Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kuinka kauan miehenne "panee",

Vierailija
15.01.2013 |

jotta saatte orgasmin emättimestä? Meillä miehen kesto on max 3 min. ja siinä ajassa en ehdi mukaan. Saan kyllä sitten muulla tavalla.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma voi olla toisinpäinkin. Mä itse en syty pikaseksistä ollenkaan vaan seksi pitää aloittaa esileikillä joka etenee seksiin vähitellen. Kylmiltään voi panna vaikka kuinka kauan, mutta orgasmin saan vain kun tuosta hommasta tulee kiihottava. Naiset eivät ole valittaneet pidemmästä kaavasta, vaikka voisi tuo homma joskus nopeampikin olla. Ihan itseäni vaan ajatellen 3 minuuttia olis joskus hyvä aika.

Vierailija
2/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ehdi edes "mukaan", mutta yleensä mies kestää pidempään ja jos meinaa tulla ennen minua otetaan hetki ihan rauhassa ja sitten jatketaan kovempaa :) välillä saatan ottaa vibran mukaan kun mies panee takaa päin, niin kiihotun nopeasti paljon eikä miehen tarvitse koko aika stoppailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut yli 20 vuotta, koskaan, ei koskaan ole tullut kolmessa minuutissa. Lämmittelyineen on varattava vähintäin tunti, pisin sessioni on kestänyt neljä tuntia (mitenkään kehumatta).

Vierailija
4/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tarve vaatii, että lopputuloksena on tyytyväisyydestä kehräävä nainen. Näin ainakin meillä:)

Vierailija
5/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi olen ainaa saanut orkoo jpka kertta kuin mun EGYPTILAINEN mies antaa mulle ;-) meilla ei koskaan tarvii toistaa kertaa LUCKY I AM

Vierailija
6/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, olen kateellinen teille, joilla miehet kestävät vaikka kuinka kauan ;(

Vierailija
7/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee kunnes laukeaa.

Ei minulla ole koskaan ajanotto ole ollut mielessä, huh.

Vierailija
8/43 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä tähän ikään (43v) mennessä ymmärtänyt/käsittänyt, että tämäkin homma pitäisi kellottaa.

Onko pitkä sessio meriitti jostakin?

Vierailija
9/43 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen niin kauan kunnes annetaan lupa laukasta. Joskus sen saa aikas piankin ja toisinaan pitää jatkaa puolikin tuntia. Tussusta riippuu sekin.

Vierailija
10/43 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 minuuttia, ei helvetti. :D Mut eikös se "virallinen" keskiarvokin ollut 7min..

Itse kestän normaalisti ehkä 10-20 minsaa kunnon lykkimistä. Riippuen asennosta ja tahdista voi tulla nopeamminkin. Koskaan ei ole nainen valittanut kestosta. Enpä ole koskaan kellosta katsonut, ei ollut syytä.

Vierailija
11/43 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo aina ole hyvä juttu. jos ei neljässä minuutissa tunnu hyvältä niin ei ainakaan neljässä tunnissa:D

Vierailija
12/43 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 antaa ohjeeksi liian nopeille erektiolääkettä. Eli hakekaa sildenafiiliresepti. Sillä saa vehkeen kovaksi vaikka olisi jo lauennutkin. Samoin se pitkittää laukeamista aika paljon.

Tuo ei tietenkään auta jos sen 3minuutin miehen tapana on lähteä kaljalle ja tupakalle laukeamisen jälkeen.

Vierailija
13/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää 40min.-tunti...naiset eioo ainakaa valittanu...tietty esileikillä aloitus,suuseksillä kivasti lämpenee molemmat esim. 69:ssä :D

Vierailija
14/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2013 klo 21:50"]

en ole vielä tähän ikään (43v) mennessä ymmärtänyt/käsittänyt, että tämäkin homma pitäisi kellottaa.

Onko pitkä sessio meriitti jostakin?

[/quote]

Varmasti on siitä että nainen ei kiihota miesytä jos jyystää tuntiin tai kaksi

Vierailija
15/43 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tiedän minäkin, tai olen tietävinäni. Ei se kesto, vaan sisältö. Ja jos aikaa on vaikka vuorokausi, niin sen parempi. Mutta jos ei, niin minuutin pano autossa voi olla parempi kuin ei mitään. Äijästähän se paljon riippuu, jos joku ei osaa rakastella niin sitä pitää kouluttaa osaamaan. Jos nainen ei kehtaa sanoa mitä haluaa niin luupäisempi mies ei sitä kyllä itse hoksaa. Jotkut tajuaa luonnostaan, mutta niitä on harvassa.

Vierailija
16/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi saattaa kestää 2-3 h, mutta itse yhdyntä yleensä 1-2 minuuttia. Eli suurin osa on kaikkea muuta. Jos kestäisi pidempään, varmaan nukahtaisin, se kun ei ole mulle mikään huippuhetki seksissä. Siksi itse asiassa tiedän kestonkin tarkallee, koska tulee vilkuiltua kelloa ja ajatukset on aina jossain muualla.

En ole itse koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, eikä mies edes sitä odotakaan. Onneksi on sellainen taitava ja kokenut mies, joka osaa hoidella käsin ja suulla ja on myös viitseliäs,  paras mies sängyssä mitä olen koskaan tavannut.

Vierailija
17/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan olevani seksisuhteessa naisen kanssa, joka ei saa ikinä orgasmia yhdynnässä. Jotain on silloin vialla, useimmiten korvien välissä. Ehkä lapsena liian vähän hellyyttä, pulloa tissin sijaan yms., kuten psykologit kertovat.

M38

Vierailija
18/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin menee seksi pitkän kaavan kautta. Kun nainen on peseytynyt kunnolla, minua ei saisi pillun-nuolemisesta millään irti. Mutta kun nainen huutaa ja hyppii nautinnosta niin pakkohan siinä on sitten naida.

Vierailija
19/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkät esileikit, tuntejakin. Ei ole tullut aikaa seurattua, keskityn mieheeni. Minulle on tärkeätä, että esileikit ovat monipuolisia ja koko keho tulee huomioitua. Voisi melkein sanoa, että kasvot ja rinnat ovat tärkeimmät. Saan orgasmeja jo ennen yhdyntää, nuolemalla kylläkään en koskaan.

Mieheni kesto..aikaa en pysty sanomaan. Jos mulla on jokunen orgasmi siinä pohjalla, ei yhdyntä varmaankaan kestä kauan.

Jostain syystä mulle tuo lämmittelyvaihe on kaikista parasta, vaikka saankin yhdynnässä orgasmeja ainakin joissakin asennoissa.

Tietysti olen joskus pelkkänä antavana osapuolena eli mies saa kaikkea, mistä tiedän hänen nauttivan. Aikaisemmin hän halusi suihinoton aikana sisääni, mutta nyt nauttii ainakin toisinaan purkautumiseen asti suuhoidosta. Sitä on ihana antaa ja nähdä, kun toinen nauttii.

Meillä on joku jännä seksivire keskenämme vuosien jälkeenkin. Mies osaa katsoa silmistäni, milloin "tarvitsen". Ja kyllähän sitä pyydetäänkin. Olemme sopineet, ettei kieltäydytä, vaan tavalla tai toisella ollaan hommassa mukana.

Vierailija
20/43 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut olosuhteiden pakosta viikon tauko niin mieheni saarta laueta jo alta viiden minuutin mutta on melko pien valmis jatkamaan. Sitten kestoa on jo pidempään, niin kauan että annan luvan tulla. Yleensä jatkamme niin pitkään, että minäkin saan. Jos on aikaa niin nautimme ensin suuseksistä jolloin saan ihan varmasti. Ei ole mitenkään outoa, että minä laukean pari-kolmekin kertaa ja mieheni kerran tai kaksi. Tiedän mitä haluan ja osaan sitä pyytää. Puolisoni ei juuri puhu toiveistaan mutta eipä ole valittanutkaan. Kai se sitten on tyytyväinen. Meillä on neljä lasta ja pitkä liitto. Rakastelelemme 1-6 x viikossa, se on vaan niin ihanaa :)

N38