Mies ei pane ilman kumia, tuntuu kuulemma ällöltä
Mulla uudehko suhde ja ollaan jo sillä tasolla, että luotetaan toisiimme ja testeissä on käyty. Minä käytän pillereitä kun halusin, että voimme olla ilman kumeja.
No miespä sanoi ettei niin välitä rakastella ilman kondomia koska ilman tuntuu kuulemma vähän ällöttävän limaiselle ja märälle. :/ Siis sanoi, että kumin kanssa parempi ja sanoi että häntä tietyllä tapaa "etoo" se kun paljan kalu menee sisään. Pari kertaa laskenut seisokki sen takia kuulemma ja siksi kammoaakin sitä.
Kokemuksia vastaavasta?
Kommentit (34)
Mistä sinäkään mitään tiedät! Ei jatkoon.
Tuo olisi ollut ainoa "kohtelias" tapa viestittää aikoinaan yököttävän hajuisesta pillusta silloiselle tyttöystävälle jonka käsitys alapään hygieniasta oli aivan järkyttävällä tasolla.
Kustessakaan se ei koskaan pyyhkinyt vaan kiskoi pikkuhousut vielä tippuvaan pilluun ja kusesta tahmeat karvat rehottivat ajamattomina kun "mitä ne tytötkin saunassa ajattelisivat"? Varmaan että hyi stana noita kun persekarvoista roikkuvia rekkamiehen pastilleja.
Alusvaatteet "pestiin" kun pestiin 30-asteessa ja kalu oli pakko käsitellä käsidesillä suihkun jälkeen kun haju ei lähtenyt saippualla jynssäämälläkään.
Onneksi se löysi peppuseksin koska kakkoseen paneminen oli puhdasta ja hajutonta pilluun verrattuna.
Homoseksiä kannattaa ehdottaa pillukammoisille.
ymmärrän miestä taysin, miehillä pääsääntöisesti puhdas penis. naisilla haiseva lätty, joka limanen, jossa voi olla bakteerivaginoosi, hiiva tai jotain muuta oksettavaa. fy fan helvete! ja jotkut joutuvat vielä nuolemaan tota likakaivoa.
Toisen nussivat pelkkää persereikää jonka kolibakteerinäärät ovat miljardikertaiset.
Älä nussi perseeseen!
Ihmisen päivittäisessä ulostemäärässä on tavallisesti tuhat biljoonaa kolibakteeria.
Kyllä minä panen ilman 😘😘
Moi, löytyykö Jämsän seudulta naisseuraa 45v miehelle
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:49"]
Mitalin toisella puolella on, että mies varaa samalla itselleen oikeuden vierailla muissakin kukkasissa ilman kiinni jäämisen riskiä. Kondomittomassa parisuhteessa kun emättimestä toiseen siirtyvä bakteerikanta viimeistään kertoo, että vieraissa on käyty, sanoo mies mitä tahansa tai vain pelkästään vaikenee. Miehelläni oli kumi päällä 14 vuotta. Ei tullut ajatelleeksi tätä: tyttöystävänsä poltti viestikirjeen minulle lähettämällä. Itse toivon vakituista parisuhdetta, josta vieraat pysyvät poissa ja kumeja ei tarvita.
[/quote]
Mikä bakteerikanta siirtyy tällai?
Mä olen ruvennut uskomaan tähän bakteerikantajuttuun. Vuosi sitten vaimollani oli 4kk ajan suhde yhteen mieheen. Minulla tuli terskaan outoa punoitusta ja tulehdusta samaan aikaan, jota en saanut pois esim. hydrokortisolilla. Oireet häipyivät sitten yhtäkkiä eivätkä palanneet. Myöhemmin löysin hänen viestinsä, ja tapaamisten ajat osuivat yksiin oireideni kanssa. Vaimoni jätti miehen samaan aikaan kun oireet häipyivät. Käyttivät kuulemma kumia ja oli testit tehty.
kyllä se pani paljaalla muijaas pperseeseen ja sit pilluun siitä punoitus onko antanut sulle kakkosta?
Se on ihan hyvä käyttää kumia, kaikkien bakteerikanta ei sovi toisten kanssa yhteen ja kumien kanssa voi kehitellä kaikkea kivaa
Pyydä sitä nuolemaan sun peppureikää.
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän miestä taysin, miehillä pääsääntöisesti puhdas penis. naisilla haiseva lätty, joka limanen, jossa voi olla bakteerivaginoosi, hiiva tai jotain muuta oksettavaa. fy fan helvete! ja jotkut joutuvat vielä nuolemaan tota likakaivoa.
Perse on likakaivojen likakaivo. Yleensä naiset huolehtivat hyvin hygieniastaan, et varmaan vaan ole hetero tai edes bi.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:49"]
Mitalin toisella puolella on, että mies varaa samalla itselleen oikeuden vierailla muissakin kukkasissa ilman kiinni jäämisen riskiä. Kondomittomassa parisuhteessa kun emättimestä toiseen siirtyvä bakteerikanta viimeistään kertoo, että vieraissa on käyty, sanoo mies mitä tahansa tai vain pelkästään vaikenee. Miehelläni oli kumi päällä 14 vuotta. Ei tullut ajatelleeksi tätä: tyttöystävänsä poltti viestikirjeen minulle lähettämällä. Itse toivon vakituista parisuhdetta, josta vieraat pysyvät poissa ja kumeja ei tarvita.
[/quote]
Missä vaiheessa se kirje syttyi tuleen, jo matkalla vaiko sinun kädessäsi?
[/quote]
Joo, mitähän siinä kirjeessä lie lukenut, saatiinko ikinä selville ennen palamista ?