Voi vittu mikä sika tossa Tohtori Philissä!
Kommentit (15)
kohtaan vaan tuli mieleen vaan että mikä draamakuningatar...
Mutta äiti on kyllä kanssa tosi vastenmielinen! Helvetti katsoo vaan vierestä, kun ukko käyttää hyväkseen 2 VIIKKOSTA tytärtään.
Ja toi äijä, hyi helvetti! Kehtaakin vielä valehdella kaikelle kansalle!
Siinä on joskus niin vastenmielisiä aiheita, että sitä miettii, miten se Dr. pystyy edes itse tekemään sen ohjelmansa.
katsoin siis eilen ja juttu jäi kesken.
katsoin siis eilen ja juttu jäi kesken.
homman muka ratkaistua?
ukko käyttää hyväkseen 2 VIIKKOSTA tytärtään.
Hyi helvetti!!!!! Jos se oli tuollaista tehnyt, miksei ollut saanut tuomiota?!?!
ukko käyttää hyväkseen 2 VIIKKOSTA tytärtään.
Hyi helvetti!!!!! Jos se oli tuollaista tehnyt, miksei ollut saanut tuomiota?!?!
Katteli vaan vierestä!! Eikä se paljastanut poliisille muitakaan juttuja, mitä tuo sovinisti teki lapselleen!
Ja noi teki tolle saastalle valheenpaljastustestin ja ukko kehtaakin valehdella, että testi valehtelee, EI hän.
tytärtään ja tämän poikaa!! Nämä siis tulivat ilmi ohjelman aikana. Varmaankin muitakin uhreja on. Valehteli kuin pieni sika valheenpaljastuskokeessa. Jäin ihmettelemään sen pojan perhettä. Nehän olivat antaneet papan olla lapsenvahtina tyttärilleen. =0 Kaipa nekin ovat uhreja...
käytti hyväkseen perheenjäseniään, kolmea siskoa, 2viikon vanhaa tytärtään ja tyttärenpoikaa.. Kait tää äijä oli joku kirkonmies tms. Aikoi jotain raamattuleiriä pitää lapsille..
Kyllä maailma on täynnä hulluja :( Sitä minäkin ihmettelen, että miten toi Drphil pystyy tollaisia ottamaan ohjelmaansa ja keskustelemaan "asiallisesti". Kyllä mulla puhuisi luuvitonen ja lentäisi sekä tommoselta äijältä että ämmältä leegot suusta, koko katsojakunnan edessä, kun yrittäisivät lässyttää paskaa. Se voisikin muuten olla perhanan terapeuttista, ainakin itselle ja katsojille!
JA vielä jumalan nimeen väittää, että ei ole mitään tehny.Se vanha akka oli ihan sekopää,vielä sen hurjan kanssa nukkui samassa sängyssä.Minua ei ole pitkään aikaan ,ärsyttäny mikään muu ohjelma kun tuo ohjelma . toivottavasti joutuu llvankilaan ja istuu pitkän aikaa.
kohtaan vaan tuli mieleen vaan että mikä draamakuningatar...