Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja "luomia" rinnoissa

Vierailija
15.04.2010 |

Onko muilla ollut vastaavaa:

rintoihin, näppipihoihin, tulee tummia luomia. Joitakin viikkoja (kuukausi kenties) luomi pysyy tummana, sen jälkeen se menee kuin ruvelle ja sen pystyy raapimaan pois. Näitä luomia on tullut molempiin rintoihin ja ovat joko ihan pieniä, mutta suurimmillaan ollut nuppineulan pään kokoisia. Isoimmissa huomaa mustia pieniä pilkkuja.

Synnytin 8kk sitten, imetin 3kk. Eli nyt en ole imettänyt viiteen kuukauteen. En huomannut imetyksen aikana näitä "luomia". Onko kenelläkään ollut samaa ja onko mennyt ohi vai syytä huolestua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kuvauksesi perusteella vaikuttavat samanlaisilta. olen itsekin ihmetellyt mitä ovat, mutta ovat siinä ekasta raskaudesta asti olleet, välillä enmmän , välillä vähemmän, niin kai se ihan normaalia on. jos huolestuttaa niin kysy ihmeessä seyraavalla neuvolakäynnillä.

Vierailija
2/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ekassa raskaudessa ilmestyny luomia kans rintoihin ja ne vaan sit kuivuu ja putoilee pois 0.o neuvolassa mainitsin asiasta ja terkkari oli iha ihmeissään ja konsultoi lääkäriä joka sano etteivät oo haitallisia jos kerta putoilevat pois :D jos alkavat leviämään niin sitte näytille :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin luomitarkastuksessa ja ovat kuulemma rasvaluomia, vaarattomia ja niitä voidaan kuulemma poistaa mekaanisesti jollakin tavalla rapsuttamalla tai harjaamalla.

Vierailija
4/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mulla jokin pahempikin ongelma. Mutta ehei, rasvaluomia siis. Kiitos tiedosta!

Sivusta keskustelua seurannut

Vierailija
5/5 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettakaa, ne voi raapia pois. Harmittomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi