulla sitten herätellään seksiin. 

Vierailija
45/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä otin 12 vuotta vanhemman miehen, ja itse urheilen 5 krt viikossa, olen hoikka ja siro, ja sporttinen. Minulla on myös DD-kupin silinkonirinnat ja vatsaa kiristetty, kun oli vatsalihasten erkauma. Pidän ulkonäöstäni huolta, ja pukeudun naisellisesti. 

Kroppa on timmi ja pakarat kiinteät ja treenatut. 

Seksuaalisesti olen erittäin halukas ja estoton. Kiusoittelen miestäni ja pyydän pakaratreenin jälkeen hieromaan pyllyäni kun tiedän sen kiihottavan miestäni  ja tuntuu hyvältä. Se usein sitten johtaa seksiin

Tykkään pukeutua seksihepeniin ja käyttää seksileluja, ja katsella yhdessä pokea miehen kanssa. 

Tykkään hemmotella miestäni myös hyvällä ruoalla ja juomalla. Elämän nautinnot kuuluu elämäänne. Urheilu on minulle tosi tärkeä asia ja yksi nautinnollinen, rentouttava asia. 

Meillä on ihana avioliitto ja seksielämämme on todella aktiivista ja nautinnollista. Seksistä puhuminen kuuluu parisuhteeseemme, ja välillä kokeillaan uusia juttuja. Suuseksi molemmin puolin on yksi lempijutustamme samoin kaikki peppuleikit. 

Myös mieheni tykkää hemmotella minua eri tavoin, hieroo hartioita ja kipeitä lihaksia, tarjoaa hyvää ruokaa ym

Nauru ja huumori on tärkeää meille molemmille. Mieheni on minulle eroottisesti haluttava ja seksuaalinen jännite on ja pysyy molemmin puolin. Mieheni kehuu minua päivittäin kauniiksi ja koen naisena olevani hänelle haluttava. Rakastamme toisiamme ja näytämme myös sen

Vierailija
46/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tosiaan rupsahtelee aika pian kolmenkympin jälkeen. Onneksi tuntuu nuorempia riittävän tilalle.

Vierailija
47/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tuli kahteen kertaan juttu! Pahoittelut spämmäämisestä! 

Vierailija
48/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän tosiaan rupsahtelee aika pian kolmenkympin jälkeen. Onneksi tuntuu nuorempia riittävän tilalle.

Joo, ihan jokaiselle 40-65 v miehelle riittää nuoria 20-25 v fitness misukoita parisuhteeseen?? Sen kun vain vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan?? Väestöliiton tilaston mukaan 1% parisuhteista on 10 v tai sen yli ikäerolla, eli 99% parisuhteista on ihan oman ikäisten kanssa. Vain AV:lla joka ikinen keski-ikäinen mies saa sen kauniin ja hyväkroppaisen fitness misukan itselleen tuosta noin vaan

Vierailija
49/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on päinvastoin kuin ap:lla. Olemme 60v aviopari. Minulla loppui erektio ja osin myös seksuaalinen halu viitisen vuotta sitten. Aiheuttajina sairaudet ja lääkkeet. Lääkityksiä on säädetty ja muutettu, mutta ei auta. Vaimo on vuosi vuodelta kiinnostuneempi seksistä. Olemme ratkaisseet asian niin, että hän käy Lapissa ja risteilyillä. Hän on matkassa aina sisarensa kanssa, jotta häntä ei tyrmätä tipoilla. Sisarukset eivät käytä alkoholia, mutta rakastavat tanssimista ja naimista. Kondomeita on riittävä määrä ja valikoima mukana. 

Vierailija
50/52 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

myös ihmismielen tulisi "vanheta" eli kypsyä siinä missä kroppakin vanhenee. Sä olet jääny henkisesti sinne pikkupojan tasolle.

Seksuaalisuus on muutakin kuin henkistä toimintaa..

Vierailija
51/52 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia otin 12 vuotta vanhemman miehen ja itse harrastan liikuntaa 5 krt viikossa, ja olen hoikka ja siro, terveelliset elämäntavat. Minulla on myös DD-kupin silarit ja vatsan erkauma kiristetty. Hampaat on valkaistu, ja pidän huolta hiuksista ja ihosta, pitkä tukka ja pukeudun naisellisesti. 

Seksissä olen estoton ja halukas. Meillä on aktiivinen seksielämä ja teen usein aloitteita, ja myös tahallaan kiusaan miestäni seksuaalisesti, esim pyydän hieromaan paljasta pyllyäni treenin jälkeen ja pakatatreeni kipeyttönyt paikat, ja yleensä se hieronta johtaa seksiin, pyllymiehiä kun mieheni on. Tykkään myös seksiasuista ja -leluista. 

Hemmottelen miestäni yllätyssuikkareilla, ja peppuseksillä. Olen myös todella hyvä kokki, ja pidän mieheni hemmottelusta myös hyvällä ruoalla ja juomalla. 

Nauru ja huumori arjessa on myös tärkeää. Pidän miestäni eroottisesti j

Palaapa asiaan sitten 20 vuoden päästä, eiköhän tilanne muutu. Meitä oli aikanaan 4 tuttavapariskuntaa, joissa mies reilusti vanhempi. 3 eronnut jo aikoja sitten, itsekin sinnittelen vielä jotenkuten. 

Vierailija
52/52 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan jokaiselle 40-65 v miehelle riittää nuoria 20-25 v fitness misukoita parisuhteeseen?? Sen kun vain vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan?? Väestöliiton tilaston mukaan 1% parisuhteista on 10 v tai sen yli ikäerolla, eli 99% parisuhteista on ihan oman ikäisten kanssa. Vain AV:lla joka ikinen keski-ikäinen mies saa sen kauniin ja hyväkroppaisen fitness misukan itselleen tuosta noin vaan

Älä nyt pilaa ukkoin fantasioita 😂

Ite kyllä tykkään vanhemmista miehistä, mutta ei ole sattumaa että osa! heistä on enemmänkin pikkupoikia wanhan miähen kehossa ja sellaiset ei tuo mulle sitä setämies rehrähVibaa mitä tosta haen. Enkä itsekään kyllä mihinkään suhteeseen halua 50-60v kanssa kun ite kolmikymppinen. Niin en kanssa tiedä että mistä ne kaikki repii vielä muakin 10v nuorempia ihan suhteeseen. Epäilen etteivät mistään tän palstan ulkopuolella. Mutta jos niin ei ole multa pois. 

Oon ite melko himoliikkuja eikä mua haittaa jos miehellä on vatsaa tai silmäpussia tai kaksaria kunhan voi semihyvin, mutta se kyllä haittaisi jos puhuu naisista rumasti. Ja osa puhuukin. Yrjistä kun sinkkuaikoina tosiaan vanhempaa miesseuraa etsiessä osa haukkui niitä ikäisiään "mummoja" ja itse ilmeisesti fantasioissaan olivat jotain solttupoikia kasarin lopuilta edelleen vaikka kuvat sanoi ihan toista 🤨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi