Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähähiilihydraattisella dieetillä oleva! Kertoisitko, mitä syöt päivän aikana alkaen aamupalasta?

Vierailija
15.04.2010 |

Onko painosi tippunut? Millä tahdilla?

Kiitos :)!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on ollut aina mielenterveys kunnossa ja ei ole tarvinnut mättää itseään läskiksi.

Olen syönyt aina kaikkea ruokaa kohtuudella ja liikkunut paljon. Paino on ollut aina normaali ja lihaksiakin löytyy.

Karppaus on viimeinen epätoivoinen keino läskeille yrittää laihtua. Ymmärrän sen kyllä, mutta ehkä olisi parempi ensin selvittää se pää ja mikä tarve on mättää sipsejä pussitolkulla ennen kuin alkaa dietille.

Normaali-ihminen tavallisella ruokavaliolla ei liho. Tuo karppaaminen kuulostaa aika sairaalta.

Vierailija
22/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen tietää, mistä sille tulee hyvä olo ja se on ohjenuorana asiassa, kuin asiassa. Enkä tarkoita tällä nyt mitään hetkellisiä kemiallisia nautintoja... ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottaneet on mättäneet ehkä pullaa ja karkkia yms. ei se painonpudotus pelkästään vähähiilarisesta johdu.

Vierailija
24/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Aamulla syön munakkaan (kaksi munaa, loraus kermaa, juustoraastetta) tai mikrosämpylän (sis. sulatettua voita, leivinjauhetta ripaus, 0,4 dl mantelijauhoa, 0,2 dl vehnälesettä, 1 kananmuna = kaikki mikroon minuutiks ja syödään kuten sämpylä). Joskus luonnonjogurttia ja marjoja.

- Lounaaksi usein keittoa, esim. tänään kukkakaali-broccoli- koskenlaskija sosekeittoa.

- Päivälliseksi tänään chili con carnea, jossa paljon paprikaa ja kidneypapuja.

Olen laihtunut 2 kg ja 2,5 viikkoa on "karpannut".

Vierailija
25/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munia

pekonia

kermajuustoa

läskiä

laardia

kourallisen pähkinöitä ja

3 porkkanaa

partajugurttia

potkaa

sika-nautaa

possun korvia

ja paprikan!

Vierailija
26/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aamiainen: marjasmoothie, juustomunakas (1 muna), maitokahvi

- lounas: tonnikalasalaatti, gefiluspiimä rasvaton

- välipala tummaa suklaata pala kahvin kanssa

- päivällinen: itsetehtyä gulassia jossa perunaa vain nimeksi - korvattu lisäämällä muita kasviksia ja hapankaalia NAM!!!!!

- iltapala: parapähkinöitä kourallinen jos tarvitsee

Parasta tässä ruokavaliossa (jossa siis vain valkoiset jauhot, peruna, riisi, makaroni pois ja sokeri vähemmälle) on se ettei turvota, on energinen koko päivän, ei tarvitse natustella eikä herää aamuyöllä nälkään:D Se riittää mulle, painonpudotus on vain bonusta muutenkin normaalipainoiselle.

Mies pudotti samassa ajassa 13kg, sai lopettaa verenpainelääkkeet ja puolittaa DB2 lääkkeet:) Lapsellekin luontainen ruokavalio, ei ole koskaan tykännyt makaronista tai perunasta, mielummin syö kasviksia ja lihaa/kalaa.

Voin käyttö on ennallaan, olen aina tehnyt kaikki ruuat voihin tai oliiviöljyyn.

Vierailija
27/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottaneet on mättäneet ehkä pullaa ja karkkia yms. ei se painonpudotus pelkästään vähähiilarisesta johdu.

Minä laihdutin 15 kiloa jättämällä "herkut" pois. hiilariahan nekin on, mutta eipä karkit ym kuulukaan terveelliseen ruokavalioon.

Ihmettelen muutenkin sellaisia ihmisiä, joilla on suunnaton tarve lokeroida syömisiään ja ruokavalioitaan.

ohis päättyy

Vierailija
28/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää aloittaa ohimenevää ihmedieettiä, jos aikoo saada pysyviä tuloksia? Miksi ei voi suoraan siirtyä terveelliseksi tutkittuun rasvattomaan ruokavalioon? Eihän VHH:sta ole olemassa edes pitkäaikaisia tutkimuksia. Arvatkaas miksi? Kun kukaan ei voi noudattaa niin rajoittunutta ruokavaliota pitkään. Tutkijat ja ravitsemusterapeutit sanovat, että kieltäytyminen johtaa ahmimiseen. Lisäksi tuollainen rasvalla ja lihalla lotraaminen on vastenmielistä ja tukkii kaikki suonet ja sydämen. Jos haluatte kuolla nuorina, ylipainoisina sydänkohtaukseen tai rasvamaksaan niin siitä vaan pekonia pannulle. Ärsyttää tuollaiset tyhmät ja vastuuttomat ihmiset joiden hoito jää sitten terveiden veronmaksajien harteille.

No kuka sitä pelkkää pekonia vääntää? Saa niitä kasviksiakin syödä. Minulla ainakin riittävästi rasvaa ja proteiinia pitää nälän kauemmin poissa. Toisin kuin hiilarimoska, jonka takia on käytännössä koko ajan nälkä. Mikään pakkohan ei ole syödä koko ajan, mutta tuolla VHH:lla ei tarvikaan syödä kuin kahdesti päivässä.

Tiputin painoa 15kg, kunnes olin tyytyväinen. Sitten lisäsin hieman hiilareita (täysjyväleipää esim.) ja paino pysynyt nyt samassa. Toimii minulla. Kohta kaksi vuotta tulee täyteen, eikä ainakaan mitään oireita ole ollut. Päinvastoin olo on parempi kuin noin ikinä, eikä ruuan jälkeen enää väsytä. Osa hyvästä olosta kyllä varmasti johtuu painon pudotuksesta, eikä ainoastaan ruuan laadusta :) Kolesteroliarvotkin ovat hyvät.

Miksi ei viitsitä itse kokeilla, vaan tuomitaan suorilta, kun joku tutkija on joskus jotain sanonut?

Vierailija
29/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkuja ja niitä joskus juhlissa syönkin mutta muuten meidän perheellä on aina ollut namipäivä kerran viikossa. Allekirjoittaneella on "ongelma" jäätelöistä joita toki edelleenkin syön jonkin verran, ihan ilman en pysty olemaan. Siinä mun "tärkein" hiilarilähde nykyisin.

Mutta mitään ylipainoisia pullan, sipsin yms mussuttajia emme ole koskaan olleet (mulla bmi 24.3). Joten niistä luopumisella ei painonpudotus selity, ruokamäärät lautasella myös kasvaneet (kasvisten osuus vrt 1 peruna tai yli 200g juureksia, parmesankuoruutettuja munakoisosiivuja tai wokattuja vihanneksia).

Myös pähkinät on rasvaisia joten niistä pitäisi tulla lisää läskiä eikä sulaa pois teidän logiikallanne. Pekonia syödään, joo ehkä pari kertaa kuukaudessa. Maailmassa on miljoona muutakin herkullisempaa ruokaa:D

Lähinnä kai omaa "karppia" ruokavaliota voisi kutsua välimeren tyypiksi mikä itseasiassa on äärimmäisen terveellinen ruokavalio.

Vierailija
30/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalioni on normaali, mutta olen jättänyt turhat hiilarit, sokerit ja rasvat pois. Suosin tuoreita raaka-aineita.

Aamupalaksi syön kaksi keitettyä munaa, 100g maustamatonta jogurttia ja 8g pellavansiemen rouhetta. Yksi kuppi kahvia.

Lounaaksi syön joko täysjyväleipäpalan jossa on salaattia, tomaattia/kurkkua, n.8g tuorejuustoa, kinkku- tai kanaleikkelettä. Vaihtelun vuosi olen myös tehnyt "tonnikalarullia" joissa tonnikalaa on kääritty salaatinlehteen kasviksien kanssa. Lounaalla menee kuppi (tai kaksi) vihreää teetä.

Päivällisellä syön kanaa/nautaa/sikaa/kalaa ja sen kanssa keitettyjä kasviksia ja salaattia. Käytän myös salaatinkastiketta vähän ja paistamisessa ainoastaan öljyä. Lasi maitoa ruoan kanssa.

Iltapalaksi täysjyväleipä palanen kasviksilla ja leikkeleellä ja omena. Joskus rastan omenan ja sekoitan sen maustamattomaan jogurttiin pienen baanani palasen kanssa, ja vain siinä tapauksessa jos makeahammasta kolottaa :)

Juon aika monta kuppia vihreää teetä ja vettä päivän aikana.

Itse olen huomannut että olo on paljon parempi tälläisellä ruokavaliolla, en ole nälkäinen ja energiaa riittää. Nyt kahdessa viikossa on lähtenyt 3 kiloa.

Vierailija
31/31 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään puolikas annos Ac3 comfortia kun aloin karppaamaan xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme