Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuorekas business-pukeutuminen

Vierailija
16.04.2010 |

kertokaa merkit mitä lähteä kaupoissa sovittelemaan ja vinkit miten kesällä voisi pukeutua (eikö jakussa tule kuuma?)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskihintaisia merkkejä, kuten Your Facea, Inwearia, Mexxiä, Espritiä... Myös OIS-vaatteet ovat mielestäni kivoja ja edullisiakin (Aleksi 13 on muutenkin suosikkikauppani.) Itse olen 30+ ja nuo em. merkit tekevät mielestäni minun ikäiselleni sopivia ja nuorekkaita vaatteita, mutta voivat tietysti 10 vuotta nuoremman mielestä olla kaikkea muuta kuin nuorekkaita... :)

Kesällä käytän usein mekkoja ja hameita paitapuseron kanssa, en siis jakkua ollenkaan, jos on oikein lämmin. Meillä tosin ei ole työnantajan puolesta mikään tiukka pukeutumiskoodi, mutta joissain firmoissa varmaan vaaditaan jakkupukua kesähelteilläkin. Pellava on tietysti vilpoinen materiaali, minullakin on yksi pellavainen housupuku, mutta se rypistymisherkkyys ei mielestäni tee siitä oikein bisnes-asua...

Vierailija
2/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vähän alle 30v :) t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin se alkaa olla mummokamaa.

Itse olen luopunut jakuista jo lähes kokonaan. Käytän mekkoja, paitoja, pitkiä ohuita "takkeja".

Näyttävät asusteet, huivit (huom, muodikkaat huivit!) ja korut tekevät ilmeen. Jättäkää ne perusjakut kauppaan.

Vierailija
4/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki kiitos

Vierailija
5/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivissa pitää olla joku juju. Mielellään "nuorisomalli", siis sellainen joka laitetaan voimakkaasti kaulan ympärille näyttävästi. Ei roikkumaan lipereinä.

Nyt on aika hot jos siinä on roikkuvia juttuja, jolloin ne ikään kuin tekevät huivin alle kaulakorun roikkuessaan.

Vierailija
6/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivissa pitää olla joku juju. Mielellään "nuorisomalli", siis sellainen joka laitetaan voimakkaasti kaulan ympärille näyttävästi. Ei roikkumaan lipereinä.

Nyt on aika hot jos siinä on roikkuvia juttuja, jolloin ne ikään kuin tekevät huivin alle kaulakorun roikkuessaan.

Vierailija
7/10 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile miten kollegasi pukeutuvat, mutta katso myös miten pomosi pukeutuu. Jos olet epävarma pukeutumisestasi, niin aloita aika tylsällä housupuku linjalla ja itsevarmuuden kasvaessa etsi ja lisää persoonallisuutta.

Pellava saakin rypistyä. Vältä tekokuituja ja muista että ohut villa hengittää kesälläkin.

Vierailija
8/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihattomat kotelomekot olis ihania, pituus hieman polven yläpuolelle. Päälle jotain kevyttä.

Vierailija
9/10 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakku alkaa olla mummokamaa. Itse olen luopunut jakuista jo lähes kokonaan. Käytän mekkoja, paitoja, pitkiä ohuita "takkeja". Näyttävät asusteet, huivit (huom, muodikkaat huivit!) ja korut tekevät ilmeen. Jättäkää ne perusjakut kauppaan.

Riippuu ihan jakusta. Esim. jakku, jossa on lyhyehköt ns. 2/3 hihat ja matala max. lantion päälle (mielellään toki ylemmäs eli lähemmäs vyötäröä) asettuva helma - on tosi kiva ja edelleen muodikas ja sen voi yhdistää esim. vyön, mielellään kapean, kanssa.

Nyt myös muodissa on kapeat ja napakat suorat housut yhdistettyinä esim. ensi kesän muodikkaimpiin kenkiin ns. "kitten heels":eihin. Monesti näyttäytyvät juuri eräänlaisina ballerinojen ja matalien korkokenkien fuusiona.

Edelleen yksi muodikas business-vaihtoehto voisi olla tarpeeksi ylös nouseva, kapeahko, ja alavatsaa napakasti tukeva kynähame tai sitten ihan tavallinen ei-niin-ylös-nouseva hame (mielellään tumma ja mitta hiema polevn päälle tai polviin) ja valkoinen/vaalea, reilunkokoinen paitapusero, jonka helma on kevyesti työnnetty hameen sisään. Myös huivia voisi miettiä kaulaan tähän kokonaisuuteen tai näyttävää kaulakorua.

Kesäaikaan voisi harkita myös esim. suoria housuja, joissa on lyhyet, n. pohkeen puoliväliin, ulottuvat lahkeet ja kevyttä neuketakkia yhdistettynä lyhythihaiseen paitikseen.

Vierailija
10/10 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

businessdress.blogspot.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi