Sairaslomalla seur 3-vkoa, olisko kysyttävää?
Kommentit (6)
Anna akkojen kalkattaa, tiedän, ei ole niin helppoa, mutta yksilöitä olemme ja kyllä sitä jossakin vaiheessa jokaisen, heidänkin, on ajateltava ensisijaisesti omaa hyvinvointia.
Mulla ex-työkaveri vikisi siitä kun muut ei tule kuumeessa töihin ja hän sentään painaa vaikka mittari näyttäisi 38,5 astetta.
Niin, oma diagnoosini on keskivaikea masennus:/
Viimeiset vuodet olleet tod raskaita, nyt ei enää jaksa painaa kuin ei mitään.
Ap
Niin, oma diagnoosini on keskivaikea masennus:/
Ap
Miksi sait vain 3 viikkoa saikkua? Itselläni keskivaikea masennus vei puoli vuotta.
T: Nykyisin kunnossa :)
Lääkäri oli nuori nainen, jäi kuva ettei hällä pahemmin ole kokemusta muista kuin fyysisistä vaivoista...Ensin hän pohti että menisinkö kuitenkin töihin, sitten puhui ensiviikosta sairaslomalla ja lopuksi loppukuusta.
Että eipä jäänyt kovin vakuuttava olotila.
Seur käynti hänen luonaan on sitten viimeisenä sairaslomapäivänä, katsotaan mitä tuumaa sitten, sen vain sanon että eihän lääkkeen vastekaan ole vielä alkanut 2-vkon kuluttua...
Ap
masennuksesta 2½ vuotta. Mutta kyllä uusimpien mielialalääkkeiden vaikutus alkaa jo parissa viikossa. Minullekin sitten lopulta löytyi tepsivä lääke.
Kirjoitti Sepramia ja tosiaan, vasteet alkavat kuulema aikaisintaan 3-4vkon kuluttua.
Miten teillä on ollut varaa sairastaa kuukausia, jopa vuosia putkeen?
Ei toivoakaan että voisin sairastaa ilman palkkaturvaa..
Ap
Minä olen jo viikon ollut supistusten vuoksi ja vielä 2 edessä. Vaikuttaa siltä, että senkin jälkeen vielä 1,5 kk edessä. Kiva, kun työpaikan MIEHET suhtautuu ymmärtäväisesti tsempaten, mutta naisilta saa kitkerää kommenttia, mitä nämä lähtivät sorvin äärestä itse synnyttämään..