Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti sitten ostaa 26" pyörä 2-luokkalaiselle

Vierailija
17.04.2010 |

pojallemme. Luultiin että 24" olisi passeli, mutta eipä ollut ei, pojalla pituutta sen verran eli 141cm.

Miksi kaikki isot ostokset kerääntyy samalle ajanjaksolle, pari viikkoa sitten lakosi astianpesukone ja nyt tämä vaikka tää olikin kyllä tiedossa, mutta kun ei ole ns pahan päivän säästöjä, kaikki menee elämiseen mitä tulee.

Noihin meni yli 1000e :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ei voi ennalta tietää mitä yllättävää elämä tuo tullessaan..

Vierailija
2/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle sitä yllättävää kuraa sataa vuosikausia säänn niskaan, kuten itselle/meille. Kuolema-asioista lähtien.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä pyöriä löytynyt kyllä halvemmallakin, oma vika jos noin paljon rahaa siihen pistitte.

Ja minä muuten olen 170cm ja ajan 26-tuumaisella pyörällä...

Vierailija
4/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa ajellakin vielä hetken aikaa. Satula ja tanko nousevat ylös.

Vierailija
5/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 20-tuumainen. Olen harkinnut, että ostaisin ehkä 22-tuumaisen pian. En isompaa, kun itsellänikin on 26-tuumainen.

Mitä järkeä liian isossa pyörässä.

Lapseni on 138 ja minä 168 cm pitkä.

Vierailija
6/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ihmeestä te päättelette että olisimme ostaneet liian ison pyörän? ei tod ole liian iso vaan juuri sopiva, kasvunvaraa toki on koska niin ohjaustankoa kuin satulan korkeutta voi säätää vielä runsaasti.

Ei kai kukaan ole niin vatipää että ostaisi pyörän joka on lapselle vääränkokoinen ja siten myös turvallisuusriski?!

Ap

Vierailija
7/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä edellisessä pyörässä oli sekä satula että ohjaustanko säädettiin niin viimeisilleen kuin mahdollista ja silti oli jo kokonsa puolesta liian pieni, polvet nousivat liian ylös ajaessa ja aiheutti mm rasitusta jaloille.

Ap

Vierailija
8/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajanut omalla 26-tuumaisellani 16 vuotta. Enkä ole aikeissakaan vaihtaa uudempaan, vaikka pyöräilykilometrejä tulee toista tuhatta vuodessa. Olin silloin kuudennella ja pituutta oli 143 cm. :)

Vierailija
9/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käytettyjä pyöriä löytyy aika edullisesti.

APK:n saa 400 eurolla ja pyöränkin 300 eurolla. Aika kalliit ostitte jos yli tonni meni....

Vierailija
10/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituutta on 146, 26 " kaikkien pienimmälläkin rungolla oli liian iso, ei ylettynyt jalka maahan. Ja se oli pojalle tärkeää, sen pyöräily on enemmänkin kurvailua ja pysähtelyä. Ei tuntenut oloaan turvallisekis isomman pyörän päällä.

Vierailija
11/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

prismasta saa huokeammalla. ostettiin ekaluokkalaiselle 24 tuumanen.ilman vaihteita 170e ja vaihteilla 260e.

tarkoititko että kokonaisuudessa pesukone,pyörä ym meni 1000e. meillä myös suunnitelmissa vararaaston perustaminen, mutta mistäs laittaa sivuun kun kaikki menee...

Vierailija
12/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkkään pyörään tietenkään.

Ja tosiaan, pojan jalat yltävät maahan aivan mainiosti.

Ap

Vierailija
13/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kommenttia ao haki? Otsikko oli kirjoitettu sillä tavalla, että ap olisi halunnut vähän kehaista, että hänellä on pitkä lapsi. Tekstissä sitten valiteltiin kun rahaa meni niin paljon (kun on ostettu liian kallis pyörä ja pesukone) ja kommenteissa jos vedettiin "kuolema-asiat" mukaan sen enempää selittämättä...

Vierailija
14/14 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan livejuttelussakin. Kait täällä saa myös jutella? Vai lukisitko mieluummin ap:n aloituksen jälkeen kommetteja tyyliin "aha", "kiva juttu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi