Asuntoon josta muutimme pois jäi omaisuuttamme, nykyinen asukas ei vastaa puheluihin,
ei tekstiviesteihin, ei avaa ovea vaikka valot palaa sisällä, ei ota yhteyttä viestiin, jonka jätimme postilaatikkoon.
Kyseessä on siis ihan arvokas esine. Omaa tyhmyyttä, niin on, mitäs jätimme jne. mutta minkälainen ihminen (pienen lapsen äiti) käyttäytyy näin?
Kommentit (10)
ei teil enää oo asiaa sinne.oisitte sillo ottanu kaik kamanne...meiä entinen vuokranantaja palautti takuun ja sit vast tajus et vesimittari lukematta monelta kuukaudelt.se ei voinu enää vaatii sitä koska oli palauttanu takuun eli vuokrasopimus oli jo ohi:Dnäin se vaan menee.pitää olla tarkka ku muuttaa.jäi meiltäki yks lastenpyörä edelliseen paikkaan mut ei me sitä tarvittaskaan.
niin vähän, että jättää kamojeen lojumaan uuden asukkaan harmiksi? Entä millainen ihminen jättää arvokkaita esineitä vieraitten nurkkiin?
nykyisen asukkaan häiriköinti.
Olisitte keränneet rojunne ennen asunnon luovutusta.
Vuokranantaja on voinut tyhjentää asunnon ennen uuden asukkaan tuloa. Ei siellä välttämättä enään teidän omaisuutta ole.
isännöitsijään ja tarvittaessa poliisiin.
Mikäli tavara on oikeasti arvokas niin poliisit kyllä opastavat miten sinun tulee toimia ja tarvittaessa saat virka-apua mikäli henkilö ei avaa ovea.
Omaa huolimattomuutta oli. Ihmettelen kuitenkin ihmisen moraalia, onkohan hyvä mieli nyt hänellä?
Itse en voisi olla hyvillä mielin hänen sijassaan.
Mutta meitä on moneen junaan...
Ja ole yhteydessä vuokranantajaan.
Ja kyllä mä itse ihan hyvillä mielin heitän kaikki asuntojen entisten omistajien rjut roskiin ennen kuin muutan itse sisään. Ei todellakaan ole mitään moraalista velvoitetta säilytellä niitä siltä varalta, että tämä haluaisikin hakea ne takaisin.
Voitte tietty vaatia hallinnapalautusta, mutta luulenpa, ettei esinettä ole koskaan näkynytkään asunnossa.