Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua pelottaa viedä kaks vee lapsi päiväkotiin

Vierailija
15.04.2010 |

:/ oonko mä hieman ylisuojelevainen? miten ne muka kerkee kattoo jokaisen perään, ja mun ymmärryksen mukaan ne vaan juttelee keskenään ulkona, lapset kiipeilee ja hyppelee ties mistä ja kaikissä päiväkodeissä ei oo edes niitä aitoja pihassa, jos vaikka lapsi lähtee karkuteille. ja meidän päiväkoti on keskustassa, siel on jo tarpeeksi hälinää ja vilinää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis katsoa lapses perään 24/7?

et ole ylisuojelevainen, vaan tyhmä.

Vierailija
2/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdellä lapsella oli juoksenteluvaihe (ei karannut tarhasta, muttei pysynyt samassa huoneessa kuin piti olla) ja ovi oli kiinni, harkitsivat hakasen käyttöä oveen.

Varmasti tarhoissa on tuttua ettei lapset pysy ruodussa, mutta kyllä siihen on kikkoja!

He ovat kuitenkin vastuussa lapsestasi.

Ulkoileeko tarhat edes pihassaan jos siinä ei ole aitausta? Jospa kävelevät sitten puistoon?

Nykysin olen huomannut että tarharyhmät käyttää lapsilla turvaliivejä liikkuessaan.

Todella ilahduttavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on ne että lapset ei tottele.

Meidän lapsien tarhassa kaikki lapset ei kilju jatkuvaa huomiota, osa on luonteeltaan rauhallisia seuraajia, toiset vilkkaita mutta tottelee.

Mahtaako keljuimmat lapsetkaan tarharyhmässä koheltaa plus onko niin ettei vuosia alalla ollut aikuinen lasta saa hallintaan?

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä