Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervomieskö?

Vierailija
15.04.2010 |

Nainen mitä sanoisit, jos miesystäväsi/miehesi kertoisi haluavansa nuolla peppureikääsi. Osoittaisitko samantien ovea?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudessa ja seksissä kaikki on sallittu, mikä tuottaa kummallekin mielihyvää ja mikä ei vahingoita toista. Suosittelisin tosin ensiksi kunnon suihkua ja pudistautumista. Nuolemisen vastaanottaminenkin tuntuu puhtaana ollessasi paljon mukavammalta kuin jos joudut edes hetkenkään miettimään, onko persreikäsi ympäristöön jäänyt ulostuksesta haituvia tai vessapaperipalasia.

Vierailija
2/9 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku nuolee pyllyäni...

Saattashan se tuntua kyllä aika hyvälle.;b

Voi kun mun poikaystävä kysys!!!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kieltäytynyt kunniasta ja tulen kieltäytymään jatkossakin. Mun mieheni tahtoisi tätä tehdä, mutta mä en. Ehkä mä olen liian estynyt tai jotakin, mutta se ei vaan mua kiihota eikä kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
4/9 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies halua nuolla pyllyä maun takia. Sen tarkoitus on tuottaa naiselle melihyvää. Eikä puhdas peppu terveellä sulkijalla varustettuna ole mikään kamala asia. Ihan normaalia, jos tykkää.

Vierailija
5/9 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormen saa laittaa peppuun ja itse voin laittaa miehelle, mutta nuolemisesta tulee itselle kiusaantunut olo. Mietin etteikö maistu kakkalle ja voiko olla oikeasti kiihottavaa miehestä. Olen niin kiusaantunut etten nauti.

Vierailija
6/9 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/9 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies halua nuolla pyllyä maun takia. Sen tarkoitus on tuottaa naiselle melihyvää.

Ktyllä joku nai kumppariakin, vaikka se ei varmasti tunnu sinänsä paremmalle kuin mikään muu paikka. Eikä pointti ole tehdä kumpparille hyvää. Kyllä noissa kummallisissa (anaali nyt on siinä rajalla, onko outoa vai ei ;) jutuissa on usein ihan oman pään viehtymys asiaan, siis on jännää ja kiihottavaa, vaikkei sinänsä fyysisesti tuntuisi erityiseltä.

Vierailija
8/9 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aivan tajuttomalta kun mieheni nuolaisee koko kielellä pitkän voimakkaan nuolaisun häntäluun tietämiltä anuksen yli klitorikselle asti.

ps.

Juu tiedetään. Pöpö kammoiset ei voi ymmärtää asiaa mutta ei se minulle ole koskaan mitään ongelmia aiheittanut.

Vierailija
9/9 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on muuten NIIN ihana, niin tottahan sitä haluaa toiselle hyvää tehdä! Nykyinen mieheni, joka on siis kertakaikkiaan ihana ihana, tykkää että nuolen hänen peppureikää ja siitä läheltä ja pallien takaa. Oli aluksi vähän vaivaantunut, katsoi mun reaktiota mutta kun oikeasti tykkään, niin oikeen työntää peppua mua vasten. Luulen, että tykkäisi vähän jotain sisäänkin, mutta kieleni ei riitä kovin pitkälle ja kynnet ovat pitkät, enkä halua satuttaa :-(

Erikoista tämän miehen kanssa on, että hänen peppunsakin maistuu niin hyvälle?! Joka paikasta mies on niin hyvän makuinen, ja sanoo samaa minusta. Omat pillunesteeninkin maistuvat hänen kauttaan oikeastaan tosi hyvältä :-D Joten kai se on joku kemiajuttu sitten? Tai se, että olen mahdottoman rakastunut..

Mutta meillä siis edetään näin, ja olen täysin valmis (suorastaan innostunut) hellästi laittamaan jotain vaikka pikkudildoa peppuunsa, jos mies sitä haluaa.

Hänen myötään olen itsekin tosi innostunut pepun nuolemisesta ja olen tosissani alkanut haaveilla peppupanosta. Jotenkin tuntuu että tätä miestä haluan kaikilla mahdollisilla tavoilla! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi