Onko mun pakko taas tänään levittää haarani ukolle, jotta lapsilla säilyis isä samassa taloudessa?
Kommentit (29)
Haarojen levittäminen ei riittäisi. Toivottavasti ymmärrät ja annat miehesi tyydyttää itsensä sinuun, se on naisen velvollisuus yhteiskunnassamme.
Minä teen sen, vaikka vähän koskisi. Se on meidän kaikkien parhaaksi.
ehken vuosi tai jotain muuta. ehken liian kauan oltu yhdessä. mieheni jaksaa jauhaa olematonta paskaa, ilta illan jälkeen.Ei todellakaan kiinosta seksi hänen kanssaan.
Jättäkää miehenne.
Siirtykää haaremiini.
Miehenne ovat vätyksiä.
Muuten mä olisin voinut hoitaa sen tänään sun puolesta. Vastapalveluksena olisit voinut pestä meidän ikkunat.
Haarojen levittäminen ei riittäisi. Toivottavasti ymmärrät ja annat miehesi tyydyttää itsensä sinuun, se on naisen velvollisuus yhteiskunnassamme.
Minä teen sen, vaikka vähän koskisi. Se on meidän kaikkien parhaaksi.
sairasta nitä sairasta, tiedän sinäkin vaaan kerrot satuja
sä sitä mieltä, että meidän pitäis se täällä tietää?
pitempikestoinen, eikä tämä päivä ratkaise asiaa.
No kai teillä ydin(p)erheen puolustajilla joku mielipide on?
Tiedätkö, AV:lla käyvillä ihmisillä ei ole yhtä yhteistä mielipidettä, vaan täältä löytyy mielipiteitä ihan laidasta laitaan. Eiköhän tuo ole ihan sun oma asias, ei kenenkään muun. Pystyt varmaan ihan itse analysoimaan oman perheesi tilannetta paemmin kuin ventovieraat ihmiset, jotka eivät tiedä tilanteesta mitään.
ja sitä, kuinka nätisti sanoisi, että mun puolestani voisit nuo tarpeet hoitaa missä haluat...
nussia. Ja jos sillä on tarpeita, olkoot joko ilman tai hakekoot piparin muualta, niin ei näe lapsiaan ainakaan ennenkuin käräjäoikeuden ja uhkasakon voimalla mua siihen pakotetaan.
Paitsi jos mä löydän jonkun kivan kyrvänkannattimen, jonka kanssa haluan hengailla ilman lapsia.
psykomamma paljastui jo otsikossa
mutta sitten tuli mieleen, että Psykomamman mieshän asuu eri osoitteessa kuin hän ja vinkuvat kakarat. Mutta tuo AV:n näkeminen jonain kollektiivisena oliona, jolla on vain yksi mielipide, on kyllä niin Psykomammaa että.
isän perheessä ja avioliittos kunnossa, hakeudu seksuaaliterapeutille mikäli sua vaivaa haluttomuus ja haluat asiaan muutosta.
Mutta jos notkut mieluummin av:lla ja valitat seksiä ruinaavasta miehestä ja annat pakolla, on avioliittonne päättyminen väistämättä edessä.
t. Ydinperheen kannattaja
nussia. Ja jos sillä on tarpeita, olkoot joko ilman tai hakekoot piparin muualta, niin ei näe lapsiaan ainakaan ennenkuin käräjäoikeuden ja uhkasakon voimalla mua siihen pakotetaan.
Paitsi jos mä löydän jonkun kivan kyrvänkannattimen, jonka kanssa haluan hengailla ilman lapsia.
eikö sun pitänyt nussia av-mammojen miehiä ja tartuttaa niihin herpestä?
jos sossu myöntää mulle 1000€, niin me kakaroiden kanssa muutetaan vuokralle lasten isän asunnon naapuritaloon.
Siitä on helppo pihan poikki kävelemällä viedä kakarat isälle ja mennä itse omaan saunalliseen kaksioon vaikka saunomaan uuden ukon kanssa tai ottamaan sidukkaa terasilla kesäiltoina.
varmaan penslata myös herpesrakkuloitanne siellä parvekkeella! Sinä penslaat hänen rakkulansa ja hän sinun! Se on tosirakkautta. Samalla voitte yhdessä kirjoittaa viestejä yhteisestä onnestanne AV:lle, jossa tämän sinun uuden miehesi ex tietenkin kihisee kiukusta, kun on menettänyt puolisonsa Psykomammalle.
että nyt kun lapsilukuni hänen kanssaan on täysi, en enää voi sietää sitä että ukko edes katsoo minuunpäin. Hyi helvetti, ajatuskin seksistä tuon tursakkeen kanssa ällöttää. Onneksi olin lähes sammunut silloin kun molemmat lapset on laitettu alulle.
Ukko on vaan seksuaalisesti niin vastenmielinen että nyt kun lapsilukuni hänen kanssaan on täysi, en enää voi sietää sitä että ukko edes katsoo minuunpäin. Hyi helvetti, ajatuskin seksistä tuon tursakkeen kanssa ällöttää. Onneksi olin lähes sammunut silloin kun molemmat lapset on laitettu alulle.
ukkosi on sinusta vastenmielinen ja vihaat lapsiasi, mutta silti oot ollu tuon ukkos kanssa kymmenen vuotta ja lapsiakin on pitänyt hankkia! Ellu, Ellu, Ellu. Ei sullakaan kyllä järki päätä pakota.
ei mitään köyhien parveketta. Ja en mä kenenkään miestä pysyvästi halua. Palautan sinunkin miehen herpeksen kera heti kun se on asentanut lamput kattoon mun uuteen asuntooni ja porannut rullaverhoille kannattimet ikkunanpieliin.
Kesän mä saatan pitää hauskaa sun miehes kanssa, mutta kesämies menee vaihtoon viimeistään syyskuussa.
tiesitkö, että avioero tulee kalliiksi.
Ajattelitko naimisiin mennessäsi, ettei mies halua seksiä?