Mitä lahjaksi kummitytölle, jonka
vanhemmat ostavat hänelle vain kalliita merkkivaatteita ja nyt synttärien lähestyessä kyselin lahjatoiveita, ja kuulemma vaatteet ovat tervetulleita... No, meillä on kuusi kummilasta ja omiakin lapsia, joten kummilasten synttärilahjoihin ei ole ollut tapana käyttää ihan hurjan huimia summia, suunnilleen 25e. Kehtaako vielä jotain tyyliin H&M tai Lindex-vaatetta, vaikka sellaisia ei tämän tytön vaatekaapista juuri löydy?
Kommentit (7)
Keksisin jotain persoonaallisempaa mutta edullista! Vie tyttö kanssasi kaksistaan elokuviin! Tai jos vaatteita haluat, osta esim jokin pienempi juttu mutta laadukasta. Esim itse olemme saaneet luomu puuvillaisia vaatteita lahjaksi lapselle ja ovat käytössä osoittautuneet todella kestäviksi ja mukavan pehmoisiksi. Tai miten olisi nätti uimapuku kesäksi? Tai vaikka kellukkeet?
jos vanhemmat haluavat ostaa merkkivaatteita, niin osta se 25 e lahjakortti Stockalle :)
ja mitä suurinpiirtein harrastaa?
Minusta 25 euroa on tosi kohtuullinen summa, en itsekään haluaisi missään nimessä omien lastemme kummien enempää rahaa laittavan lahjaan.
hieno kello, ekovaatetta? Minkäikäinen?
Eipä ola varaa omillekaan kolmelle lapselle ostaa kalliita markkivaatteita niin enpä osta kummilapsellekaan!
Mä olen ratkaissut jutun niin, että ostan ennakkoon joko leluja Toys r us:n alekampanjoista vähintään -50% alesta tai sitten jos ostan vaatetta niin ovat ruotsalaisten kauppojen tai markettien alusvaatteita, esim. Hello Kitty on kova juttu joten ostan Hello kitty sukkia, pikkuhousuja, pampuloita, sukkahousuja, Seppälästä saa Hello Kitty ihonhoituotteita ja sitte ehkä jotain littlest pet shop värityskirjoja ja kyniä Vapaa Valinnasta.
Mä en muuten koskaan kysele etukäteen lahjatoiveita :) Ja mun budjetti on max 15 eur/synttärilahja tai joululahja.
jostain läheltä Benettonin myymälä, niin suosittelen siellä käymään. Oli tosi kivan näköisiä vaatteita, mutta hinta ei ollutkaan kallis, vaikka oon niin luullut. Sinne vaikka lahjakortti. Ja onhan tossa tullu monta tosi hyvää ehdotusta jo.
Itselläni toisen kummitytön kanssa on samanlaisia ongelmia mutta olen ratkaissut sen niin, että olen lähes joka lahjaksi tarjonnut ns. elämyksen. Yhtenä kertana mentiin syömään ja leffaan, viime kerralla teatteriin. Mutta rahaahan siihen palaa ihan kivasti. Silti 25 eurolla voi viedä esim. leffaan ja hampparille, ja samalla tulisi sitä "kummiaikaa".