Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika häijyä kun kävelee yksin pururadalla ja valotolppa sammuu

Vierailija
20.01.2009 |

yksi toisensa jälkeen, kun sattuu kohdalle. Huh, alkaa väkisinkin mielikuvitus lentää, kun tarpoo eteenpäin pimeässä metsässä. Onko muilla sattunut näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu?

Vierailija
2/8 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina sunnuntai-iltana kävelin pysäkiltä asunnolle puolen yön aikaan ja valotolpat sammuivat aina sitä mukaa kun ohitin ne. Ei kiva tunne.

Vierailija
4/8 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joku yksittäinen katulamppu sammuu just kun olen sen kohdalla, muut kyllä palavat ihan normaalisti. Näin on käynyt tooooosiiii monta kertaa, sama pyöräillessä

Vierailija
5/8 |
20.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme pikkukadun varrella, katu päättyy kääntöpaikkaan, kohtaan joka on metsän keskellä notkelmassa ja muutenkin pimeä. Viimeinen katulamppu sammuu lähes aina kun sitä lähestyy, joskus myös sitä edeltävä. Kieltämättä aika spooky tunne.

Vierailija
6/8 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei oo ikinä käynyt noin mutta nyt tuommoisesta luettuani pitää varmaan alkaa pelkäämään lyhtypylväitä ja lamppuja! :P

Vierailija
7/8 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen enneunia jne. eikä kukaan sitä kysynyt että "uskotko tähän" vaan se "lahja" vaan tuli jostain!! Ärsyttää kun ihmisten pitää julistaa mahdottomuudeksi kaikki, mitä ei itsellä ole.

Vierailija
8/8 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan yksitellen, mutta esim. saman kävelylenkin aikana kahdessa eri kohdassa. Olen laittanut oudon sattuman piikkiin, mutta voiko tässä olla joku muu ilmiö kyseessä? Nyt alkoi kiinnostaa!