Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäiselle pojalle korvakoru vai ei korvista ollenkaan?

Vierailija
08.05.2010 |

Ite pohdin asiaa neljäsluokkalaisen pojan kohdalla. Itse olen sitä mieltä ettei se ole hyvä juttu. Miehellä on reikä korvalehdessä vaikka ei ole pitänyt korvista 20 vuoteen ja nyt se harmittaa häntä kun reikä kuitenkin näkyy selvästi. Ite taas sain reiät tokalla luokalla ja nyt on ongelma että reiät on niin venyneet noin 3mm pitkiksi viiruiksi, ettei kaikki korvikset edes peitä reikää. Ei tulisi mieleenkään laittaa korviksia joissa ei ole nappia.

Olenko siis nipo kun en antaisi laittaa korvista vaikka "kaikilla kavereilla on"? Minusta pieni poikani on täydellinen ilman reijityksiäkin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 6v lokakuussa 7v täyttävälle pojalle käytiin tänään laittamassa, jos poika itse tahtoo niin mielipiteeni on se että pienempi paha nyt kun minä valvomassa putsausta ja hoitoa kuin sitten kun millää ei väliä. jos joskus tahtoo pois niin sitten otetaan ei siinä mielestäni pahaa ole... :)

Vierailija
2/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä sitä ei niin helposti sitten myöhemmin bongaa ja voi peittää vaikka hiuksilla... Voihan olla, että villitys menee ohi piankin. Jos lupaat vuoden päästä, jos vielä haluaa tai jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos pakko on, niin ehkä 5.-6.luokkalaiselle antaisin, riippuen lapsen kehitystasosta

Vierailija
4/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein muuten korvispojat tuntuu olevan just niitä jotka pyörittää vanhempiaan ja tottuneet saamaan aina tahtonsa läpi..

Vierailija
5/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vielä sitä mieltä. Muksuilla voi mieli muuttua vielä sen sata kertaa.

Vierailija
6/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikärajaa molempiin sukupuoliin. Meillä rajana on kouluun meno eli n. 7 vuotta.

Vierailija
7/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse antaisin laittaa jos haluaa. Tosin poika on vasta 4-vuotias ja isä ei varmaan suostu.

Vierailija
8/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

murrosikään kuuluvat eri asiat kuin 4-vuotiaalle

Vierailija
9/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärelleni voisin tuossa iässä jo antaakin luvan korviksiin, mielummin kyllä myöhemmin. Koen kuitenkin että poika on eri asia. Heillä kyse on "muoti-jutusta" kun taas tyttö tulee todennäköisesti pitämään korviksiaan loppuikänsä.

ap

Vierailija
10/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia kuin ikä...

Juu ja ei mun 4v mitään korviksia ole vielä halunnut, mutta toki pikku nicopetteri sellaisen saa mun puolestani jos haluaa myöhemmin.

t. yh

Vierailija
11/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh, mitä päättelyä! Hyvä yh, uskon, että nicop. saa mitä haluaa. Nyt ja aina.

Vierailija
12/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkkyä laittaa pojalle korvis

Vierailija - 08.05.10 06:14 (ID 10442795)

mut jos pakko on, niin ehkä 5.-6.luokkalaiselle antaisin, riippuen lapsen kehitystasosta

Mitä järkkyä siinä on, urpo??

Vierailija
13/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi korvista kun oli 3v. Poika pitää kaikesta kauniista :)

Mitä pahaa siinä on?????

Meidän poikaa ette saa Nicoperreriksi väännettyä, ette sitten millään. Perheensä ylempää keskiluokkaa, kuri ja järjestys löytyy vanhempien toimesta, kohtelias ja suloinen 5v.

Nähtäväksi jää muuttuuko mieli kouluikään mennessä.

Vierailija
14/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pojalle ei korvikset kuulu. Tulee mieleen just semmonen tyyppi, jolla ei elämässä kovin hyvin lähde kulkemaan, joku Nico.

Vierailija
15/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vanhemmilla on vähän oudot arvot

Vierailija
16/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄRKYTTÄVÄÄ!

Vierailija
18/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on maininnut asiasta muutaman kerran.

Vielä en ole antanut ottaa, mutta jos myöhemmin rupee haluamaan oikeesti, eli siis puhuu asiasta usein, niin annan ottaa.

Jos lapsi ei saa lapsena kokeilla korviksia, punkkaritukkaa tai erikoisia vaatteita, niin miten lapsi löytää itsensä ja oman tyylinsä?

Vierailija
19/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin on jo nii nvanha, että ymmärtää asian myös poikien sosiaalisen ympäristön kannalta) ja osaa pitää reiän kunnolla puhtaana. Mut ei vielä alakoulussa.