Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pitääkö" synnärille siisitiä karvoitustaan? Voisiko varsin joku kätilö vastata. ev

Vierailija
15.04.2010 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIDÄ, mutta olen kuullut että on kiitelty(??) siistimisestä, niin on ollut helpompi työskennellä. esim. tikkien laitto. itse en ehtinyt siistiä, mutta en saanut siitä mitään kommenttiakaan. :)

Vierailija
2/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestäisi tilannetta, jossa tikkistä ja veristä alapäätä pitäisi ruveta rapsuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi siistiä.. on ne kuule sielä nähnyt jos jonkinlaista pusikkoa.

Ite en kyl enää olis edes pystynytkään siistiä, oli niin jumalaton vatsa! Mitään eivät sanoneet!

Vierailija
4/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysvastaanotossa.

Vierailija
5/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla...

Vierailija
6/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en vastaa karvageeneiltäni mitään hentoa vaaleaa isänmaallista hiustyyppiä. Enkä mistään muualtakaan.

T ap, karva-apina

Vierailija
7/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta sitten siistivät siellä synnärin vastaanotossa sen minkä tarvitsi.

Normaalisti siistin, mutta raskauden lopussa en edes nähnyt sinne millä sitä olisi siistinyt : D

Vierailija
8/19 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli niin voimakas jälkivuoto + pitkään kipeät tikkaukset välilihassa, että tuli tarvetta hyvin nopeasti nipsiä saksilla häpyhuulissa olevaa karvoitusta lyhemmäs. Helpommalla olisin päässyt, jos olisin hoksannut tehdä sen jo etukäteen. En siis suosita mitään ajelua (ajatuskin sängestä siinä tilanteessa tuntuu ahdistavalta), vaan karvoituksen lyhentämisestä niin, että hygieniasta huolehtiminen onnistuu helpommin.

Vierailija
9/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten se siistiminen onnistuu kun ei saa edes varpaankynsiään leikattua... Menettekö jonnekin hoitolaan vai mieskö laitetaan hommiin?

Vierailija
10/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ainakin onnistui alapään ajelu ihan ongelmitta ihan synnytykseen saakka (41+6 viikolla, eli oli mahalla jo kokoakin) esim. niin, että istuin suihkun lattialla toisen pakaran varassa, ja toista jalkaa vähän nostamalla sain ihan hyvin ajeltua karvoja vähemmäksi :)

ja siis miten ei voi leikata varpaankynsiä?! :D Oletteko te jotenkin poikkeuksellisen jäykkiä tai jotain..?

Vierailija
11/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten se siistiminen onnistuu kun ei saa edes varpaankynsiään leikattua... Menettekö jonnekin hoitolaan vai mieskö laitetaan hommiin?

Ota pieni peili ja kynsisakset. Tartu karvoitukseen ja nipsaise niin läheltä ihoa kuin tuntuu sopivalta. Tässä ei nyt suurta esteettistä taide-elämystä haeta, vaan sen verran lyhyttä karvoitusta, että hygienista huolehtiminen on helppoa.

Vierailija
12/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi leikata pöheikköä siitä kätilöiden työskentelyalueen edestä pois. Täytyy olla peukalo keskellä kämmentä tai ei peukaloita ollenkaan, jos ei vähän pysty pätkimään karvoja näkemättä niitä.

Vierailija
13/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta saattehan te vessassa käydessäkin pyyhittyä alapäänne, eikö?!

Kyllä minä ainakin haluan nähdä mistä ajelen karvoja.

Ja ap:n kysymykseen: minä en ainakaan pystynyt siistimään loppuaikoina yhtään mitään yhdessäkään kolmesta raskaudestani eikä siistitty synnärilläkään.

Vierailija
14/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalisti sheivaamaan ja myös varpaankynnet lakkaamaan loppuun asti, vaikka olen synnyttänyt 2 todella isoa vauvaa. Tosin ei ole ylimääräistä läskiä tiellä, mikä voi tietysi hankaloittaa taipuvuutta joissakin tapauksissa...

Vierailija
15/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sheivaa. Mä en voi höylätä sen infernaalisen kutinan takia. Epiloin kyllä, mutta se on jo hieman akrobaattisempaa toimintaa...

Vierailija
16/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä sentää yltää käsille sutimaan sinne päin?

Vierailija
17/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joku intiimialueen karvanpoistoaine? Kai sitä sentää yltää käsille sutimaan sinne päin?

ei tietenkään halua sutia moisia myrkkyjä kaikkein pyhimpän. En minä ainakaan. Muutaman kerran kokeilin ja tulin järkiini.

Vierailija
18/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joku intiimialueen karvanpoistoaine? Kai sitä sentää yltää käsille sutimaan sinne päin?

ei tietenkään halua sutia moisia myrkkyjä kaikkein pyhimpän. En minä ainakaan. Muutaman kerran kokeilin ja tulin järkiini.

Vierailija
19/19 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksien loppuvaiheessa mies on ihan mielellään lyhentänyt pusikkoa (siis minun) ja siistinyt bikinirajoja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan